Tuhlailen ihan älyttömästi
Kommentit (9)
Keksi muuta sisältöä elämääni. Olen kyllä paraskin sanoja, koska shoppailen itse tylsyyteen, ahdistukseen ja masennukseen - en kyllä vielä yli varojeni onneksi.
Yleinen naisten ongelma kun tunne menee järjen edelle
Se on kiva että jollakin on varaa tuhlailla, mulla ei ole, ei aina edes pakollisiin menoihin.
Kokeilkaa joskus asumista hyvin yksinkertaisesti, vaikkapa teltassa. Sen jälkeen sitä huomaa, miten vähällä ihminen tulee oikeasti toimeen. Lämpö, ravinto/vesi sekä hyvä nukkumapaikka ovat ne tärkeimmät. Itse olen asunut teltassa nyt n.6kk ja tajuan kuinka perkeleen idiootti olen ollut aiemmin. Turha materian haaliminen on vain mielen köyhyyttä.
Kaksi tiliä, joista toiselle nostorajoitus eikä pankkikorttia, ja toiselle "tuhlausrahoja" juuri sen verran kuin arvioit tarvitsevasi välttämättömiin ostoihin.
Eihän se estä tuhlaamista, mutta vähän hidastaa heräteostojen tekemistä.
Minulla menee valtaosa rahoista nopeisiin naisiin ja hitaisiin hevosiin. Loput rahoista tuhlaan kyllä minäkin :(
Samoin.Ostan joka päivä ruokaa ja kukkasia sekä tarjoan sukua ulos syömään. Mikähän minuun on mennyt.
Uusia laukkuja tusinoittain ja saappaita ym koko rahan edestä.
Ilmeisesti olet lestadiolainen ja kulissit täytyy pitää yllä?
Sama. Tein kyllä tälle kuulle budjetin ja nipin napin selviän palkkapäivään. Sain kyllä rahaa säästöön jonkin verran, joten ei aivan pee aa olla alun perinkään, mutta haluaisin lopettaa ylimääräisen rahankäytön myös. On ollut todella vaikea kuukausi 🙊🙈