Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehdelkaa puhelinmyyjille. Siitä tulee uskomattoman hyvä mieli

Vierailija
27.11.2023 |

Luulen että teho johtuu siitä että ei enää ole altavastaaja siinä puhelussa.Loppupäivä sujuu rallatellen.

Kokeile ja ylläty.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, että miksi kenellekkään pitäisi työssä olla varsinaisesti ilkeä lähtökohtaisesti. Yleensä sanon kohteliaasti heti, että en kiitos halua ja se siitä. Yleensä tämä riittää molemmipuolisiin hyvän päivän jatkon toivotteluihin.

Joskus vaativat saada kertoa tarjouksensa, ja en tiedä onko heillä joku juttu, että sen lukeminen vaikuttaa heidän tösopimukseensa, palkkaans tms, että pitäisi saada ne luettua, mutta jos ei kiirettä ole, niin olen tämän vuoksi yleensä antanut lukea myös sen, jonka jälkeen vasta päättänyt puhelun kohteliaan painokkaasti.

Toki on niitä inttäjiä, jotka ovat sitten asia erikseen, mutta yleensä kaksi normaalia käytöstapaista ihmisistä pystyvät ymmärtämään ja kommunikoimaan keskenään myös ihan kunnioittavasti.

Sellaisille olenkin kohtelias, jotka tekevät kunniallista työtä. Puhelinmyyjiä kohtaan minulla ei ole kuitenkaan ollut minkäänlaista kunnioitusta enää sen jälkeen kun he suostuttelivat sokean vanhan isoäitini tilaamaan vähillä rahoillaan ties mitä lehtiä ja kalliita vitamiineja. Laillista huijaamista joka pitäisi kieltää. 

Vierailija
22/23 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti ne puhelinmyyjät on nuoria, jotka eivät esim. lukion jälkeen ole vielä opiskelemassa. Taitavat itsekin inhota työtä. Pomo kyttää vieressä, että myy, myy, myy. En viiti kovasti vittuilla, lyön luurin korvaan tai sanon ei kiitos ja toivotan hyvät päivän jatkot. Yks tuttu nuori oli hetken, oli ilmeisesti aika ahdistava työpaikka.

Niillä on provisiopalkka ja se palkka on tosi kehno. Pari euroa viikossa siitä, että joka päivä valut sinne toimistolle soittelemaan epäkohteliaille ja aggressiivisille ihmisille.

En suosittele kellekään työksi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama viikko sitten Sanoma Oy:stä soitettiin kaikkiaan kuusi kertaa, joka kerta eri ihminen. Tarjottiin palkinnoksi lehtien numeroita, kun olen aina maksanut laskuni ajallaan jne. Parikolme kertaa jaksoin olla asiallinen ja kohtelias, mutta sitten alkoivat vastaukseni muuttua kärjekkäiksi. Parin viimeisen soittajan kanssa olin jo niin vihainen, että suustani lensivät pirut ja perkeleet. Raivostutti, miksi pitää suorastaan terrorisoida ihmisiä. Minulla on mainontakielto puhelimessa, mutta olen ollut niin pitkään Hesarin tilaaja, että puhelinnumero on heillä. Nyt harkitsen sen viimeisenkin tilauksen lakkauttamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme