Valehdelkaa puhelinmyyjille. Siitä tulee uskomattoman hyvä mieli
Luulen että teho johtuu siitä että ei enää ole altavastaaja siinä puhelussa.Loppupäivä sujuu rallatellen.
Kokeile ja ylläty.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Monesti ne puhelinmyyjät on nuoria, jotka eivät esim. lukion jälkeen ole vielä opiskelemassa. Taitavat itsekin inhota työtä. Pomo kyttää vieressä, että myy, myy, myy. En viiti kovasti vittuilla, lyön luurin korvaan tai sanon ei kiitos ja toivotan hyvät päivän jatkot. Yks tuttu nuori oli hetken, oli ilmeisesti aika ahdistava työpaikka.
Niillä on provisiopalkka ja se palkka on tosi kehno. Pari euroa viikossa siitä, että joka päivä valut sinne toimistolle soittelemaan epäkohteliaille ja aggressiivisille ihmisille.
En suosittele kellekään työksi
Muutama viikko sitten Sanoma Oy:stä soitettiin kaikkiaan kuusi kertaa, joka kerta eri ihminen. Tarjottiin palkinnoksi lehtien numeroita, kun olen aina maksanut laskuni ajallaan jne. Parikolme kertaa jaksoin olla asiallinen ja kohtelias, mutta sitten alkoivat vastaukseni muuttua kärjekkäiksi. Parin viimeisen soittajan kanssa olin jo niin vihainen, että suustani lensivät pirut ja perkeleet. Raivostutti, miksi pitää suorastaan terrorisoida ihmisiä. Minulla on mainontakielto puhelimessa, mutta olen ollut niin pitkään Hesarin tilaaja, että puhelinnumero on heillä. Nyt harkitsen sen viimeisenkin tilauksen lakkauttamista.
Sellaisille olenkin kohtelias, jotka tekevät kunniallista työtä. Puhelinmyyjiä kohtaan minulla ei ole kuitenkaan ollut minkäänlaista kunnioitusta enää sen jälkeen kun he suostuttelivat sokean vanhan isoäitini tilaamaan vähillä rahoillaan ties mitä lehtiä ja kalliita vitamiineja. Laillista huijaamista joka pitäisi kieltää.