Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varatuomari: Oikeus turvallisuuteen ei ole perus- ja ihmisoikeus

Vierailija
29.11.2023 |

Varatuomari ja väitöskirjat tukijaksi rajoittaa Helsingin Sanomissa että toisin kuin aiemmin on väitetty niin oikeus turvallisuuteen ei ole perus- ja ihmisoikeus vaan valtiolla on oikeus rajoittaa yksilön oikeuksia poikkeusluontoisesti.

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010020111.html

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusoikeudet eivät ole rajoittamattomia, vaan niitä voidaan tietyin perustein rajoittaa mm. toisten perusoikeuksien toteutumiseksi. Tämä opetetaan oikiksessa jo ekana vuonna. Tässä ketjussa vain pari kirjoittajaa tiesi mistä puhutaan.

Vierailija
22/22 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen valtio huolehtii itse kansalaistensa turvallisuuden ja toimeentulon.

Mielenkiintoista:D Miksi sitten Ukrainaan on syydetty 233 miljardia?:D Miksi Ukrainan ei anneta itse huolehtia turvallisuudestaan?

:D :D :D

Toimisikohan sinulla nuppi paremmin jos laittaisit suun välillä kiinni etkä hymyilisi jatkuvasti kuin joku riemuidiootti?

Ei ukrainalle annettu apu mitään hyväntekeväisyyttä ole vaikka niin tietysti välillä annetaan ymmärtääkin. Ihan kylmän pragmaattisesti se nyt vain on muiden länsimaiden omien intressien mukaista että ukrainalaiset tappelevat venäläisten kanssa sen sijaan että muut länsimaat joutuisivat itse suoraan tappelemaan. Siitä kannattaa vähän maksaakin.

Länsi siis pelkää Venäjää. Aivan kuten olen sanonutkin:D Ei Venäjän kanssa muut joudu tappelemaan kun vain sen pienet rajanaapurit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla