Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flow-festari maksoi yli 200€. Taitaa olla rikkaiden paikka.

Vierailija
14.08.2023 |

Minulla ei olisi varaa ikimaailmassa. Somesta näin, että monella tuttavallani oli.

Ihmeellistä, että tuo festari on mukamas jotenkin vaihtoehtotapahtuma? No ei kyllä ole. Pintaliitoa ja näyttäytymistä.

Käyn jatkossakin kkasarikonserteissa, joihin pääsee usein reilulla kympillä

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan rikkailla on nykysin varaa mihkään. Sannakin kaiketi siellä pyöri paljastelemassa.

Vierailija
2/37 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 15 vuoteen käynyt festareilla.

Ryypätä ja musiikkia voin kuunnella kotonakin.

Sometilejä en omista, joten ei tarvetta kertoa maailmalle mitä vaatteita olen tänään pukenut päälleni.

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulitko festareita hyväntekeväisyydeksi liiketoiminnan sijaan? Jos festarit on täynnä tuolla hinnalla, miksi kukaan myisi lippuja halvemmalla?

Vierailija
4/37 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto ei ole köyhää

Vierailija
5/37 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläiselle todella edullinen festari, kun matkoja ja hotelliyöpymisiä ei tarvitse maksaa. Täältä jonnekin Ilosaareen lähtö, niin siinä reissussa pelkistä kolmesta hotelliyöstä joutuu maksamaan 500 euroa.

Vierailija
6/37 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työnantaja alkaa 200 e virikettä ilmaiseksi.

Käytän sen festareihin. Jos sulla ei oo varaa, ei tarkoita muillakaan ei ole. Virike on tosi yleinen

Vierailija
7/37 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto ei ole köyhää

Vasemmistoliittolaiset on pääosin yhteiskunnan tukien varassa eläviä tai sitten he työskentelee sellaisella työpaikalla mikä pyörii verorahoin. 

Vihreät taas on porvareita koska heillä on varaa elää ympäristöystävällisesti eli syödä vegeä ja ajaa sillä teslalla, he myös saa palkkansa verorahoista. 

Sdp taas on eläkeläisten puolue ja rikkaat eläkeläiset äänestää sitä.

Ne ketkä työskentelee yksityisellä puolella duunareina,ylempinä toimihenkilöinä tai yrittäjinä äänestää pääosin persuja tai kokkareita. 

Vierailija
8/37 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareilla on liikaa ihmisiä, tykkään murjottaa kotona yksin ja purkaa yksinäisyyttäni verkossa.

Vierailija
9/37 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes huvita lähteä väentungokseen ja meteliin ryyppäämään ja hikoilemaan

Vierailija
10/37 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto ei ole köyhää

Vasemmistoliittolaiset on pääosin yhteiskunnan tukien varassa eläviä tai sitten he työskentelee sellaisella työpaikalla mikä pyörii verorahoin. 

Vihreät taas on porvareita koska heillä on varaa elää ympäristöystävällisesti eli syödä vegeä ja ajaa sillä teslalla, he myös saa palkkansa verorahoista. 

Ne ketkä työskentelee yksityisellä puolella duunareina,ylempinä toimihenkilöinä tai yrittäjinä äänestää pääosin persuja tai kokkareita. 

No jaa

Vierailija
11/37 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut asiat maksaa ja jos ei ole rahaa niin ei voi maksaa. Ei se ole kenenkään syy eikä maailma ole sinulle mitään velkaa. Tee sellaisia asioita joihin rahasi riittää. En minäkään hingu jotain avaruuslentoa ja marise ettei rahat riitä.

Vierailija
12/37 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

200€ on tosi pieni summa. Mulla meni lisäksi syömisiin ja juomisiin n.300€.

Vierailija
13/37 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä duunarilla ole oikein varaa maksaa 200 euroa jostain lipusta koska rahoille on parempaakin käyttöä. 

Duunarin palkka menee asumiskuluihin ja autoiluun, lopuilla hiluilla sitten ostellaan edullista ruokaa.

Vierailija
14/37 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä duunarilla ole oikein varaa maksaa 200 euroa jostain lipusta koska rahoille on parempaakin käyttöä. 

Duunarin palkka menee asumiskuluihin ja autoiluun, lopuilla hiluilla sitten ostellaan edullista ruokaa.

Täh? Olen duunari ja mulla on varaa maksaa vaikka viiskymmentä flow festaria heti, eikä talous kaadu.

Asun yksin isossa omakotitalossa.

Vierailija
15/37 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että flow järjestetään elokuussa 24 seuraavan kerran ja useimmiten jouluna tulee myyntiin pieni erä super-earlybird-lippuja edulliseen hintaan. Laitan vaikka 50€ säästöön syys-joulukuu ja ostan 3 pv lipun. Siitä pääsee kyllä eroon jos ei pääse itse paikalle. Elämä on valintoja ja Suomi on kallis maa.

Vierailija
16/37 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Olen duunari ja mulla on varaa maksaa vaikka viiskymmentä flow festaria heti, eikä talous kaadu.

Olet hyväpalkkainen duunari sitten. 

Itse saan nettona 2000e/kk, asuminen vie 800e/kk ja auto vie 400e/kk. 

Paljon sulla on menot ja tulot? 

Vierailija
17/37 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettona 2600. Omakotitalo maksettu aikoja sitten, joten menot aika pienet. Auto uusi vähäkulutuksinen ja ei velkaa.

Vierailija
18/37 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto ei ole köyhää

Hallusinaatiota.

Vierailija
19/37 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettona 2600. Omakotitalo maksettu aikoja sitten, joten menot aika pienet. Auto uusi vähäkulutuksinen ja ei velkaa.

Missä päin suomea duunarit noin hyvin tienaa? Täällä päin bruttona duunarit tienaa noin 3000e/kk ja nettona 2000e/kk.

Vierailija
20/37 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en uskalla edes ynnätä, mitä maksoi viime viikon festarireissu Saksaan kokonaisuudessaan. Kolmen päivän lippu, lennot, hotellit. Vaatimattomasti söin ja alkoholiin ei kulunut senttiäkään. Mutta olihan se aika tyyris reissu kaikkineen, mutta käytän mielelläni rahaa elämyksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi