Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei niin seksiä, mutta suutelusta... Minä ja mieheni ei

Vierailija
03.01.2007 |

koskaan suudella. Ihan oikeasti. Ollaan oltu naimisissa jo kuusi vuotta. Aivan seurustelun alkuaikoina mies olisi halunnut, mutta jotenkin se oli musta ällöä. Tuntui kuin se ois yrittäny imaista isolla suullaan mun koko pään sisuksiinsa. Joten sanoin, että en ylipäänsä pidä suutelusta. Nyt asia on jo käytännöllisesti katsoen unohtunut. Ei tulisi mieleenkään edes ehdottaa, kummankaan. Valehtelematta viisi ja puoli vuotta ollaan eletty ilman suudelman suudelmaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, etten vaan " osaa" ja ihmettelin, miten se voi muka niin ihanaa olla...??

Kunnes vaihtui mies.

Suuteleminen on itse asiassa aivan ihanaa!! Voisin suudella tuntikausia, oikean ihmisen kanssa, joka myös nauttii minusta. Suutelemisessa on oleellisen tärkeää, että ihmisten välinen kemia pelaa. Kokemuksesta tiedän, että seksielämä voi olla hyvinkin tyydyttävää vaikkei suutelua olisi suhteessa lainkaan (vrt. ex-avomieheni). Mutta! Seksielämä sen kanssa, jonka kanssa on hyvä suudella... ei voi verrata samana päivänäkään! Hyvä suutelija vie täysin jalat alta. Suudelma on kuin älyttömän kiihottava esileikki, mulla ainakin paikat kostuu kun mies osaa suudella. Suudelma antaa vinkkiä (tai suoraa tietoa), millainen mies on sängyssä.

Olen myös sittemmin saanut kuulla, että suutelen hyvin. Minä, joka vuosia luulin, etten osaa. Se olikin se exä, joka ei osannut...

Itse tykkään ajan kanssa rauhassa suudella, maistella toista pikkuhiljaa, nuuhkia ja pusutella. Pikkuhiljaa suuteleminen kyllä yleensä etenee muistuttamaan suuseksiä, jossa olen aika hyvä, ja mieskin siitäkin nauttii. En varmaan tykkäisi minäkään, jos mies vaan tunkisi ison kielen sisääni. Kyllä sen kielen kanssa voi edetä hitaan kiihottavastikin.

Melkeinpä toivoisin sinullekin ap hyvää suutelusuhdetta, mutta jos teillä on kaikki muu hyvin, niin älä turhaan lähde miestä tämän takia vaihtamaan. Ehkä kaikki eivät tarvitse suutelemista elämäänsä?

Vierailija
2/4 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Se on sitten hauskaa. Parasta siinä on kun saa sillä naisen aivan kuumaksi. Tanssilattialla vedetyt kunnon imutukset ja kuulee sen naisen hengityksen kiihtyvän.. voi kuvitella miten se kiihottuu ja kostuu. Viimeistään kaulan ja korvanlehtien hellä suutelu ja imeskely saa kokemusteni mukaan naisen kuin naisen kuumaksi. Lämmittely suutelemalla ja sitten kädet varovasti mukaan niin siitä se lähtee. :)

Ai niin, omaa akkaa ei tietenkään (sekään) kiinnosta. Aivan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kait tosta mitään standardia nyt ole, että pitää suudella.

Vierailija
4/4 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen näkee muistakin täällä olevista viestiketjuista.

Ja se kannattaa ilman muuta pitää mielessä!

Yksi tykkää suutelemisesta, toinen ei.

Yksi tykkää kun korvaa nuollaan/suukotetaan, toinen ei ...

-- Allekirjoittanut esim!

Todella karmivan i n h o t t a v a a hyyyyiiiih, menee inhotuksen väreet, jos joku korviini kielellään kajoaa, vaikka taas perinteistä suusta suuhun suutelua rakastan!

yst. terv.

t. 2