Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salainen haave

Vierailija
26.11.2023 |

Nelivitonen perheellinen mukava ja charmantti daddybody jonka seksuaalinen aktiivisuus ei kotona vastakaikua saa. Rouvaa ei laji ole vuosiin kiinnostanut.

Oma unelma ja salainen haave olisi löytää aikuinen nainen tai yh mammeli joka nauttisi hetkistä jolloin saisi itsensä löytää nautinnosta ja huipulta salaisella seksisuhteella. 

Kun saisi vielä tuntea sen että joku jossain odottaa niitä pieniä yhteisiä nautinnon hetkiä. Niitä mitkä joskus niin kutsutussa onnellisessa kodissa myös oli.

Olisipa jossain nainen joka ei odottaisi tai haluaisi enempää tai vakavaa, vaan vain pelkkää nautintoa saada ja tuntea olevansa haluttu.

Pitkää ja hidasta nautinto Kanta-Hämeen malliin;)

Muilla ajatuksia tai asiallisia kommentteja?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yh mammeli"

Tuollaisia sanoja käyttävä joutuu kyllä heti Ö-mappiin. Sinun tulisi olla jotenkin symppis, koska kaltaisiasi seksin mankujia on sadoittain naisille tarjolla. Ja jokainen markkinoi itseään täydellisen nautinnon tuojana, mutta vaimolle ei kelpaa. Se ei ole minun korvaani kovin uskottavaa, sillä hyvää seksiähän nainen haluaa. 

Muotoile ilmoituksesi jollain toisella tavalla. Hyvää on se, ettet markkinoi itseäsi täydellisellä vartalolla, vaan olet rehellinen sen suhteen.

Vierailija
2/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samoja tuntemuksia itselläkin. Se tunne, että joku odottaa sitä jälleen näkemistä. Nyt kotona odottaa vain pahantuulinen vaimo ja jos itse olet kotona niin toivot ettei se pahantuulinen vaimo edes tulisi kotiin. Vaikka kotona odottaa puhdas koti ja valmis ruoka niin silti jostain asiasta on niin pahalla tuulella, että tulee itsellekin paha mieli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika samoja tuntemuksia itselläkin. Se tunne, että joku odottaa sitä jälleen näkemistä. Nyt kotona odottaa vain pahantuulinen vaimo ja jos itse olet kotona niin toivot ettei se pahantuulinen vaimo edes tulisi kotiin. Vaikka kotona odottaa puhdas koti ja valmis ruoka niin silti jostain asiasta on niin pahalla tuulella, että tulee itsellekin paha mieli. 

Jos suhteessa on ongelmia niin ne eivät ratkea itsekseen vaan jotain pitää niiden eteen tehdä. Usein käynti pariterapiassa tuo ratkaisun johonkin suuntaan. 

Vierailija
4/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä tuo oikein on peräisin, että yksinhuoltajat olisivat helppo kohde saada seksiä ilman sitoumuksia? En itse ole ollut yksinhuoltajana, mutta jos olisin, niin pitäisin tuollaista törkeänä ja typeränä. Se on suurin piirtein samaa settiä kuin ajatus siitä, että minihameeseen pukeutunut nainen on vapaata riistaa häirinnälle. Tuolla tavalla ajatteleva mies on minusta potentiaalisesti jopa vaarallinen, välttäisin visusti.

Vierailija
5/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kotona on noin kamalaa miksi et eroa? Oletan että olette jo keskustelleet asiasta eikä yhteisymmärrystä ole löytynyt.

Vierailija
6/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä tuo oikein on peräisin, että yksinhuoltajat olisivat helppo kohde saada seksiä ilman sitoumuksia? En itse ole ollut yksinhuoltajana, mutta jos olisin, niin pitäisin tuollaista törkeänä ja typeränä. Se on suurin piirtein samaa settiä kuin ajatus siitä, että minihameeseen pukeutunut nainen on vapaata riistaa häirinnälle. Tuolla tavalla ajatteleva mies on minusta potentiaalisesti jopa vaarallinen, välttäisin visusti.

Vanha kunnon madonna/huo.. -syndroomahan siellä. Ei jatkoon.

Vierailija
7/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä tuo oikein on peräisin, että yksinhuoltajat olisivat helppo kohde saada seksiä ilman sitoumuksia?

Varmaanj siksi, että niin moni tuntee jonkun yh-äidin, jonka vaihtuvia miehiä ihmettelee.

Vierailija
8/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin ap:n halun ja tarpeen päästä toteuttamaan seksuaalisuuttaan. Itsellänikin on välillä samansuuntaisia ajatuksia.

Haluaisin itse seksiä useamman kerran viikossa, mutta miehelleni riittää 1 krt/vko.  Seksin laadussa ei ole mitään valittamista. Mieheni on ihana, huomaavainen rakastaja ja seksi nautinnollista molemmille.

Mutta se määrä. Itse tosiaan kaipaisin enemmän ja siksi ajatus rakastajasta olisi joskus hyvinkin houkutteleva.

Pidän huolta kunnostani ja ulkonäöstäni ja rakastan laittautumista, kauniita alusasuja yms. Ajatus siitä, että joku tietty, ihana, haluttava mies ajattelisi minua, odottaisi tapaamistani ja yhteisiä nautinnon hetkiä, on ihana. Saada olla haluttu ja haluta toista, keskittyä pelkkään nautintoon ilman arkisia velvoitteita.

N45+

Vierailija
9/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yh mammeli"

Tuollaisia sanoja käyttävä joutuu kyllä heti Ö-mappiin. Sinun tulisi olla jotenkin symppis, koska kaltaisiasi seksin mankujia on sadoittain naisille tarjolla. Ja jokainen markkinoi itseään täydellisen nautinnon tuojana, mutta vaimolle ei kelpaa. Se ei ole minun korvaani kovin uskottavaa, sillä hyvää seksiähän nainen haluaa. 

Muotoile ilmoituksesi jollain toisella tavalla. Hyvää on se, ettet markkinoi itseäsi täydellisellä vartalolla, vaan olet rehellinen sen suhteen.

AP kirjoittaa:

No mieltäsi en pahoittaa tarkoittanut.

Asia kuitenkin niin että en usko olevani ainoa ihminen jolla ei perhetilanne, talous tms anna helposti periin lähteä, eikä edes sitä välttämättä halua. Ihmistä voi rakastaa ja kokea yhteyttä elää ehjänä perheenä kun ei ole riitoja.

Vaimon halut hiipuneet hänen vakavan läpikäydyn sairauden ja jatkuvan lääkityksen vuoksi.

En itseäni pidä maailmanluokan rakastajansa, mutta kyllä seksissä aina kaikki meni nappiin ennen rouvan sairastumista.

En ole lajia: nosto, pisto ja ravistus, vaan ihan maaliin asti rouvan myös vein vaikka kielellä jatkaen jos ei samaan aikaan osunut.

Jatketaan samaan mielipahat yh mammeleista:

Nuoruusvuosilta muistan muutaman himokkaan  nimikettään tämä. Kotitilanteen vuoksi ei halunneet edes "tytöt tahtoo pitää hauskaa" satunnaisen juhlimisillan jälkeen satunnaista panoseuraa kotiin viedä, vaan halusivat mielummin toimintaa tutun ihmisen kautta. Ja se oli ihan ok molemmin puolin.

Vierailija
10/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin ap:n halun ja tarpeen päästä toteuttamaan seksuaalisuuttaan. Itsellänikin on välillä samansuuntaisia ajatuksia.

Haluaisin itse seksiä useamman kerran viikossa, mutta miehelleni riittää 1 krt/vko.  Seksin laadussa ei ole mitään valittamista. Mieheni on ihana, huomaavainen rakastaja ja seksi nautinnollista molemmille.

Mutta se määrä. Itse tosiaan kaipaisin enemmän ja siksi ajatus rakastajasta olisi joskus hyvinkin houkutteleva.

Pidän huolta kunnostani ja ulkonäöstäni ja rakastan laittautumista, kauniita alusasuja yms. Ajatus siitä, että joku tietty, ihana, haluttava mies ajattelisi minua, odottaisi tapaamistani ja yhteisiä nautinnon hetkiä, on ihana. Saada olla haluttu ja haluta toista, keskittyä pelkkään nautintoon ilman arkisia velvoitteita.

N45+

AP kirjoittaa kirjoittaa kiitos ymmärtäväisyydestä.

Ihana että on vastakkaisen sukupuolen edustaja samassa tilanteessa. Tai ainakin jollain tavoin.

Tuo viimeinen lauseesi oli kaunista ja juuri mitä itse myös koen ja tunnen.

Kerta viikkoon omassa nyky tilanteessa kuulostaa taivaalta, vaikka joskus vuosia sitten kertoja mahtui viikkoon monta kymmentä. Nuo ajat kun saisi takaisin...

Vaimo koittaa Max kerran kuussa osoittaa vielä muistavansa edes jotenkin seksuaalisuutta väkipakolla pakkopullana käsi tai suu apua, mutta itse en saa koskea häneen tai edes yrittää lämmitellä. Ja kun niin kaipaisi ja haluaisin yhä ja edelleen.

Ja juuri tästä syystä N45+ kaltainen olisi vastaus omiin unelmiin.

Vierailija
11/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yh mammeli"

AP kirjoittaa:

No mieltäsi en pahoittaa tarkoittanut.

Asia kuitenkin niin että en usko olevani ainoa ihminen jolla ei perhetilanne, talous tms anna helposti periin lähteä, eikä edes sitä välttämättä halua. Ihmistä voi rakastaa ja kokea yhteyttä elää ehjänä perheenä kun ei ole riitoja.

Vaimon halut hiipuneet hänen vakavan läp

Et pahoittanut mieltäni, minä kun en ole yh, kerroin vain siltä kannalta mitä ilmoituksessa kannattaisi välttää, koska kilpailu naisista, jotka haluavat tuollaisen suhteen on kova ja karsinta tapahtuu sen perusteella mitä deitti-ilmoituksessa tai viestinvaihdossa käy ilmi. 

Oletko ajatellut, että vaimosi haluttomuus voi johtua sairauden tuomasta masennuksesta, johon hän tarvitsisi hoitoa? Se että haet seksiä muualta tässä tilanteessa olisi varmaankin hänelle suuri pettymys. Sairaus tuo isoja asioita parisuhteeseen, joita kannattaisi käsitellä yhdessä pariterapiassa. Seksielämäkin voi siitä elpyä, kun masennus ja sairaus saadaan käsiteltyä ulkopuolisen keskusteluavun turvin. 

Olen itsekin käynyt läpi vakavan sairauden jo nuorempana. Jos mieheni olisi sen takia hakenut seksiä muualta, olisin varmasti hakenut eron. Pidän sitä vähän outona ajatusmallina, että sitä pidetään hyväksyttävänä, että puolison sairauden takia haetaan seksi muualta. Omaan korvaan tuollainen toimintamalli on pikemminkin erittäin kamala, ellei sitten siitä ole vaimon kanssa sovittu. Mutta siinäkään tapauksessa en voisi luottaa, että vaimo aidosti sitä haluaa. 

Mutta kukin toimii oman oikeudentuntonsa mukaisesti. Mikäpä minä olen ketään tuomitsemaan.

Vierailija
12/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, aikuinen nainen tai yh mammeli. Eli yh mammeli ei ole aikuinen nainen? Jotain eri lajia? Mitäs jos mun seuranhakuilmoituksessa lukisi, että etsin miestä tai yh isukkia? Eikö olisi aika ontuvaa? 

Vierailija
13/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, aikuinen nainen tai yh mammeli. Eli yh mammeli ei ole aikuinen nainen? Jotain eri lajia? Mitäs jos mun seuranhakuilmoituksessa lukisi, että etsin miestä tai yh isukkia? Eikö olisi aika ontuvaa? 

Kyllä näyttää jotkut lukevan tekstiä kuin piru Raamattua.

Omaa maailmaan mahtuu avarakatseinen elämäntapa, ja äidinkielen opettajalla /suvaitsevaisuus virastossa kukkahattu tädillä en omia tekstejä tai lukemani sisältöä tarkasta.

Tekstin sisällön alkuperäisestä ymmärsin ainakin itse hyvin. Itsellä miehenä ei ole kyllä tullut mitään henkistä ahdistusta vaikka millainen kirjoitus olisi ollut miehen statuksesta, olemuksesta tai muusta.

Koitetaan mahtua maailmaan kaikki.

Vierailija
14/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaa maailmaan mahtuu avarakatseinen elämäntapa, ja äidinkielen opettajalla /suvaitsevaisuus virastossa kukkahattu tädillä en omia tekstejä tai lukemani sisältöä tarkasta.

Tekstin sisällön alkuperäisestä ymmärsin ainakin itse hyvin. Itsellä miehenä ei ole kyllä tullut mitään henkistä ahdistusta vaikka millainen kirjoitus olisi ollut miehen statuksesta, olemuksesta tai muusta.

Ei se mitään ahdistusta ole, vaan kielenkäyttö antaa ihmisestä tietyn vaikutelman. Mutta osa ihmisistä ajattelee kuten sinä, että he nimenomaan haluavat antaa tietyn kuvan itsestään, vaikka se olisi monien mielestä kielteinen. Eli heidän mielestään loukkaava kielenkäyttö on aina paikallaan, se on vain kukkahattujen ongelma. 

Hyvä puoli tässä on se, että kun puhutaan noin, osataan pysyä loitolla eikä teeskennellä muuta kuin ollaan. Siksi ei oikeastaan kannattaisi edes opastaa puhumaan kunnioittavammin, koska sitä kunnioitusta ja arvostusta ei oikeasti ole olemassa. 

Vierailija
15/15 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään ahdistusta ole, vaan kielenkäyttö antaa ihmisestä tietyn vaikutelman. Mutta osa ihmisist

Ps. tämän viestin kirjoittaja on eri kuin kommentoitu, hän vastatkoon omasta puolestaan, sori kun sekaannuin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi