Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla kaipuuta takaisin yksiöön?

Vierailija
25.11.2023 |

Olen vihdoin päässyt isompaan kämppään, mutta pikkuhiljaa on syntynyt kaipuu takaisin yksiö-elämään. Onko muille käynyt näin ja oletteko muuttaneet takaisin yksiöön?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani kaipaan ennemminkin kyseistä elämänvaihetta kuin itse yksiössä asumista. Olin parikymppinen, asuin kantakaupungissa, opiskelin, työskentelin, kävin juhlimassa ja treffeillä. Eipä siellä kotona lopulta tullut hirveästi aikaa vietettyä.

Sama. En kaipaa yksiöön, mutta kaipaan omaan kotiin, omaan yksinäiseen rauhaan. On tää perhe-elämä vaan perseestä, voi hyvä luoja.

Vierailija
22/48 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa 120 m2 yksiöitä ja 35 neliön kolmioita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein miettinyt että jos/kun eroan puolisostani, niin haluan yksiöön kaupungin sykkeeseen.

Vierailija
24/48 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos te naiset saisitte päättää maailmassa ei olisi mitään suurta ja hienoa. Eiffel-torni olisi matonpesupaikka. 

Ei se meidän vika ole, ettei sulla ole naista lauantaina.-kaan.

Vierailija
25/48 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen usein miettinyt että jos/kun eroan puolisostani, niin haluan yksiöön kaupungin sykkeeseen.

Mihin kaupunkiin ajattelit? Edes Helsingissä ei ole nykyään muuta sykettä kuin tusinaostareiden lähi-itäsyke. 

Vierailija
26/48 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette mielenterveysongelmaisia. Tuo on hyvin tyypillistä. Kaivataan johonkin ihme pikku pEsÄäN. Huoh. Menkää terapiaan!

Terapiaan onkin ihan tosi helppo päästä.

Vierailija
27/48 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos te naiset saisitte päättää maailmassa ei olisi mitään suurta ja hienoa. Eiffel-torni olisi matonpesupaikka. 

Ei se meidän vika ole, ettei sulla ole naista lauantaina.-kaan.

Vammaiset hiljaa. 

Vierailija
28/48 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 neliön kerrostaloyksiö oli tarpeeksi iso. Mutta ne naapurit ja kuumuus kesällä ja hissin kolina. Nyt asun perimässäni hirsi okt 5h+k ja onhan tässä liikaa huoneita ja sähkölasku turhan iso vaikka on ilmapumppu ja takka. En vaihtaisi enää kerrostaloon, mutta pienempi okt kyllä kelpaisi.

Vierailija
29/48 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 askelta sängystä aamukahvin keittoon, 6 askelta vessaan. Pikkuyksiössä ei tarvitse turhia askeleita ottaa.

Ja perse vaan leviää.

Vierailija
30/48 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siivoamisen nopeus on teille elämässä tärkeää? Eipä ole rima kovin korkealla. No milloinkas naisilla olisi. 

Vierailija
31/48 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ehaana pieeni yksiö on teille hautakammio. 

Vierailija
32/48 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksiöitä on monenlaisia, alle 30 neliöinen olisi liian pieni, mutta joku 36neliöinen yksiö alkovella olisi ihan toimiva ratkaisu. Moni vain paikkaa omaa ahdistuneisuuttaan järkyllä tavaravuorella ja isoilla kämpillä, suku sitten aikanaan kiittää kun saavat niitä tyhjentää.

Vierailija
33/48 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan opiskeluaikojen yksiötä usein. Se edusti vapautta. 

Vierailija
34/48 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai siivoamisen nopeus on teille elämässä tärkeää? Eipä ole rima kovin korkealla. No milloinkas naisilla olisi. 

Miehet usein jättävät siivoamatta, ei rimaa lainkaan. 

Vierailija
35/48 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 askelta sängystä aamukahvin keittoon, 6 askelta vessaan. Pikkuyksiössä ei tarvitse turhia askeleita ottaa.

Ja perse vaan leviää.

Aika iso asunto pitää olla, että siellä varsinaista liikuntaa saa. 

Vierailija
36/48 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistelen kaiholla aikaa reippaasti yli 30 vuotta sitten yksin yksiössä. Sai mennä ja tulla mielensä mukaan

Hurjaa. Minä asun kolmiossa eikä yksikään huoneista ole estänyt minua menemästä tai tulemasta mieleni mukaan. 

Vierailija
37/48 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljä yksiötä, joten kolmen kuukauden varoitusajalla voimme aina muuttaa. Vielä ei kiusaus ole iskenyt.

Vierailija
38/48 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani kaipaan ennemminkin kyseistä elämänvaihetta kuin itse yksiössä asumista. Olin parikymppinen, asuin kantakaupungissa, opiskelin, työskentelin, kävin juhlimassa ja treffeillä. Eipä siellä kotona lopulta tullut hirveästi aikaa vietettyä.

Sama. En kaipaa yksiöön, mutta kaipaan omaan kotiin, omaan yksinäiseen rauhaan. On tää perhe-elämä vaan perseestä, voi hyvä luoja.

Jos se olisi perseestä, voisi vain häipyä. Enimmäkseenhän se ei ole, mutta silti kaipaan omaan yksiöön olemaan omassa rauhassa. 

Vierailija
39/48 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos ikinä enää yksiöön. Vietän paljon aikaa kotona ja todellakin haluan eri toiminnot omiin tiloihinsa. Nyt on kolmio eikä yhtään turhaa neliötä. Haluaisin kolmannen huoneen/erillisen tilan, jonne voisi laittaa kunto pyörän ja juoksumaton. Näihin neliöihin ei mahdu. 

Yksiössä ahdistuu vaan. Tunnistan saman kuin tuossa aiemmin todettu, kaipaan sitä elämänvaihetta kun yksiö keskustassa oli yhtä kuin vapaus ja vasta läytynyt "aikuisuus". Opinnot, kaverit, etkot, krapula-aamut ja ihana huoleton elämä opiskelijana. Sen kun saisi takaisin... Noo, ehkä ilan krapulaa XD

Vierailija
40/48 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tule tuota. Kaksio parempi, aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme