Pyykin joukkoon koneeseen eksyi paperinenäliina
Ja nyt on pyykeissä paperinöyhtää. Mikä on paras konsti saada se pois?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet sekajätteeseen ja kaupasta uusia. Näin minä toimin.
Et varmaankaan pese vaatteitasi käytön jälkeen, mitä suotta. Vaatteet sekajätteeseen ja kaupasta uusia.
Teippiharjalla pääsee nukasta eroon. Tosin on aika vaivalloista puuhaa.
Vaateharjalla tietysti. Ja voi myös nyppiä yksitellen. Jatkossa oppii tarkistamaan taskut. Muutakaan ei saa olla taskussa.
Tarrarulla paras keino. Osta pari, jos ei ole.
Mä ravistelen vaatteet, pyyhkäsen koneen puhtaaksi ja pyöräytän vaatteet uudelleen väljässä vedessä.
Vierailija kirjoitti:
Teippiharjalla pääsee nukasta eroon. Tosin on aika vaivalloista puuhaa.
Joo, tämä varmasti toimiva. Mutta aika vaiva käydä koneellinen pyykkiä läpi teippiharjalla, etenkin kun oikeassa kädessä on kipsi.
ap
Käytän kaikki teinien sivistyssanat ja menen hermosavuille.
Paperia voi nyppiä pois, eri kerroilla, ehkä pesu uudelleen jos pölyinen. Ellei imurointi suulakkeella ja kiinnipito vaatteesta.
Klassikko, jota teen vähän väliä. Parhaiten lähtee pois kun ravistelee kuivana. Ja jos vielä jää, niin tarraharjalla,
Pahimmat irti miten kuten. Nukkasuodattimen puhdistus ja sitten pari kertaa huuhteluohjelmalla. Loput lähtee sitten aikaa myöten käytössä.
Mulla oli jäänyt kylpytakin taskuun niistämäni talouspaperi.
Eniten harmitti, etten voinut syyttää asiasta ketään muuta.
osan paperista keräsin lattialta ja märästä pyykistä ravištelin enimmät pois.
Teippiharjalla,.. Uudelle pesu, ravistelu ja uudelleen pesu jne...
Käy puistelemassa ne pihalla. Jos on kuivausrumpu, pistä pyörimään tai sitten kuivaat narulla. Kuivumisen jälkeen imuroit ja putsaat tarrarullalla.
Kerran jäi satanen paidan taskuun. Onneksi siitä ei nöyhtää lähtenyt mutta tulipahan pestyä rahaa.
Vaatteet sekajätteeseen ja kaupasta uusia. Näin minä toimin.