Mielipiteitä kaivataan nimestä Hulda
Meillä on pieni suloinen tyttövauva ja olemme mieheni kanssa jotenkin yhtäkkiä ihastuneet kovasti nimen Hulda! Se on kuitenkin todella harvinainen nimi ja ilmesesti monien mielestä ei niin kaunis nimi...
Emme toki halua antaa nimeä, joka monen mielestä on ruma. Meistä se vaan on alkanut tuntua niin ihanalta nimeltä.
Nyt siis kaivataan rehellisiä mielipiteitä!
Kommentit (13)
hulda on ihan kiva, itse tosin pidän enemmän nimistä Hilda tai Hilma.
Mutta Hulda on toki parempi kuin monet Jannicat ja Jessicat taikka Anastaciat...
...en antais omalleni, mutta en kyllä kyselis täällä muiden mielipiteitäkään nimistä, joista itse pidän. Kyllä toi Hulda nyt yhden Hipun voittaa (täällä yksi kerta ihasteltiin nimeä, joka on musta ihan hiiirrrveee)
Oon vaan kiitollinen etten ole itse sitä nimeä perinyt.
Älkää välittäkö muiden mielipiteistä,vaan ajatelkaa,et tyttö sen nimen " luonteen" sit kasvaessaan määrittää,eikä nimi tyttöä :)
MUT jos vähän arveluttaa,niin kokeilkaapa huudella nimeä,siis niinkuin kutsuisitte lasta jostain tai toruisitte. Jos ei kuulosta omiin korviin luontevalta niin sit saattaa pitää miettiä toista nimeä.
Terveisiä Hulda Linnean äidille ;) Eli tunnen yhden pikku-Huldan,nyt 3.5v
jos meillä olisi tyttö niin HUlda olisi vaihtoehto. Ennen Alvar -poikamme syntymää tyttöideat liikkuivat linjalla Iines, Hulda, Milma ja Alva. Hyvä nimi, minulle oikein tulee hyvä mieli kun mietin, että jossain on pieni soma Hulda-tyttö.
Olen tykästynyt kovasti noihin perinteisiin nimiin. Omillekkin lapsille olen perinteiset nimet antanut.
Sellainen maatiainen. En tykkää. Hilda, Hilja ja Hilma on kivempia.
mielipidettä ole. Ihan kiva perinteinen nimi! Ja plussana vielä ettei ole top10 -nimi!!
on kiva! Myös mainitut Hilma, Hilda, Hilja kivoja.
Ne kylläkin vaan vahvistavat sen mitä luulinkin eli jollekin se on AIVAN KAMALA nimi ja toisten mielestä taas aivan suloinen! MIeheni äiti oli pyörtyä kun kyselin hänen mielipidettään. Tosin seuraavana päivänä sanoi, että voisihan se ollakin kiva nimi kun sitä " makustelee" .
Eli siis hyvin epävarmoja ollaan vielä tästä asiasta.
Lisää mielipiteitä saa kertoa!
t. ap
mutta toisaalta sukunimikin vaikuttaa. Eli jos on Kämäräinen, menee minulla junttiuskiintiö överiksi, jos taas on joku Kukkalehto, Huldakin menettelee.
Hultaksi vääntyy kuitenkin, jotenkin sellainen moukkamainen eukkomainen nimi.
Hilda, Hilde, Hilja on enemmän minun mieleeni.