Olen aina se, joka jää ulkopuolelle ja lopulta
jää jonkinlaiseen kiusatun/luuserin rooliin. Jotenkin nyt jo vanhempana aikuisena harmittaa. Jäi vanhat tanssimatta, ei ole kavereita ja niin paljon on jäänyt tekemättä/elämättä. Mietin mikä vika minussa oikein on. Kohtelen muita reilusti, en koskaan puhu pahaa muista ja keskityn muutenkin omaan elämääni enemmän. Kannustan muita ja toivon muille aidosti hyvää. Näyttää siltä, että tulen oikeasti elämään koko elämäni yksin.
Kommentit (8)
Kasvoissa voi olla vikaa ettei ole symmetriset tai mittasuhteet poikkeaa, että jos menee tietyn rajan yli, muu rumuus ja vinous yleensä menettelee kutakuinkin.
Voin samaistua täysin. Ärsyttävintä on, että samaan aikaan jotkut täys mul.kut saa helpostikin seuraa ja ystäviä..
N27
Tutulta kuulostaa, mutta sellaista elämä on. Tosin minua ei erityisesti harmita, että joku ilkimys tai puolisosiopaatti ei näe minussa kotiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tutulta kuulostaa, mutta sellaista elämä on. Tosin minua ei erityisesti harmita, että joku ilkimys tai puolisosiopaatti ei näe minussa kotiaan.
Mutta minulla ei oikeasti ole ketään ja tuntuu niin yksinäiseltä :(
Ap
Jotain vikaa teissä on. Puhutteli vain itsestänne tai ehkä ette puhu mitään?
Luonnonvalintaa ja hyvin tarkoituksenmukaista yhteisön elinkelpoisuudelle, niitä epäsopivia siedetään vain pieni prosenttiosuus eikä katsota hyvällä, samasta syystä meillä on tiettyjen ryhmien segregaatiota koska yksinkertaisesti poikkeavat liikaa, mutta siinä ei ole sitä ongelmaa että ei olisi kelpoinen lisääntymään, ainakaan oman ryhmän sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Luonnonvalintaa ja hyvin tarkoituksenmukaista yhteisön elinkelpoisuudelle, niitä epäsopivia siedetään vain pieni prosenttiosuus eikä katsota hyvällä, samasta syystä meillä on tiettyjen ryhmien segregaatiota koska yksinkertaisesti poikkeavat liikaa, mutta siinä ei ole sitä ongelmaa että ei olisi kelpoinen lisääntymään, ainakaan oman ryhmän sisällä.
Luonnonvalinta -siis meillä ihmisillä naisten valinta- kohdistuu äänekkäisiin öykkäreihin eli niihin agressiivisimpiin.
Kuitenkin ihmiskunnan menestyksen salaisuus on äly eikä hauis.
Se siitä tarkoituksenmukaisuudesta.
Tsemppiä! Kuulostat kivalta ja hyvältä ihmiseltä.