Jos tulee vieraita kahville ja teen mustikkapiirakkaa, laitanko jotain suolaista tarjolle? Mitä suolaista?
Onko yleensä tapana kahvipöydässä olla sekä makeaa että suolaista?
Mitä tarjoatte?
Kommentit (33)
Kyllä huomaa taas että peruskoululaisilla on vapaapäivä.
Kuule, jos mä menisin kylään, mustikkapiirakka riittää, tosin sitä voi sitten huveta palo jos toinenkin. Ei pidä välittää siitä, mitä ihmiset yleensä tekee. Tee just niinkuin haluat.
Joo tuo karjalanpiirakka on hyvä. Voi olla valmiiksi täytettyjä tai sitten ihan perinteistä munavoita tarjolle.
Joskus olen täyttänyt croissantteja (esim. tomaatti-mozzarella-pesto)
Vanhempi väki tykkää ihan tavallisista voileivistä, kinkkua, juustoa, tomaattia, kurkkua...
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi väki tykkää ihan tavallisista voileivistä, kinkkua, juustoa, tomaattia, kurkkua...
Eikä tykkää.
t. vanhempi väki
En osaa sanoa. Tapaan vieraat ,tuttavat vain kahvila. Rakkaat läheiseni kotini.En itse leivo mitään.Jos tulevat yllätys käynti? Tuovat itse kahvi pullan.Muussa tapauksessa ostan Lidi halvat korvapuustit irto myynnistä.
Ei tartte nyt ruokaa laittaa kerta kahville tulevat .
Riippuu mistä tulee ja milloin tulee. Eilen tarjosin pelkän kahvin kun naapuri kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tykkää.
t. vanhempi väki
Kyllä tykkää. Paljon olen kestittänyt ja senioriväki ottaa aina mieluummin niitä nättejä voileipiä eikä mitään sushipaloja, fetapiirakkaa, avokadopaistoksia...
Etikkakurkkujen lientä pöytään kahvin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte nyt ruokaa laittaa kerta kahville tulevat .
Kuka ruuasta puhui? Kahvin kanssa sopii moni suolainen purtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tykkää.
t. vanhempi väki
Kyllä tykkää. Paljon olen kestittänyt ja senioriväki ottaa aina mieluummin niitä nättejä voileipiä eikä mitään sushipaloja, fetapiirakkaa, avokadopaistoksia...
Eikä tykkää. Ei tosin tykkää mistään hiton avokadoista eikä susheistakaan, mutta kuka hullu sellaisia kahvipöydässä tarjoaisikaan? Sinä näköjään 🙄
t. vanhempi väki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tykkää.
t. vanhempi väki
Eikä tykkää. Ei tosin tykkää mistään hiton avokadoista eikä susheistakaan, mutta kuka hullu sellaisia kahvipöydässä tarjoaisikaan? Sinä näköjään 🙄
t. vanhempi väki
Mitä ihmettä vänkytät? Moni ottaa mielellään voileipiä mutta kerro ihmeessä mistä sinä sitten pidät, nyt vaan kiukkuat vastaan etkä tuo mitään ehdotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tykkää.
t. vanhempi väki
t. vanhempi väki
Selvä. Et pidä siitä, tästä etkä tuosta. Mitä arvon rouvalle oikein saisi sitten olla?
Mielestäni kahvipöytään laitetaan mitä talo haluaa tarjota. Vieraat voi kotonaan syödä ja laittaa mitä mielivät.
Mustikkapiirakka riittää vallan mainiosti.
Leipätarpeet maistuisi kyllä hyvin vaikka ei ole niin helppo laittaa esille kuin suupalat
Karjalanpiirakoita