Halusisin kissoja rakastavan miehen
Kommentit (8)
Mies joka osaa käsitellä eläimiä ja josta eläimet pitävät on haluttua kamaa. Niitä ei ole paljoa sinkkuina koska samat ominaisuudet jotka tekevät niistä hyviä eläinten kanssa, korreloivat usein parisuhdetaitojen kanssa.
Onnea etsintöihin, jos ja kun löydät niin iske kiinni ja pidä kiinni!
T: yksi kissojen (ja kaikkien muidenkin eläinten) kanssa luontevan miehen kanssa oleva. Tämä mun helmeni ei kyllä tosiaan vapaille markkinoille enää päädy, niin kauan kuin voin siihen itse mitenkään vaikuttaa.
Otapa yhteyttä Mikkel Näkkäläjärveen!
Minä rakastan kissoja. Siksi en voisi ollakaan yhdessä naisen kanssa joka haluaa orjuuttaa kissan lemmikiksi.
Setan/vasemmisto-opiskelijoiden tms. tapahtumasta?
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto vihaa kissoja. Näkkis ei ole ainoa tässä ansioitunut. Saanko esitellä vasemmistoaktivistin ja taitelijan Teemu Mäen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto vihaa kissoja. Näkkis ei ole ainoa tässä ansioitunut. Saanko esitellä vasemmistoaktivistin ja taitelijan Teemu Mäen?
Extraplussana tämä mies on myös antisemitisti. Hän aloitti Kiasman taidenäyttelyn boikotin koska sen mesenaattina toimi juutalainen.
Me kiltit miehet pidämme kissoista, mutta emme ole kuuminta hottia naismarkkinoilla.
Rakastan kissaani.
M38