En osaa halailla
Enkä lirkutella muka ystävällistä ihanaa nähdä taas.
Olen perushämäläisessä jäyhässä kodissa kasvanut, kavahdan kun vieras ihminen tuppaa iholle halaamaan.
Kommentit (11)
Kuuntele tubesta Nyrkkitappelun Halailijat -biisin sanat.
..."ei se niin vaikeeta olla voi, kädestä päivää ja suullinen moi"...
Etkö hymyile ja ilmeile vastaantuleville vauvoille?Jos halaat ihmisiä, analysoi se. Kuinka kovaa, kuinka kauan, kuinka lähellä?
Etkö moiskauttele kumppanisi kanssa suukkoja ruokakaupan jonossa?
Etkö pussaile lapsiasi aina kun tulevat ovesta?
Jos et, olet poikkeava ja kylmä.
Jonkun mielestä, ei mun. Itsekään en tee noin. Oman perheenjäsenten kanssa halitaan ja pusitaan vaan erikoistilanissa ei esim. joka kerta kun nähdään tai tullaan ovesta sisään.
Katso silmiin, noin noin, tunnetta peliin. Feel yes. Kävelkää käsi kädessä. Yes yes hoksaatko tunteet. Anna mä analysoin sut vaik en sua tunnekaan.
Mitä, etkö halaan niin helposti vieraita ihmisiä? Missä lämpö? Missä inhimillisyys.(sarkasmi)
No kukin tyylillään. Ei se tervetymiaispusi kyllä hirveästi merkkaa koko kuviossa. Tomppelimmat kuvittelee niin. Antaa kuvitella.
Halailu rikkoo omat fyysiset rajani, en halaile koskaan enkä vastaanota halausta vapaaehtoisesti. Poikkeuksena oma lapsi ja mies. En ole ap.
Jos olet mukiinmenevä nainen niin voisin harjoitella halailua kanssasi, edellisen kerran sain halin 16.2 1999
Hei voimia sulle! Nyt ensi kerralla lämmin hymy kassoille ja hyvän päivän toivotukset reippaasti! Samoin muista mouskauttaa suukko lapsen poskelle, niin että muutkin näkee. Lämmin äiti!
Ja kaupan jonossa hierot miehesi selkää. Välittävä vaimo!
Kyllä se mielikuva vielä muuttuu aurinkoiseksi ja lämpimäksi ihmiseksi!
Tsemit kaikille!
Halauksen voi estää työntämällä käden kättelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Halauksen voi estää työntämällä käden kättelyyn.
Tai naamaan.
Minua myös ällöttää nämä yli-imelät halailut. Ymmärrän kyllä, jos vastapeluri on sellaisesta kulttuurista, että pitää antaa poskisuukkoja, mutta silloinkaan ei tarvitse ottaa tiukkaan kiinni ja ei tarvitse edes koskettaa huulilla, vaan voi vaan käännellä päätä vähän sinne päin. Suomalaisten ihmisten kanssa riittää ihan toteaminen, että "mukava nähdä".
No feikkausta se muillakin on, että onpas ihanaa nähdä ja blaablaablaa.
Psykologille mars. Luonneanalyysi ja lääkitys. Moniammatillinen ryhmä koolle. Harjoittele edes ranslaiset poskisuudelmat!