Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos käyn yksityisellä labroissa ja arvot näyttää virallisten viitearvojen päin persettä niin jääkö niistä joku merkintä johonkin kantaa

Vierailija
28.11.2023 |

Vaikken menis lääkärille

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*viitearvojen mukaan*

Vierailija
2/11 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulokset jäävät omakantaan näkyviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitten eurosekoilut karkasivat käsistä." 

Kansanäänestys EU:sta on välttämätön https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/ollipusa/132764-kansanaanestys-eusta-o…;

Vierailija
4/11 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hyi, häpeä...

Ryhtiä!

Vierailija
5/11 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeätahra.

Vierailija
6/11 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansanäänestys EU:sta on välttämätön https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/ollipusa/132764-kansanaanestys-eusta-o…;

"Eduskunnassa käytiin surkea keskustelu EU-kansanäänestyksestä. Erityisen hämmästynyt olen pääministeri Kataisen vastauksista asiaan. Ensiksikin hämmentävää oli pääministerin totaalinen

hermojen menetys kysymysten takia. Miten pääministeri, joka ei hallitse hermojaan edes omassa eduskunnassa, kykenisi tiukasti ajamaan suomalaisten etuja EU:n neuvottelupöydissä?

Kaikkein surkeinta oli perustelut miksi EU:n tulevaisuudesta ei saisi järjestää kansanäänestystä. Katainen pilkkasi asiallisia kysymyksiä ja vaatimuksia ala-arvoisella tavalla. Kansanäänestys EU:n tulevaisuudesta olisi sama kuin muutaman vuoden välein äänestettäisiin Suomen kaikista mahdollista kansainvälisistä sopimuksista."

Kataisen taktiikka: räyhäämällä vältän vastuun.

Vierailija
7/11 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eduskunnassa käytiin surkea keskustelu EU-kansanäänestyksestä. Erityisen hämmästynyt olen pääministeri Kataisen vastauksista asiaan. Ensiksikin hämmentävää oli pääministerin totaalinen

hermojen menetys kysymysten takia. Miten pääministeri, joka ei hallitse hermojaan edes omassa eduskunnassa, kykenisi tiukasti ajamaan suomalaisten etuja EU:n neuvottelupöydissä?

Kaikkein surkeinta oli perustelut miksi EU:n tulevaisuudesta ei saisi järjestää kansanäänestystä. Katainen pilkkasi asiallisia kysymyksiä ja vaatimuksia ala-arvoisella tavalla. Kansanäänestys EU:n tulevaisuudesta olisi sama kuin muutaman vuoden välein äänestettäisiin Suomen kaikista mahdollista kansainv

Siitä on nyt MERKINTÄ - eikä se ole sallitun rajoissa (viitekehyksessä)...

Vierailija
8/11 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kannattaisi selvittää miksi arvot ovat poikkeavat? Toki kaikki ihmiset eivät mahdu noihin viitearvoihin ja ovat silti terveitä. Tähän tosin tarvitaan ainakin jonkin aikavälin seuranta ja kokenut ja/tai osaava lääkäri tulkitsemaan koetulokset. Lääkkeillä voi myös keinotekoisesti painaa vaikka kolesterolin ja verenpaineen ihannelukemiin mutta voi silti olla ylipainoinen ja rapakunnossa. Itsellä esimerkiksi kolesteroli hiukan viitearvojen yläpuolella vaikka olen siro ja liikkuva keski-ikäinen nainen. Lääkäri totesi suoraan että lääkityksestä on minulle enemmän haittaa kuin hyötyä. 

Vierailija
9/11 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kyllä estää tulosten näkymisen ulkopuolisille, mutta tärkeämpää olisi hoitaa terveys kuntoon.

Vierailija
10/11 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit kyllä estää tulosten näkymisen ulkopuolisille, mutta tärkeämpää olisi hoitaa terveys kuntoon.

Kuluttajille saatavista verikokeista osa liittyy vaivoihin, jotka voi itse hoitaa pois alta. Ei kaikkiin edes suostuta puuttumaan.

Totta kai jos lääkäri suostuu auttamaan kunnolla, voi sen ottaa vastaan jos esim. taloudellisia esteitä ei ole. 

Vierailija
11/11 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kannattaisi selvittää miksi arvot ovat poikkeavat? Toki kaikki ihmiset eivät mahdu noihin viitearvoihin ja ovat silti terveitä. Tähän tosin tarvitaan ainakin jonkin aikavälin seuranta ja kokenut ja/tai osaava lääkäri tulkitsemaan koetulokset. Lääkkeillä voi myös keinotekoisesti painaa vaikka kolesterolin ja verenpaineen ihannelukemiin mutta voi silti olla ylipainoinen ja rapakunnossa. Itsellä esimerkiksi kolesteroli hiukan viitearvojen yläpuolella vaikka olen siro ja liikkuva keski-ikäinen nainen. Lääkäri totesi suoraan että lääkityksestä on minulle enemmän haittaa kuin hyötyä. 

No mua just vtuttaa kun kävin 7 vuotta sitten mittauksissa..Kaikki oli ok paitsi ns hyvä kolesteroli oli sen verran korkea että se halvatun kokonaiakolesteroli oli himpun suosituksen yli vaikka se huono LDL oli matala. Ja eikös se lääketehtaiden voitelema lekuri maininnu statiinit.  

Pitäköön tunkkinsa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi