Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku kiusaa nyt tahallaan minua lasulla...

Vierailija
26.11.2023 |

Joka vklp jälkeen kun poika on ollut minulla niin lasu soittaa, että olen kuulemma ollut humalassa hänen kanssa. Olen juonut alkoholia viimeksi noin 10v sitten ja poika on 3v. 

Olen pyytänyt, että otetaan verikokeita ynnä muuta, mutta siihen ei suostuta? Miksi? Nyt tulee keskustelua miten tehdään lapsen kanssa. Pojan äitikin jopa ihmeissään kun tietää etten käytä päihteitä. Voiko tästä tehdä poliisi jutun tai jotain? En tiedä. Alan olemaan väsynyt tähän. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voit tehdä jonkinlaisen ilmoituksen poliisille. Selvää haittaahan tuosta tulee. Voit itse käydä yksityisellä juttelemassa tilanteesta ja maksaa omat verikokeet? En tiedä miten menee, mutta tsemppiä toivottavasti ilmoittaja saadaan vastuuseen. 

Vierailija
2/5 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, ketä sä olet kiusannut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus. Ei kuulosta lasukaan kovin hääviltä jos aletaan tekemään juttuja pelkistä ilmoituksista vailla todisteita. 

Vierailija
4/5 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti, ketä sä olet kiusannut. 

Siinähän se onkin, en ketään. Jos olisin niin tietäisin heti kuka olisi tämän takana. Nyt se sa jäädä poliisin tehtäväksi. Periaatteessa ihan sama kuka niitä tekee, motiivi kiinkostaa. Ap

Vierailija
5/5 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin rikosilmoituksen. Mainitsisin samalla lasujen haluttomuuden yhteistyöhön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi