Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa 800 000 uuden köyhän tavoite saavutettu ennen 100 000 uutta työllistä!

Vierailija
26.11.2023 |

??

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turva paikan hakijat sisään ja köyhät vaihdossa ulos Siperiaan.

T. Hallitus

Vierailija
22/55 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin sai työllisyyden nousuun mutta sitten Orpo ja Purra tulee ihmisvihassaan tuhoamaan Suomen ja teettämään taas kymmeniä tuhansia köyhiä SUOMALAISIA lisää. Miettikää ketä äänestätte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on sekin ongelma, että jotkut uskovat noita juttuja. Jotkut eivät tajua, että tässä on vain kyse toimista, joilla pyritään heikentämään huono-osaisten elinkykyä.

Tähän johtopäätökseen olen itsekin tullut.

Vierailija
24/55 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat vain orjatyövoimaa Orpolle.

Vierailija
25/55 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma ettei nuo hallituksen toimet vain toimi yhtään.   

Työvoimapulakin on vain tietyillä aloilla. Ja ne 100 000 työllistyvää. Onkohan näin että heille on tarjota vakituista kokoaikatyötä?  Voi olla pätkätöitä tai määräaikaisuuksia. 

Vierailija
26/55 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa Suomen sosiaalietuuksista maksetaan hyvätuloisille. Leikkaukset kohdistuu kuitenkin vain pienituloisiin.

(poislukien ansiosidonnaisen keston lyhentäminen, joka osuu myös hyvätuloisiin mutta luonnollisesti pienituloiselle on aivan eri mittaluokan ongelma. Itse saan ansiosidonnaista n.100e enemmän kuin saisin toimeentulotukea, mutta 100e on tässä tuloluokassa iso raha!).

Kaikista eniten rankaistaan osa-aikatyössä käyvää yksinhuoltajaa.

Arviolta 70 000 lasta vaarassa pudota köyhyysrajan alapuolle.

Tulijat ei enää halua yksinhuoltajien eläteiksi, koska heihin kohdistuvat isoimmat leikkaukset. Huonolla tsägällä voi joutua jopa itse töihin!!!

Vierailija
27/55 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työvoimapulakin on vain tietyillä aloilla. Ja ne 100 000 työllistyvää. Onkohan näin että heille on tarjota vakituista kokoaikatyötä?  Voi olla pätkätöitä tai määräaikaisuuksia.

Ainakin uusia aktivointikursseja sun muuta pelleilyä on varmaankin suunnitteilla, kun jollainhan niitä tilastoja täytyy vääristellä, ja siivota oikeasti työttömät työttömien listalta pois. Sama vanha pyörä pyörii edelleen, mutta vain uusilla kasvoilla. 

Vierailija
28/55 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa ulina, kasvakaa aikuisiksi ja ottakaa vastuu itse itsestänne. Hallitus ei ole teistä vastuussa.

Minä olen tainnut ymmärtää kaiken väärin. Mistä hallitus on vastuussa ja kenelle se tekee töitä jos ei Suomen kansalle? Mikä siis onkaan hallituksen tarkotus? Tarvitaanko me sitä siihen mikä se ikinä on?

Vierailija
29/55 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät voisivat mennä töihin ja lopettaa loisimisen. Toisten rahoilla eläminen  on rumaa. Inhoan työkykyisiä jotka eivä tee töitä. Ne ovat tämän maan syöpä joka on juurittava pois voimakeinoin kuten hakkaamalla.

Ala muuttua sitten niiksi työpaikoiksi mihin ihmiset voi mennä. 

Vierailija
30/55 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhät voisivat mennä töihin ja lopettaa loisimisen. Toisten rahoilla eläminen  on rumaa. Inhoan työkykyisiä jotka eivä tee töitä. Ne ovat tämän maan syöpä joka on juurittava pois voimakeinoin kuten hakkaamalla.

Ala muuttua sitten niiksi työpaikoiksi mihin ihmiset voi mennä. 

Ja koska painotus on sanalla "mennä", tarkoittanee se sitä, että paikkoja on tarjolla niin paljon, ettei hakuakaan enää tarvita, vaan kävellään vaan sisään ja aloitetaan työt. Ainoa selvitettävä asia on palkka. Kuulostaa hyvältä. Jännää katsoa, kuinka kaikki menevät aamulla haluamiinsa paikkoihin.

Vierailija
31/55 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työssäkäyvien eronneiden vanhempien asumistukiakin leikataan ja tiputellaan kätsysti lisää lapsia köyhyyteen. Täysin turhaan. Ivan hullun hommaa.

Ihmiset, jotka ovat nyt pärjänneet käymällä työssä ja nostamalla pientä asumistukea tiputetaan köyhyysrajalle. Miksi sitten enää käydä töissä, kun saman saa sossusta? 

Tässä olen itsekkin miettinyt jääkö minulle mitään syytä käydä töissä jos pian joudun kuitenkin hakemaan palkan lisäksi toimeentulotukea. Ainakin kotiin jäämällä minulla on aikaa olla lasteni kanssa ja pitää heistä huolta. 

