Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin tulla kertomaan teille, että tyydytin tyttöystäväni äsken rajulla seksillä

Vierailija
28.11.2023 |

Oli pikkuinen ollut vähän pahalla päällä ja menin aluksi vähän kutittelemaan ja painimaan sen kanssa. Aluksi se oli ihan että lopeta, ei hän jaksa peuhata mun kanssa. Älä ole lapsellinen.

Mutta kun annoin käteni vähän vaellella siellä täällä, niin huomasin nopeasti kuinka tyttöni käytös muuttui ja se lopetti vastustelemisen ja antoi minun vapaasti kouria mistä halusin.

Sitten vedin vain housut alas ja aloin hommiin. Aluksi sellain hitaasti ja rauhallisesti, samalla hyväillen rintoja ja välillä klitorista.

Kun huomasin tyttöni olevan aivan valmis, niin aloin jörnimään oikein kunnolla ja tyttö vain nytkähteli allani päästellen ihania orgastisia huokauksia. Kahden orgasmin jälkeen päätin tulla itsekin, asettelin tytön nelinkontin, että saisin oikein kunnolla lantiosta pitäen panna niin että tuntuu.

Mites teillä, ei seksiä ja puoliso äksyilee?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että silloin tällöin koskit oikein klitorikseenkin? Mites jos naisit vain silloin tällöin..miltä tuntuis.

Löisin miestä jos ensin sais mut kiimaan, ja sitten lopettais.

Vierailija
2/26 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin myös tulla kertomaan, että tyydytin naises rajullakin seksillä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että silloin tällöin koskit oikein klitorikseenkin? Mites jos naisit vain silloin tällöin..miltä tuntuis.

Nyt kuulostaa siltä, että siellä ollaan vähän ärrimurrin.

Kun saisit kunnolla munaa, niin olisi taas kivaa.

Vierailija
4/26 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tyydytin vaimon hetki sitten. Oli hyvällä päällä ja piti silleen rauhallisesti tunnelmoiden, mutta aivan apinan raivolla tuli sitten paukutettua kuitenkin edestä ja takaa. Aina menee siihen. En tiedä mikä siinä on, mutta on sitä tyyppiä nainen että tekee mieli ottaa kunnolla.

Vierailija
5/26 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhe, mistä puute :D

Vierailija
6/26 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ois mies joka tyydyttäis ja osais hommansa vielä

Vierailija
7/26 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mies..

Vierailija
8/26 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Saa sitä kuvitella.

Vierailija
9/26 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äksyillään puolin ja toisin. Seksiin sillä ei tosin ole mitään merkitystä. Tyydytellään toisemme joka päivä äksyilyn välissä.

Vierailija
10/26 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kuulostaa siltä, että siellä ollaan vähän ärrimurrin.

Kun saisit kunnolla munaa, niin olisi taas kivaa.

Mies nyt tossa lupaili vaikka mitä tuli alastomana sohvalle..tana ltli jotain kränää ja lähti nukkumaan, ja minä niin odotin. Oikein sitten härnäsi,  että oli just meinannu tulla nuolemaan. Ole tässä nyt sitten. Krrrh.

Vierailija
11/26 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies aloitaa tuosta konteille kohdastaa nussin tasan niin kauen että saa . Nainen voi hoidella itsensä.

Mister Panomies

Vierailija
12/26 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhde-miehen kanssa pannaan aina kun nähdään. Onneksi olen hänelle Nainen enkä pikkuinen tai tyttöni.

Vierailija
13/26 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli viereeni, riisuimme vaatteet, suudellessamme hän hyväili minua niin että nosti kiihkoani kokoajan korkeammalle ja sain aivan upean pitkään kestävän, koko kehoa värisyttävän orgasmin. Hän vielä jatkoi ja sain useita orgasmeja lisää. Hän työnsi välillä sormia sisääni ja taas liikutti klitoriksella. Samalla runkkasin miestä, välillä hän liikutti itseään minua vasten. Kun olin himoissani liikkunut hänen sormiaan vasten useita kertoja ja ottanut myös suihin, nousimme ja hän työntyi minuun takaapäin, mahtavaa kun tuntee että suuri penis täyttää minut kokonaan. Hän nai minua hetken seisaallaan, sen jälkeen olin sängyllä kontillani, polvillani, vatsallani, lusikassa, miehen päällä selälläni, ratsastin väärinpäin hänen katsellessaan näkymiä levittämällä pakaroitani. Joka asennossa olimme kiireettömästi, välillä mies piti taukoa ettei laukea ja samalla hyväili minua, sain useita orgasmeja kaikissa asennoissa sekä kädellä tehtynä että panemalla. Kun mies lämmittelee minut ensin niin että saan tuon mahtavan ison klitoris orgasmin, saan myös pelkässä yhdynnässä orgasmeja jatkuvasti. Lopuksi olin hänen päällään ja katsoimme toisiamme silmiin hänen lauetessaan yhtä aikaa kanssani.

Koko ilta kului tähän, mutta ei ollenkaan haitannut ;)

Vierailija
14/26 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mullakin tommonen sonni panemassa. uhhuh

Vierailija
15/26 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään kun olisi saanut ärrimurrimunaa, ai että...

Vierailija
16/26 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonnit valitettavasti vaan panee.

Vierailija
17/26 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi koskea klitorikseen, kun tarinan nainen sai muutenkin?

Vierailija
18/26 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai laskit lastit sisälle?

Vierailija
19/26 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi koskea klitorikseen, kun tarinan nainen sai muutenkin?

No ei kai palstalaiset sitä voi tietää!

Yleensä vaan ei kiihoitusta jätetä kesken...

Vierailija
20/26 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et pannu perseeseen saat,,,, an lapanen.