Kumpi taaperokärry on parempi?
Brion vai Etolan muovinen? Hinnalla ei juurikaan ole eroa.
Kommentit (6)
Meillä on molemmat (brion puinen ja plaston muovinen) ja se muovinen on niin kevyt että kun taapero ottaa siitä tukea se keikahtaa. Ratkaistiin asia tekemällä niistä " piha-kärryt" ja valettiin betonista sinne pohjalle laatta. Muut viritelmät (kirjoja tai muuta painavaa kyytiin) lapsi purki itse heti pois.
Meillä on molemmat (brion puinen ja plaston muovinen) ja se muovinen on niin kevyt että kun taapero ottaa siitä tukea se keikahtaa. Ratkaistiin asia tekemällä niistä " piha-kärryt" ja valettiin betonista sinne pohjalle laatta. Muut viritelmät (kirjoja tai muuta painavaa kyytiin) lapsi purki itse heti pois.
puinen, muovi(?)pyörät ja metallinentyöntöaisa. Hyvin on toiminut.
Olikohan teillä se aisa asennettu väärinpäin....?
Vierailija:
Poika ei edes sen avulla opetellut kävelyä vaan aina ilman tukea sinnikkästi harjoitteli =)
Aina kun kavereita tuli kylään ja leikkivät sillä niin silloin kiinnosti
Plaston oli parempi, puinen meni säpäleiksi hurjassa menossa.