Whatsapp viimeksi paikalla viive?
Olen aika uusi whatsapp käyttäjä, voiko viimeksi paikalla olla muutaman minuutin viive?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä viivettä ainakin sillä lailla, että voi näkyä paikalla olevana, vaikka ei todellisuudessa enää ole. Ainakin jos sovellusta ei sulje, mutta ei myöskään käytä. Kellonajoista en osaa sanoa, kun sen olen piilottanut ja lukukuittaukset myös.
No tottakai näyttää paikallaoloa jos et sovellusta sulje, eli jos painat suoraan kotinappia, mutta jos painat "taaksepäin-nappia", niin silloin sovellus sulkeutuu ja se näkyy vastapuolella lähes välittömästi "viimeksi paikalla tänään klo xx.xx".
Niin tätä mietin, jos sovellus jää päälle, kuinka suuri viive siinä on.
Muutaman sekunnin viive voi olla.
On se pitempään.&nb
Ainakin joskus vielä vuosi, pari sitten se paikallaolo jäi kyllä näkymään pitkäksi aikaa, siis jopa tunniksi, jos sulki puhelimen näytön sulkematta sovellusta. Mustasukkainen eksä kyttäsi mun tekemisiä ja sain sen kimppuuni kun olin töihin lähtiessä lukenut työporukan wa-viestin siitä missä aamun kokous pidetään, jättänyt wa:n auki ja sulkenut näytön. Oli siinä käsityksessä et olin viestitellyt jonkun kanssa koko työmatkan
Mitä "taaksepäin" - nappia?
Eikö riitä että se watsappi ei oo enää missään auki.