Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tulee vieraita kahville ja teen mustikkapiirakkaa, laitanko jotain suolaista tarjolle? Mitä suolaista?

Vierailija
26.11.2023 |

Onko yleensä tapana kahvipöydässä olla sekä makeaa että suolaista?

Mitä tarjoatte?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalanpiirakoita

Vierailija
2/33 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolapurkki pöytään 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa taas että peruskoululaisilla on vapaapäivä. 

Vierailija
4/33 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, jos mä menisin kylään, mustikkapiirakka riittää, tosin sitä voi sitten huveta palo jos toinenkin. Ei pidä välittää siitä, mitä ihmiset yleensä tekee. Tee just niinkuin haluat.

Vierailija
5/33 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo karjalanpiirakka on hyvä. Voi olla valmiiksi täytettyjä tai sitten ihan perinteistä munavoita tarjolle. 

Joskus olen täyttänyt croissantteja (esim. tomaatti-mozzarella-pesto) 

Vierailija
6/33 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi väki tykkää ihan tavallisista voileivistä, kinkkua, juustoa, tomaattia, kurkkua... 

Vierailija
7/33 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita laadukkaita suolapaloja 🤌

Vierailija
8/33 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi väki tykkää ihan tavallisista voileivistä, kinkkua, juustoa, tomaattia, kurkkua... 

Eikä tykkää.

t. vanhempi väki

Vierailija
9/33 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Tapaan vieraat ,tuttavat vain kahvila. Rakkaat läheiseni kotini.En itse leivo mitään.Jos tulevat yllätys käynti? Tuovat itse kahvi pullan.Muussa tapauksessa ostan Lidi halvat korvapuustit irto myynnistä.

Vierailija
10/33 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  tartte nyt ruokaa laittaa kerta kahville tulevat . 

Vierailija
11/33 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä tulee ja milloin tulee.  Eilen tarjosin pelkän kahvin kun naapuri kävi.

Vierailija
12/33 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tykkää.

t. vanhempi väki

Kyllä tykkää. Paljon olen kestittänyt ja senioriväki ottaa aina mieluummin niitä nättejä voileipiä eikä mitään sushipaloja, fetapiirakkaa, avokadopaistoksia...

Vierailija
13/33 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikkakurkkujen lientä pöytään kahvin kanssa 

Vierailija
14/33 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taffel sipsejä 

Vierailija
15/33 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei  tartte nyt ruokaa laittaa kerta kahville tulevat . 

Kuka ruuasta puhui? Kahvin kanssa sopii moni suolainen purtava.

Vierailija
16/33 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tykkää.

t. vanhempi väki

Kyllä tykkää. Paljon olen kestittänyt ja senioriväki ottaa aina mieluummin niitä nättejä voileipiä eikä mitään sushipaloja, fetapiirakkaa, avokadopaistoksia...

Eikä tykkää. Ei tosin tykkää mistään hiton avokadoista eikä susheistakaan, mutta kuka hullu sellaisia kahvipöydässä tarjoaisikaan? Sinä näköjään 🙄

t. vanhempi väki

Vierailija
17/33 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tykkää.

t. vanhempi väki

Eikä tykkää. Ei tosin tykkää mistään hiton avokadoista eikä susheistakaan, mutta kuka hullu sellaisia kahvipöydässä tarjoaisikaan? Sinä näköjään 🙄

t. vanhempi väki

Mitä ihmettä vänkytät? Moni ottaa mielellään voileipiä mutta kerro ihmeessä mistä sinä sitten pidät, nyt vaan kiukkuat vastaan etkä tuo mitään ehdotuksia. 

Vierailija
18/33 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tykkää.

t. vanhempi väki

t. vanhempi väki

Selvä. Et pidä siitä, tästä etkä tuosta. Mitä arvon rouvalle oikein saisi sitten olla? 

Vierailija
19/33 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kahvipöytään laitetaan mitä talo haluaa tarjota. Vieraat voi kotonaan syödä ja laittaa mitä mielivät.

Mustikkapiirakka riittää vallan mainiosti.

Vierailija
20/33 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipätarpeet maistuisi kyllä hyvin vaikka ei ole niin helppo laittaa esille kuin suupalat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme