Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva putosi hoitopöydältä

Vierailija
03.01.2007 |

Kurkotin vaippaa komerosta ja silloin se tapahtui. Siinä pikkuiseni oli jalkojeni vieressä lattialla, itki, mutta kädet huitoivat ja jalat heiluivat. Nostin hänet syliini, vapisin ja olin peloissani: miten tässä näin kävi. Juuri se tapahtui mistä niin usein varotetaan. En uskaltanut kertoa asiasta miehelleni, en neuvolassa, en kenellekään. Putoamisesta on jo kulunut kuukausia ja nyt voin jo olla varma, ettei siitä jäänyt mitään vammaa. Jokaisena päivänä kuitenkin pelkäsin kuollakseni että jotain pysyvää jäi. Se oli minulle opetus: en koskaan - hetkeksikään - jätä lastani yksin, vaikka hän olisi kuinka pieni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vauvani putosi sängystä. Sekin oli kamalaa.

Koska mitään ei vauvallesi käynyt, niin lakkaa murehtimasta asiaa.

Vierailija
2/7 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nyt kun tuo 6 kk on ihan mahdoton, pyörähtää puolessa sekunnissa ja kurkottelee joka suuntaan. Pakko pitää kokoajan kiinni toisella kädellä.

Seuraa lastasi normaalia tarkemmin nyt muutaman tunnin. En kuitenkaan usko, että mitään on tapahtunut - lapset putoaa yleensä aika löysästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka pelottaa/nolottaa ym. niin mitä jos jotain olisi tapahtunut ja sinä et kehtaa edes soittaa lääkäriin???

Päävammat aina vaarallisia, ja heti ei välttämättä mitään näy.

Onneksi yleensä vauvat tuollaisista selviävät vammoitta, mutta mitä JOS??

Kun seuraaksi jotain käy, pyydä apua ensin ja sitten vasta häpeä.

Vierailija
4/7 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älä nyt hyvä ihminen pyöri siellä itsesyyttelyssä... noin voi käydä kelle tahansa, ja kyllä sitä (valitettavasti) käykin. vauvan luut on niin " joustavat" että ei sille käy yleensä mitään putoamisissa, varsinkaan matalalta.

Vierailija
5/7 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putoamisesta on kuukausia.

Vierailija
6/7 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän aina vauvaa jalasta tai kädestä kiinni jos kurkottelen jotain kauempaa. Tämä on hyvä tapa heti vastasyntyneestä alkaen, ettei väsyneenä yöllä sitten satu sitä kohtalokasta putoamista. Pidä aina kiinni!

Vierailija
7/7 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa hyvät ihmiset se hoitopöytä niin, että kaikki tarvittava on siinä käden ulottuvilla tai ainakin siihen pöydälle mennessänne napatkaa kaikki tarpeellinen mukaan!!!

Tämä ei siis henk. koht. saarnana ap:lle vaan ihan vaan yleisesti kaikille huomioitavaksi. Sehän se hoitopöydän idea on, että siinä on hoitotarvikkeet saatavilla ja hoito helppoa ja turvallista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän