Ikuiset työnhakijat - Kun kysyt heiltä työnhausta, niin ei kuulemma pystytä töihin, kun ei pystytä edes liikkumaan saatikka kantamaan mitään
ja silti samat ihmiset kantavat sen kahdeksan kilon kaljalaatikon kotiinsa kaupasta. Istuminen ei kuulemma onnistu mutta silti pelataan tietokoneella jopa 8 tuntia putkeen. Rahaa ei ole työmatkoihin mutta tupakka-askin ja energiajuomien ostaminen ei ole ongelma. Unettomuudesta muka kärsitään mutta silti ei herätä ennen puolta päivää. Selityksiä näillä kyllä riittää.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Tuet on edelleen liian hyvät. Olen tänä vuonna seurannut yhden pitkäaikaistyöttömän ja toisen työhaluttoman yh päihdekuntoutujan polkua. Rahaa ja tukea tulee joka tuutista jos vaan osaa etsiä. Työt ei kiinnosta kumpaakaan, koska olemattoman koulutuksen vuoksi matalapalkka-ala on ainut vaihtoehto heillä.
Itse olen taistellut köyhistä lähtökohdista koulussa kituuttamalla itselleni hyvän ammatin ja hiljalleen edennyt uralla kovaa työtä tehden 4800€ palkalle. Heistä olen kermape**e joka syntynyt kultalusikka suussa.
Vaikutat katkeralta? Keskity uraasi niin voit saada vielä tonnin tai pari lisää palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse töihin koska ikärasismi. Hyvä fyysinen kunto, lihaksia löytyy, muisti pelaa, hyvä käytös. No mennään näin, ei työnteolla menetä kuin roposen ja terveyden joten ei kiitos.
Vai ikärasismi, kerro toki lisää. Mikä ala ja mistä päättelet, että johtuu iästä, ettet saa töitä. Kumma kyllä eläkeläisiä revitään takaisin töihin, miksei siis sinua?
Olen eri mutta vastaan. Kaikilla aloilla ei ole työvoimapulaa. Jos hakijoita on 80 niin 60-vuotias ei ole kovin hyvissä asemissa.
Nämä hyökkäykset on suunniteltuja tarkoituksena saada hyväksyntä järjettömille leikkauksille jonka johdosta useat osa-aikatyössä olevat jos eivät saa lisätöitä ja vaikka asuvat halvassa asunnossa tulevat menettämään asuntonsa ,luottotietonsa ja työnsä .tämä asunnon menetys koskee myös muita vähävaraisia työssäolevia ja muitakin .ja pitää paikkansa.samoiten kuinka paljon rikollisuus tulee kasvamaan ,ennenaikaiset kuolemat sairauksiin ,itsemurhat ym
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuet on edelleen liian hyvät. Olen tänä vuonna seurannut yhden pitkäaikaistyöttömän ja toisen työhaluttoman yh päihdekuntoutujan polkua. Rahaa ja tukea tulee joka tuutista jos vaan osaa etsiä. Työt ei kiinnosta kumpaakaan, koska olemattoman koulutuksen vuoksi matalapalkka-ala on ainut vaihtoehto heillä.
Itse olen taistellut köyhistä lähtökohdista koulussa kituuttamalla itselleni hyvän ammatin ja hiljalleen edennyt uralla kovaa työtä tehden 4800€ palkalle. Heistä olen kermape**e joka syntynyt kultalusikka suussa.Saan n 700€/kk tukea (työmarkkinatuki) ja kohta sen määrä tippuu kun lapsikorotukset viedään. Onpa mielettömän hyvät tuet, ihan voi seteleillä persettä pyyhkiä. Minäkin olen kituuttanut köyhyydestä kaksi ammattia joihin molempiin meni työk
Mun tilille kilahtaa työmarkkinatuki 760e ja lapsilisät 199e.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen taistellut köyhistä lähtökohdista koulussa kituuttamalla itselleni hyvän ammatin ja hiljalleen edennyt uralla kovaa työtä tehden 4800€ palkalle. Heistä olen kermape**e joka syntynyt kultalusikka suussa.
Otappa selvää asioista tarkemmin .ne tuet eivät ole niin suuria mitä valehdellaan eri keskustelupalstoilla.kelan sivuilta saa oikeaa tietoa .jos et usko niin ota lopputili niin näet totuuden ja siitä voit olla täysin varma että työpaikkaasi hakee lukematon määrä työnhakijoita toiveissaan saada parempi elämä ja toimeentulo.kukaan ei ole töissä korvaamaton.nyt heti puhelin käteen ja lopputiliä ottamaan! Pidä kiirettä paikkoja on rajoitetusti ! Älä syytä kuin itseäsi kun köyhyys ja kurjuus tulee elämääsi .iloisiin lopputileihin! Siitä se riemu alkaa.
Yleislakko kaataa hallituksen ja myös päättää turhanpäiväiset työttömien työnhakijoiden solvaukset .uutta hallituspohjaa voisi jo alkaa miettiä .uudellakin hallituspohjalla tulee myös leikkauksia mutta ne eivät ole näin järjettömiä.