Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi pitää 75kg miestä miehenä?...

Vierailija
03.01.2007 |

Viitaten tuohon miten joku nainen voi painaa 70kg keskusteluun...

Anteeks vaan, toki pää merkkaa enemmän kuin paino ja painoakin voi olla monenlaista ja sen asettumisella lihaksiin ja läskiin on toki väliä. Mutta kyllä mun mielestä miehen pitää olla miehen kokoinen!!! Olip sitten lihava tai lihaksikas, niin kyllä iso mies on aina miehekkäämpi kuin hippiäinen :).

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakentaen perheelleen kotia, niin kyllä se mun mielestäni on silti vielä aika miehekästä, vaikka itsekin olen periaatteessa sitä mieltä, että mies saisi olla miehen kokoinen. Ehtiihän sen sitten palkinnoksi hyvillä ruuilla lihottaa takaisin 80+ puolelle

Vierailija
2/26 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 kg miestä=hippiäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hän söisi hevosen, niin ei hänen paino muutu siitä miksikään. Tällä hetkellä ollaan kummatki saman painoisia. Pidän sitä miehenä vaikka olis minkä näköinen. Ei mulle merkkaa paino mitään.

Vierailija
4/26 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiähän ei ole eri pituisia tai ruumiinrakenteellisia? Mun mies painaa just ton 75 ja hippiäisestä on kaukana vaikka pituuttakin on tarpeeks

Vierailija
5/26 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen täytyy olla miehekäs

Vierailija
6/26 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 183/60 ja on ollut tuota koko aikuisikänsä. On vieläkin vaikka täyttää pian 42v.

Kukin tyylillään. Mulla kelpaa ja vaikka painoa olisi enemmänkin, niin hoikka pitää olla. Pituutta taas ei saa olla yhtään tuota vähemmän, sillä miehen kuuluu olla pitkä!

Vierailija
7/26 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mies eikä mikään, jos ei VÄHINTÄÄN 80kg paina!!

Vierailija
8/26 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalivartaloinen eikä mikään kaksimetrinen on hyvä...ei mikään mallipoika sixpackineen, muttei mikään läskimahainenkaan, kiitos minulle.

Vierailija
9/26 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä painavampi ja läskimpi...sen miehekkäämpi! Kyllä on teillä upea miesihanne :)

Vierailija
10/26 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies painaa 55kg :) Mut komee ku mikä *nam*

Mitäs tuosta vaik laiha onki, ei auta vaik söis kymmenen hevosta...

Vierailija
11/26 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluatte miehen olevan noin lihava!!?? Oma mies n.73kg ja pelkkää lihasta koko mies, upea kroppa ja tuli juuri uusinta Bond leffaa katsoessa ihan oma mieheni mieleen:))). Olen itse 58kg joten kyllä omasta mielestäni mieheni on juuri sopivan kokoinen.

Vierailija
12/26 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa sitä lihomaan millään vaikka teen sille ruokaa joka päivä ja ostan sille herkkuja ja siideriä, olutta yms. lihottavaa.

Pitkä mies kyseessä.

Lihotusvinkkejä otetaan vastaan!

Vierailija
13/26 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka söi todellakin kun hevonen, ei silti lihonut. Harrasti kyllä liikuntaa hurjan paljon. Silloin oli kyllä aika laihassa kunnossa. Nykyään on paino noussut kun on alkanut nostamaan puntteja, ja kroppa on pirun upea ;)

Eli ei kaikki miehet ole luonnostaan mitään yli 80-kiloisia, vaikka olisivatkin yli 180 cm pitkiä.

Vierailija
14/26 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:mies

Vierailija
15/26 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen koko sukunsa on hoikkia: kaikki siskot (3 kpl, kadehdin heitä, kun voivat syödä mitä vaan!) ja veli.

Mieheni ei liho vaikka tekisi mitä. Hän on ollut erittäin runsaskalorisella dieetillä, syönyt proteiineja, jne. Paino ei vaan nouse.

Lihakset hänellä on silti, ja sixpack.

Hän on mielestäni komea ja miehekäs, ilmeisesti myös monen muun mielestä, koska tienaa kohtalaisen hyvin mallin työllä. On hänellä ns. oikea ammattikin.

Mitä mieltä olisitte siitä, että miehet sanoisivat ettei yli 65 kg painava nainen ole millään lailla naisellinen, ei lainkaan kaunis, vaan verrattavissa emakkoon?

Vierailija
16/26 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, kuvottavia sellaiset yli 80kg läskiperseet! Eikä myöskään mitkään tönköiksi podatut järkäleetkään viehätä. Tietty, jos itse painaa 100kg, niin luonnollista, että toivoo lihavaa miestä, ettei itse näyttäisi niin kamalalta.

Vierailija
17/26 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ei aina tarkoita lihavaa! Itse olen 170cm/55kg (joku mietti oman koon vaikutusta miesmakuun).

Vierailija
18/26 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki noi epäterveelliset ruuat saa unohtaa (ei ole muuta kuin haittaa elimistölle) ja kunnon protskua tilalle sekä hiilareita oikeessa suhteessa.

Vierailija
19/26 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt häntä lihotuskuurillakin, mutta ei vaan liho :) Totta tosiaan olen kateellinen tästä ominaisuudesta, itse lihon tosi helposti ja pitää todellakin olla tarkka syömisten kanssa. Alkuun minua vähän häiritsi, kun olin miehen kanssa lähes samnkokoinen, pituuseroa meillä on miehen kanssa 3 cm, mies on siis pidempi.

Vierailija
20/26 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ns. " taskuvenus" , nippa nappa 160 cm pitkä ja 46 kg painava. Kun seurustelin exäni kanssa (jotain 185 + pitkä, painosta en tiedä, mutta aikamoinen lihaskimppu) tunsin aina kokoeromme ihan liian isoksi. Oli tosi hankalaakin aina kenottaa ylöspäin hänelle puhuessani, pussaamaan pystyttiin kun minä menin varpailleni ja hän kumartui, kainalotuksittain kävely oli hankalaa jne. Nyt minulla on 174 cm pituinen, n. 70-72 kg painava sopusuhtainen mies (jolla siis vartalon muodossa ja lihaksiston kunnossa ei mitään vikaa) ja tämä on minulle vallan sopiva. Tunnen hänenkin rinnallaan itseni pieneksi ja naiselliseksi, mutta en sentään sintiksi. Jos olisin joku 175 + cm rotevaluinen nainen, niin varmaan olisikin tämä mies liian pienen tuntuinen rinnallani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi