Onko sokeriarvo 7.8 korkea illalla, jos päivällisestä on kaksi tuntia?
Päivällinen oli raskaanpuoleinen. Kaverilla on mittari ja otti sitten minultakin kokeeksi arvon. Pelästyin, kun sanoi, että sinullahan on myös diabetes??
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
On se vähän yläkanttiin, mutta ei syytä huoleen. Jos olet ylipainoinen, pieni pudotus korjaa asian ilman mitään lääkkeitä.
Olen ymmärtänyt, että ruokailun jälkeen arvo on korkeampi?
Paljonko sen sitten pitäisi olla, että olisi hyvä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vähän yläkanttiin, mutta ei syytä huoleen. Jos olet ylipainoinen, pieni pudotus korjaa asian ilman mitään lääkkeitä.
Ap
Ainahan se pomppaa tuonne mutta kahdessa tunnissa sen pitäisi lasehtia jo aika tavalla alaspäin, alle seiskaan.
Ihan normaali. Pari tuntia syömisen jälkeen pitää olla alle 8.9, niin on ok. Sormenpäästä mitattuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ainahan se pomppaa tuonne mutta kahdessa tunnissa sen pitäisi lasehtia jo aika tavalla alaspäin, alle seiskaan.
Höpö höpö
No siis ihan normaali arvo ja varsinkin sormenpäästä otettuna. Oikeastaan oikein hyvä, sanoisin.
Minulla on kuule 21.7 niin äläpä siinä ala yhtään isottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kuule 21.7 niin äläpä siinä ala yhtään isottelemaan.
Jopas on lukema. Kunnioitukseni!