Pelottaa rahatilanne ihan mielettömästi työttömyyden takia - neuvoja kestää tilannetta?
Jäin työttömäksi yt-neuvotteluissa ja nyt ansiosidonnaisella. En ole vieläkään saanut työpaikkaa ja pelottaa ihan mielettömästi jos en ehdikään saada sitä ennen ansiosidonnaisen loppumista. Tämä pelko haittaa jo työnhakuanikin kun se pyörii mielessä ja haittaa toimintaa.
Tuskin olen ainoa tässä tilanteessa. Miten te kestätte tätä pelkoa?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelkää. Sopeutan talouteni.
Itselläni se ei ole mahdollisuus. Tai ainakin elämä mullistuisi silloin. Joutuisin mm. muuttamaan. Joten on aivan pakko saada töitä.
ap
Rukoile Taivaan Isää Jeesuksen nimessä. Hän auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelkää. Sopeutan talouteni.
Itselläni se ei ole mahdollisuus. Tai ainakin elämä mullistuisi silloin. Joutuisin mm. muuttamaan. Joten on aivan pakko saada töitä.
ap
Mulla se uuden paikan palkka oli pienempi kuin se ansiosidonnainen, että ei se mitään ratkaissut.
Toki sitten kun olisi pudonnut ansiosidonnaiselta pois, oli vissiin joutunut kaiken maailman muille tuille, mutta ei kuitenkaan pärjäämään niin vähällä kuin matalapalkka-alan hommissa.
Oon ollut jo vuosia tuossa tilanteessa kun ansiosidonnainen on loppunut. Sun pelko on minusta tosi lapsellinen ja kehotan, että kasvat aikuiseksi. Olisi edes jotain realistisia pelkoja. Huomaa että olet päässyt helpolla.
Harvemmin niitä tarjotaan. Ihan itse pitää tarjoutua töihin.