Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi taaperokärry on parempi?

Vierailija
03.01.2007 |

Brion vai Etolan muovinen? Hinnalla ei juurikaan ole eroa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaston oli parempi, puinen meni säpäleiksi hurjassa menossa.

Vierailija
2/6 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmat (brion puinen ja plaston muovinen) ja se muovinen on niin kevyt että kun taapero ottaa siitä tukea se keikahtaa. Ratkaistiin asia tekemällä niistä " piha-kärryt" ja valettiin betonista sinne pohjalle laatta. Muut viritelmät (kirjoja tai muuta painavaa kyytiin) lapsi purki itse heti pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmat (brion puinen ja plaston muovinen) ja se muovinen on niin kevyt että kun taapero ottaa siitä tukea se keikahtaa. Ratkaistiin asia tekemällä niistä " piha-kärryt" ja valettiin betonista sinne pohjalle laatta. Muut viritelmät (kirjoja tai muuta painavaa kyytiin) lapsi purki itse heti pois.

Vierailija
4/6 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puinen, muovi(?)pyörät ja metallinentyöntöaisa. Hyvin on toiminut.

Vierailija
5/6 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan teillä se aisa asennettu väärinpäin....?

Vierailija:

Vierailija
6/6 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ei edes sen avulla opetellut kävelyä vaan aina ilman tukea sinnikkästi harjoitteli =)

Aina kun kavereita tuli kylään ja leikkivät sillä niin silloin kiinnosti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi