Mikä tää juttu on kun mies ei vastaa mun kysymyksiin ja joudun toistamaan tai kysymään "kuulitko...?
Esim. totean että "Eetulla on treenit huomenna klo 9"
Tai kysyn, voisitko jossain kohtaa avata ton tölkin (kun en itse saa auki)
Niin ei vaan viitsi(?) vastata mitään.
Hirmu ärsyttävää kun en tiedä menikö asiani perille vai ei...
Ehkä alan tehdä samoin niin tietää miten se turhauttaa 🤔
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää antako pimppaa, kunnes alkavat kuulemaan.
Mies ei välttämättä tajua,että se liittyy siihen kuuntelemiseen.
Juu pitää antaa jos mies kuulee. Pavlovin teoriat kunniaan!
Miten se tähän liittyy?
Mies kuulee, saa pimpsaa tekee mitä nainen haluaa ja pian pelkkä pimpsan saaminen saa miehen tekemään mitä nainen haluaa
Vierailija kirjoitti:
Itse harrastan sitä naisen kanssa, etenkin jos käydään "kehityskeskusteluja". Koska on monta asiaa, mitä hän minulle väittää virheellisesti, mutta ei voi sanoa mitään vastaan, niin otan hetken ja kehitän mahdollisimman "de-eskaloivan" vastauksen. Minähän siinä olisin heti suuttunut ja perseestä, jos kehtaan alkaa riitelemään. Siinä tulee useampi hiljainen hetki, kun yrittää miettiä hyvää vastausta. Ja sitten tivataan, että kuulinko edes...
Aika turhan kuuloinen suhde sulla.
oot käyttäny äänikortin ilmeisesti.
jos nainen höpöttelee tavallisella äänellä,
kyllästyy mies siihen ääneen ja se alkaa menemään
toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan, että mies tekee jotain, niin menen luokseen, kosketan vaikka olkapäähän, ojennan sen avaamattoman tölkin, katson silmiin ja kysyn "voitko avata tämän". Joka kerta mies nyökkää, sanoo joo, avaa tölkin ja minä kiitän. Jos haluan kertoa, että Eetulla on huomenna treenit, teen samoin, mutta tölkin ojentamisen sijaan sanon, että "Eetulla on huomenna treenit, sinun pitää viedä hänet aamulla klo 8 hallille, pääsetkö viemään". Ja odotan siinä nenän edessä vastausta.
En oleta, että mies kuuntelee minua vain siksi, että olen samassa huoneessa eikä hän oleta, että kuulokkeet päässä kuulisin hänenkin puheensa.
Tässä oli kyllä kyse nyt ihan normaalisti kehittyneistä, aikuisista miehistä.
Jonka ei tarvitse olla koko ajan naisen käytettävissä! Oikeastiko teillä ei miehet saa tehdä mitään, ei lukea tai laittaa sanomalehtiä kierrätysastiaan, koko ajan kaiken huomion on oltava naisessa, joka 90% ajasta juttelee tyhjänpäiväisiä salitreenista tai ripsiväristä ja sinne väliin livauttaa, että Eetulla on sitten huomenna treenit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan, että mies tekee jotain, niin menen luokseen, kosketan vaikka olkapäähän, ojennan sen avaamattoman tölkin, katson silmiin ja kysyn "voitko avata tämän". Joka kerta mies nyökkää, sanoo joo, avaa tölkin ja minä kiitän. Jos haluan kertoa, että Eetulla on huomenna treenit, teen samoin, mutta tölkin ojentamisen sijaan sanon, että "Eetulla on huomenna treenit, sinun pitää viedä hänet aamulla klo 8 hallille, pääsetkö viemään". Ja odotan siinä nenän edessä vastausta.
En oleta, että mies kuuntelee minua vain siksi, että olen samassa huoneessa eikä hän oleta, että kuulokkeet päässä kuulisin hänenkin puheensa.
Tässä oli kyllä kyse nyt ihan normaalisti kehittyneistä, aikuisista miehistä.
Jonka ei tarvitse olla koko ajan naisen käytettävissä! Oikeastiko teillä e
Miten niin ei saa tehdä mitään muuta? Jos tekee jotain sellaista ettei pysty reagoimaan ympäröiviin ärsykkeisiin, niin sen voi sanoa. Toki jos omasta puolisosta tietää, ettei hän kuule eikä näe mitään, kun lukee vaikka lehteä, niin sitten pitääkin ehkä mennä vähän tökkimään että hei, olisi asiaa.
Mutta kyllä sitä nyt yleensä ihmiset noteeraa toisen puheen ilman mitään kommervenkkejä. Monet miehet(kin) ovat hyvin vastuullisissa työtehtävissä, pelottavaa jos ei mikään viesti menisi perille töissäkään ilman kosketusta ja katsekontaktia lähietäisyydeltä.
Exä oli tuollainen. Luulin aluksi pitkään että ei oikeasti kuule, sitten ajattelin että taitaa olla jotenkin päästään vajaa. Lopulta jossain vaiheessa sanoi että kyllä hän kuulee, mutta ei jaksa vastata. Monessa muussakin asiassa oli teini-ikäisen tasolla.
Yksi vallankäytön ja alistamisen muoto parisuhteessa, jos on toistuvaa ja tekee sen täysin tahallaan.
Voi olla myös vastuun välttelyä, eli jos vaikka muistutat lapsen menosta, niin ei halua ottaa vastuuta asian hoitamisesta, mutta ei jostain syystä saa sitä sanottua sinulle, niin leikkii että jos ei kuule, niin ei tarvitse myöskään asiaa hoitaa.
Miten se tähän liittyy?