Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nainen sanoo/huutaa/ääntelee lauetessaan?

Vierailija
29.11.2023 |

Ähkiii, huohottaa, vikisee, kiroilee, nauraa, itkee? Mitä sanoja käytätte hekuman huipulla?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo ei pahemmin äänellisesti elehti, mutta fyysisesti kyllä. Yleensä syvä huokaus ennen orgasmia. Hän sqruiittaa orgasmin saadessaan, niin huomaa hyvin ilman ääntelyitä. Olen tyytyväinen tähän tyyliin. 

Rakastajani taas ääntelehtii, lähinnä voihkii ja kokeileen kädellään estää kovimmat huudot. Voin sanoa, että hotellissa ollessa äänet varmasti kantautuu naapurihuoneeseen. Orgasmin jälkeen yllensä päästää kyyneleet ja on sen jälkeen yhtä Hangon keksiä. Jossain vaiheessa alkaa taasu uikutusvoihkilinen. 

Kumpikin tyyli on minusta hyvä. Ääni tulee tai ei tule. Se ei vaikuta seksin laatuun.

Vierailija
22/39 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina, paina Jussi, paina kovaa a a

Muuten hyvä, mutta minä olen Mika. Naapurin adonis on Jussi... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen alkoi huutamaan: "iskäää!"

Loppui yhteinen taival aikas nopeasti.

Vierailija
24/39 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin sanon mitään. tuntuu, että orgasmit on niin voimakkaita ettei silloin kykene puhumaan, on jo muissa maailmoissa. Hengitys tiivistyy, keho nytkähtelee ja selkä ehkä menee kaarelle ja sitten joku ynähdys. Yleensä saan sitten vielä jälkiorgasmeja, jos on sellainen kiiretön tilanne ettei tarvi lähteä mihinkään sängystä ja voi olla vaikka miehen kainalossa viekussa ja palautua rauhassa ja fiilistellä juuri lopunnutta panoa.

Muutaman kerran on käynyt niin, että kun on tuntunut, että tulee liian voimakas laukeaminen, niin silloin sanon jotain tyyliin "eieiei, lopeta, lopeta, pysähdy,odota... (tarkoitan siis, että miehen pitää pysäyttää liike), sitten haukon henkeäni hetken, saatan sanoa, että "meinas mennä yli"  ja pyydän jatkamaan, tuon jälkeisessä laukeamisessa tulee yleensä sitten joku "uuh" tai voimakas huokaus.

Sori, jos pilasin nautintonne. Ei mee minulla kuin aikuistenleffoissa enkä huuda ichkommea.

Vierailija
25/39 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereellapäin niin dösän kuin orkunkin tullessa sama lause: "Nysse tulee!"

Vierailija
26/39 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen alkoi huutamaan: "iskäää!"

On todennäköistä, että sisko oli tuntenut yhdynnät isän kanssa miellyttävinä, ja tunsi sen yhtä ihanana nytkin. Voi vain heikosti kuvitella, miten nainen nautti. 

Vierailija
27/39 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exänsä nimeä..

Vierailija
28/39 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa äännellä. Joskus saatan jälkikäteen itkeä. 

Vierailija
29/39 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano, enkä varsinkaan huuda mitään. Hengitys saattaa kuulostaa tiheämmältä.

Vierailija
30/39 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista tukahdutettua yninää ja lopuksi isompi voihkaisu. Välillä, ehkä noin 1/3 kerroista voimakkaamman orkun jälkeen alkaa nauraa. Se oli parilla ekalla kerralla aika hämmentävää. Kertoi sen vaan olevan spontaani reaktio kokonaisvaltaiseen hyvään oloon. Nyt siihen on jo tottunu ja se on itseasiassa aika kivaa. Tietää että on onnistunut saamaan toiselle hyvän olon. 

Vierailija
31/39 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on äänetön, toisinaan kuulee vaimean "ymphhh", "uuuhhh", "ooohhh" tms., mutta nämä pääsevät vasta kliimaksin huipun jälkeen, sitten kun kinkku taas kykenee hengittämään.

Vierailija
32/39 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harvoin sanon mitäään, mutta joskus jotain vaikka "apua", Yleensä kiljahdan vain jotain..jotain ääntä tulee aina, ja mikä on outoa, pitää aina takertua tai tarttua täkkiin tai johonkin muuhun.

Vierailija
33/39 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aaa..Aamen ja halle..timotarmosimo..Kålle LUJAA..aaah!

terv.Kalle (tämä on Tosi tarina..)

Vierailija
34/39 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paina, paina Jussi, paina kovaa a a

Muuten hyvä, mutta minä olen Mika. Naapurin adonis on Jussi... 

hyvähyvä vaan.

olen kuullut tämän tositarinan se menee näin:

Paina, painajussi..paina työnnäViäläsentti.. aah

aiperhanå ..säolitkinsepentti..

Muisteli yks'Pentti;)

Vierailija
35/39 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan hiljaa. Ei lapsuudenkodissa tai opiskelijasolussa voinut huutaa tai ähistä runkatessa. Ääntelyyn pitäisi nyt erikseen opetella, se tuntuisi hassulta ja feikiltäkin.

Et voisi edes miehen mieliksi vähän huokaista, kun hän työntyy sisään ja kun saat orgasmin niin voisit edes hiukan jotain voivotella?

"Ääntelyyn pitäisi nyt erikseen opetella, se tuntuisi hassulta ja feikiltäkin."

- Samaa mieltä, ei siinä oikein pysty puheita pitämään jos keskittyy asiaan (nautintoonsa), korkeintaan tulee yksi sana ...Tuo..maas.

Vierailija
36/39 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhisee hiljaa ja naama on tuhannen rypyssä, paras näky mitä olen nähnyt. 

Vierailija
37/39 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikkalainen tyttöystäväni huusi aina "Jambo Jambo"

Nyt vasta sain tietää että se tarkoittaa "väärä reikä"

Vierailija
38/39 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi 300€ 0% ALVilla. Haluatteko kuitin?

Vierailija
39/39 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee töihi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän