Ilmoittakaa asiattomaksi kaikki ketjut joissa esiintyy vastakkainasettelua
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko siellä Matiaksen konttorissa, oliko Perussuomalaisten saama viestintätuki 8 miljoonaa euroa vuodessa? Sillä saa varmasti hyvän päivystyksen tällekin foorumille - verovaroilla.
Kappas, malliesimerkki puolueurposta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko siellä Matiaksen konttorissa, oliko Perussuomalaisten saama viestintätuki 8 miljoonaa euroa vuodessa? Sillä saa varmasti hyvän päivystyksen tällekin foorumille - verovaroilla.
Kysymykseen verovarojen käytöstä saan persuaktiivilta ad hominemin. Teiillähän on vastuuministeri. Skarppaa nyt!
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymykseen verovarojen käytöstä saan persuaktiivilta ad hominemin. Teiillähän on vastuuministeri. Skarppaa nyt!
M48, guru
Meillä? Persuaktiivi? Pus pus ja yritä paremmin ensi kerralla "guru"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Meillä? Persuaktiivi? Pus pus ja yritä paremmin ensi kerralla "guru"
Kaikkea hyvää sinne poliittisen kentän valtaa pitäville tahoille. Olette mielessäni 😘
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan keskustelukulttuuri on kyllä omaa luokkaansa. Joku kertoo kakkunsa menneen pieleen niin seuraavassa hetkessä siellä on puolueurpoja syyttämässä toistensa puolueita asiasta.
Hah hah haa hyvin sanottu. Puhun paljon politiikasta mutta silti hyvin sanottu. Toinen on että täällä ollaan yliherkkiä eri mieltä olemisesta. Poisto nappi käy ylikuumana sen takia. Ei niin mitätöntä aihetta ole etteikö se katoa. Kakun tekeminen on jo niin kuuma aihe että uskon ettei siitä voi keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikesta voi olla samaa mieltä. Älytön ajatus.
Ja mitä keskusteltavaa samanmielisyydessä edes on?
Mutta vastakkainasettelun aikahan on ollut ohi kauan?
Vierailija kirjoitti:
meill on kissa
Meilläpä on koira
Vierailija kirjoitti:
Minulla on musta auto
Meillä valkoinen
Tämä ei ole Venäjä, vaan täällä saa ilmaista mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen töissä
MINÄ OON TYÖTÖN
Tämän palstan keskustelukulttuuri on kyllä omaa luokkaansa. Joku kertoo kakkunsa menneen pieleen niin seuraavassa hetkessä siellä on puolueurpoja syyttämässä toistensa puolueita asiasta.