Jos joku keksii syyn miksi käyttäisin viikossa 50 tuntia johonkin työhön jonka jälkeen tarvitsen sitä viimeistä tukea, mistä joutuu joka kuukausi vääntämään kättä ja lähettämään laskuja, niin olen valmis kuuntelemaan. Veikkaan että hiljaista tulee olemaan.

Vierailija
32/55 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työssäkäyvien eronneiden vanhempien asumistukiakin leikataan ja tiputellaan kätsysti lisää lapsia köyhyyteen. Täysin turhaan. Ivan hullun hommaa.

Ihmiset, jotka ovat nyt pärjänneet käymällä työssä ja nostamalla pientä asumistukea tiputetaan köyhyysrajalle. Miksi sitten enää käydä töissä, kun saman saa sossusta? 

Tässä olen itsekkin miettinyt jääkö minulle mitään syytä käydä töissä jos pian joudun kuitenkin hakemaan palkan lisäksi toimeentulotukea. Ainakin kotiin jäämällä minulla on aikaa olla lasteni kanssa ja pitää heistä huolta. 

Jos joku keksii syyn miksi käyttäisin viikossa 50 tuntia johonkin työhön jonka jälkeen tarvitsen sitä viimeistä tukea, mistä joutuu joka kuukausi vääntämään kättä ja lähettämään laskuja, niin olen valmis kuuntelemaan. Veikkaan että hiljaista tulee olemaan.

Toimeentulotukeen tulee työvelvoite. 

Vierailija
33/55 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletteleko, että tämä jää nöihin leikkauksiin?  Ehei, johan Purra silmät kiiluen ilmoitti, että lisää keikkauksia tehdään jo ennen puoliväliriihtä, eli ennen 2025:ttä.

Ketkä mahtavat olla seuraavat leikkauksen kohteet?

JA mit leikattavaa on jäljellä un hallitu soila otimillaan syventää taaantuman lamaksi - kutne kooomus on toiminut ennekin.

Nämä haluavat minimiivaltion, kokoomus on halunnus en aina ja persut ovat enemmän kuin halukkaasti mukana.

Minimivaltio tarkoittaa jenkkiläistä yhteiskuntaa, kodittomineen, murhineen, ryöstöineen ja yksityisine vankiloineen, jotka nielevät jatkuvasti enemmän valtion saamia verotuloja. Kaikki bisnes, minkä maksavat veronmaksajat on jees näille. Voitot tietysti yksityisiin tarkuihin, suuren osan niistä taskuista kuuuessa ulkomaisille sijoittajille.

Vierailija
34/55 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun elämässä on mennyt niin pahasti pieleen, että purat sitä tällaisiin kommentteihin?

Vierailija
35/55 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt. Työllistyneitä tulee satatuhatta lisää. Sen ovat virkamiehet virkavastuulla ministeriössä laskeneet. Näin meille kertoi Satonen ja painotti vielä vastuuta. Eihän meillä ole mitään syytä epäillä näiden laskelmien todenperäisyyttä, eihän?

Eikö hän sanonut että laskennallisesti tulee työllisiä. Ei se oikeita työllisiä tarkoita.

Vierailija
36/55 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletteleko, että tämä jää nöihin leikkauksiin?  Ehei, johan Purra silmät kiiluen ilmoitti, että lisää keikkauksia tehdään jo ennen puoliväliriihtä, eli ennen 2025:ttä.

JA mit leikattavaa on jäljellä un hallitu soila otimillaan syventää taaantuman lamaksi - kutne kooomus on toiminut ennekin.

Nämä haluavat minimiivaltion, kokoomus on halunnus en aina ja persut ovat enemmän kuin halukkaasti mukana.

Minimivaltio tarkoittaa jenkkiläistä yhteiskuntaa, kodittomineen, murhineen, ryöstöineen ja yksityisine vankiloineen, jotka nielevät jatkuvasti enemmän valtion saamia verotuloja. Kaikki bisnes, minkä maksavat veronmaksajat on jees näille. Voitot tietysti yksityisiin tarkuihin, suuren osan niistä taskuista kuuuessa ulkomaisille sijoittajille.

Purrahan uhkaili veronkorotuksilla. Eli luvassa alv:in nosto 27%:iin ja pienempien tuloverojen nosto 2%.

Vierailija
37/55 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpo sanoi tänään että ellei toimi niin leikataan lisää. Eli ei siis ymmärrä ettei leikkaus toimi ja pitää valita eri keinot.

Vierailija
38/55 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Orban ja spermis 

Vierailija
39/55 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu tosiaan koska leikataan vain jo köyhiltä

Vain ja ainoastaan tulonsiirtoja SAAVILTA on mahdollista leikata. Matemaattisesti on mahdotonta leikata tuista siltä, kuka ei saa mitään tukia ja on vain maksajan roolissa. Kunnon spede. 

Vierailija
40/55 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Purran kommentti oli kyllä outo. Yritystukiin tuskin kosketaan. Ja koska hankintojen kilpailutus toisi 500 000 miljoonan säästöt niin tuskin niihinkään kosketaan. 

Koska kansaa halutaan kurjistaa veikkaan koulutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän