Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko narsistin silmissä olla lämmin katse?

Vierailija
27.11.2023 |

covert narsisti?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Katse syntyy silmien ympäröivistä lihaksista, ei itse silmämunasta. Se on opeteltavissa oleva asia. esim. Minä osaan silmilläni hymyillä niin, että näytän maailman iloisimmalta ja onnellisimmalta, vaikka en ole kumpaakaan.

Vierailija
2/8 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vaimoni on valloittava ihminen, kaikki kehuvat miten hyväsydäminen ihminen hän. Miehet ihastuvat.

Minäkin luulin 25 vuotta että hän on parasta maailmassa. Sitten alkoi minun helvetti hitaasti ja varmasti. Kiltteys pysyi muita kohtaan, mutta minä en kelvannut enää vaimolle mihinkään ja minua kontrolloitiin monella eri tapaa. Fyysistä väkivaltaa ei ollut, pelkkää henkistä. Vuosien yrittämisen jälkeen tajusin, että vaimoni on piilonarsisti. Lähteneminen on vaikeaa, koska sitten saan sitä rakkautta, mitä olen kaivannut. Tiedän ettei se ole aitoa. Vaikea irtaantua, vaikka oma terveys kärsii kaikesta pettämisestä. Kukaan ei usko kuinka paljon pettämistä on, koska vaimo pitää kiltin naisen imagoa yllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä narsistilla voi olla mutta jos on psykopaatti niin en usko..

Vierailija
4/8 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Katse syntyy silmien ympäröivistä lihaksista, ei itse silmämunasta. Se on opeteltavissa oleva asia. esim. Minä osaan silmilläni hymyillä niin, että näytän maailman iloisimmalta ja onnellisimmalta, vaikka en ole kumpaakaan.

Vierailija
5/8 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kysynyt samaa aiemminkin. 

Vierailija
6/8 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kuuluu siihen hänen luomaansa imagoon/hahmoon niin miksi ei. Kyllä ne osaavat näytellä vaikka mitä. 

Vierailija
7/8 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla ja usein näin onkin, mutta se on teeskentelyä. 

Vierailija
8/8 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän