Jumala rakastaa kaikkia:)
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä jumala?
Ukko? Ceres? Zeus? Artemis? Shiva? Kristinuskon? Islamin?
Mitää näistä ei ole.
Sivusta. On olemassa vain yksi Jumala, se joka on luonut kaiken, kolmiyhteinen Isä, Poika ja Pyhä Henki. Minä uskon Jumalaan (kaikki uskoo ja yhtenä päiväsä kaikki myös polvistuvat Jumalan edessä. Minä tahdon elää Jumalan tahdon mukaan, rakastan Jumalaa ja uskon että Jeesuksen ristinkuoleman takia minulla on mahdollisuus päästä Jumalan lapseksi ja Taivaaseen.
Niinpä niin. Jokainen oman uskontokunnan edustaja ja uskova kokee, että juuri HÄNEN uskonsa on se oikea. EI mitään uutta auringon alla.
Ota tiede sydämeesi. Se on totta, hyväksyit sen tai et.
Ei tiede ja hengellisyys ole vastakohdat. Uskon Jumalaan ja työskentelen luonnontieteiden parissa. Et voi päättää toisen puolesta mitä hän tuntee ja uskoo.
Jos se rakkaus voi ilmentyä ihan minä vaan vauvan aivosyövän ja tsunamin väliltä, niin kun ihmiset kohtaa kaikenlaista itsestä riippumatonta paskaa elämänsä aikana, niin onko se sittenkin varattu kuolleille se rakkaus ja elossa ollessa vaan katsoo kuinka paljon kukin kuritusta kestää?
Kova tiede on totta, näennäistiede ei. Sitten on vielä ne evoluutiosadut jota ei voi kumpaankaan laskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalaa ei ole olemassa,että vielä aikuiset ihmiset uskoo johonkin satuolentoon :)
Sinäkö sen tiedät? Paljonpa tiedät.
No ihan kaikki sen tietää, koska olemattomuuden nollahypoteesia ei yhdenkään jumalan osalta ole kumottu.
Vierailija kirjoitti:
Jos se rakkaus voi ilmentyä ihan minä vaan vauvan aivosyövän ja tsunamin väliltä, niin kun ihmiset kohtaa kaikenlaista itsestä riippumatonta paskaa elämänsä aikana, niin onko se sittenkin varattu kuolleille se rakkaus ja elossa ollessa vaan katsoo kuinka paljon kukin kuritusta kestää?
Noi on ikäviä ja epäreiluja asioita joihin ei voi varautua. Pahoja asioita tapahtuu. Joskus hetken, joskus, tuntuu, ikuisesti.
Lääkärit voi ehkä tehdä syövälle jotain, ja tsunamin voi ehkä jollain tavalla ennustaa.
Omat itseä haittaavat ajatukset voi pistää lomalle, ja vaikka paastota infoähkyn välttämiseksi.
Jos tahtoo auttaa, on olemassa järjestöjä, ja voi itsekin miettiä jotain tapaa miten voi omien voimien ja kiinnostuksen mukaan autella.
Vierailija kirjoitti:
Kova tiede on totta, näennäistiede ei. Sitten on vielä ne evoluutiosadut jota ei voi kumpaankaan laskea.
No ei kannata mihinkään evoluutiosatuihin uskoakaan kun meillä on jo noin sadan vuoden ajan ollut synteettinen evoluutioteoria olemassa, joka on tieteenhistorian parhaiten tunnettu ja vahvistettu teoria. Taitaa olla myös eniten Nobeleja sen alla.
Jumala rakastaa kaikkia, paitsi niitä ~koko maapallon väestöä joita hän aina silloin tällöin kiukuspäissään massamurhaa.
Me ollaan Jumalan lapsia. Veljiä ja siskoja. Meillä on toisemme, vapaa tahto ja maapallo.
Kaikkeen emme voi vaikuttaa, mutta sopu, tahtotila ja mitä maapallolla teemme, ovat asioita joihin voi vaikuttaa.
Iloitaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan myös että herra koettelee muttei hylkää, viimeaikoina on alkanut tuntumaan että on hyljännyt !
Ei ole. Pikku kommunikaatioviive vain. Itse sain avun kohtaamalla pimeän puoleni, menemällä peiton alle ja itkemällä oikein kunnon puhdistavat itkut. Muutaman päivän tätä, ja tuli parempi mieli.
T. Ap
Mitenkäs se pimeä puoli nyt voi?
Koska jumalaa ei ole olemassa, niin se siitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalaa ei ole olemassa,että vielä aikuiset ihmiset uskoo johonkin satuolentoon :)
Todistapa että on olemassa ?
Minulle ei riitä vastaukseksi että pitää vain uskoa
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan myös että herra koettelee muttei hylkää, viimeaikoina on alkanut tuntumaan että on hyljännyt !
Ei ole. Pikku kommunikaatioviive vain. Itse sain avun kohtaamalla pimeän puoleni, menemällä peiton alle ja itkemällä oikein kunnon puhdistavat itkut. Muutaman päivän tätä, ja tuli parempi mieli.
T. Ap
Mitenkäs se pimeä puoli nyt voi?
En tiedä. Ei ole ilmoitellut itsestään. Oletko huomannut kuinka lumi muodostaa kauniita peitteitä puitten oksilla?
Rakastaa ?-- Miksi sitten antaa kaikkea pahaa tapahtua ?
Jos olisi kaikkivoipa,niinkuin jossain kohtaa Raamatussa sanotaan, miksi antaa kaiken tapahtua ?
Kiduttaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todistapa että on olemassa ?
Minulle ei riitä vastaukseksi että pitää vain uskoa
-eri-
Miksi kenenkään pitäisi todistella yhtään mitään? Usko on henkilökohtainen asia. En vaadi muita todistelemaan omia kokemuksiaan ja tuntemuksiaan. Ei se ole edes mahdollista, koska jokaisen kokemukset on heidän omiaan.
Todistapa mulle että miten näet sinisen värin? Todista mulle että rakastat puolisoasi? Niin, ei niitä voi todistaa ja ihan typerää olisi edes vaatia tuollaisia todisteluja.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi kaikkivoipa,niinkuin jossain kohtaa Raamatussa sanotaan, miksi antaa kaiken tapahtua ?
Kiduttaja
No koska Jumala on mulkku sadisti, tietenkin.
Ainakaan kristittyjen jumala ei rakasta _ketään_ ja Jeesus petti meidät kaikki! Täällä kärsitään pohjanmaan kautta, ja sen jälkeen paiskataan haudan pimeyteen!
Jumala se rakastaa niin paljon, että antaa pikkulasten joutua sotiin lapsiseksiorjiksi, nälänhädän pahentua, rysyköiden raiskistella Ukrainassa. Mahtavaa! Kaikkivaltias, sadistinen jumala, joka vihaa omaa luomistyötään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiduttaja
No koska Jumala on mulkku sadisti, tietenkin.
Kärsimyksissä monet juuri kääntyvätkin Jumalan puoleen ja saavat siitä lohtua. Miten se on teiltä pois jos joku saa iloa uskosta?