Tämä palsta on hiipumassa. Enää ei synny kunnon vuorovaikutteista keskustelua.
Kuoleva palsta näiden huononnuksien jälkeen. Hidas, vaikea käyttää, lapsellinen "tekoäly", ruma ja järjetön sensuuri.
Sanoisin, että Suomen huonoin.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Itkettää ja tympii ihan joutavat aloitukset... Rasittavaa.. Huonoksi on mennyt.
Vaikuttaa siltä, että palstan ylläpito, eli Sanoma oy, avaa itse näitä ketjuja. Ehkä juuri kun on myyty jollekin asiaan liittyvää mainostilaa. Vähän samaan malliin kuin iltapäivälehtien uusien autojen autojutut, ne ovat maksettuja mainoksia.
Siksi halutaan muut keskustelut yhä enemmän pois markkinavallan alta.
kun saatais palstapersut v*ttuun täältä
Täällä on nykyään liikaa botteja. Ryśśiä levittämässä disinformaatiota ja hybridibotteja puolustelemassa Yhdysvaltoja.
Vierailija kirjoitti:
kun saatais palstapersut v*ttuun täältä
Oletko ajatellut hakeutuvasi hoitoon? Siellä kerrotaan olevan jonoa, mutta sinunkaltainen maaninen tapaus kyllä otetaan sisään.
Ei ole ihme. Täällä niin paljon haukutaan muita ja provotaan.
Ei ihme. Yhtenä päivänä kaikki mielenkiintoiset keskustelut joihin olin kommentoinut, oli poistettu illan aikana. Kaikki. Niitä oli ainakin kuusi eri aiheista keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme. Yhtenä päivänä kaikki mielenkiintoiset keskustelut joihin olin kommentoinut, oli poistettu illan aikana. Kaikki. Niitä oli ainakin kuusi eri aiheista keskustelua.
Poistuvat asiattomien viestien takia.
Moderaattorien harjoittama mielivaltainen keskustelujen sabotointi tappaa tämänkin keskustelupalstan.
Vierailija kirjoitti:
Nönnönnöö
Nönnö on yksi pahimmista ilmiantajista, joka haluaa poistaa kaikki mielenkiintoiset keskustelut.
Nönnö, tiesitkö että jopa 5 (5-10) vuotta kestää kun tulee tekoäly, joka näyttää kaikkien nönnöjen tekemät asiat netissä? Ihan kaiken. Kaikkihan on tallessa, pitää vain yhdistää, imei ja ip-tunnukset luonnolliseen henkilöön.
Ei täällä monta hörhöä ole, mutta päivystävät aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat keskustelijat ovat jo siirtyneet muille palstoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti tähän kirjoittaa, että joku voisi sitten kertoa näitä palstoja. Itsekin yksinäisenä ihmisenä tykkäisin "keskustella" muiden kanssa. En vaan tiedä niitä paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistuvat asiattomien viestien takia.
Höpsis. Asiattomat viestit voitaisiin poistaa, ei koko keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti tähän kirjoittaa, että joku voisi sitten kertoa näitä palstoja. Itsekin yksinäisenä ihmisenä tykkäisin "keskustella" muiden kanssa. En vaan tiedä niitä paikkoja.
Ilman käyttäjätunnuksia olevia palstoja ei paljon ole. Suomi24 on sellainen jonne voi siirtyä.
Jos vuorovaikutteisella keskustelulla tarkoitat sitä, että trollit huutelee ja toistavat ja jankuttavat omaa mielipidettään tappiin ja väsymykseen asti, niin edelleen on aivan samanlainen palsta kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa te olette jankanneet jo niin kauan kuin itse olen palstaa lukenut. Samaa jatkatte hamaan tappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain yksi pikkuruinen pala globaalissa palapelissä, jossa ihmiset riitelevät keskenään ja keskittyvät oman "heimon" statuksen ylläpitämiseen yhä enemmän ja enemmän. Ilmenemismuotoja on äärettömästi, mutta perusmekanismeja lopulta kourallinen.
Täällä leimataan kirjoittajat mielipiteiden perusteella tiettyä puoluekantaa äänestäväksi ilman mitään perusteluja. Koko palsta on kuin politiikan paksusuoli.
Nuukuin se yksi maaninen sairas ihminen näkee kaikkialla persu siellä persu täällä. Tämä palsta on myös kuin joku mielenterveyskeskus. Muualta ei hoitoa kun ei saa.
Aivan nyrjähtänyt persujen vihaaja punikki suoltaa vihamielistä sontaa päivätä toiseen. Tai sitten on tosiaan ryccän trolli, kiva että on pesiytynyt tänne.
Kokeilkaapa saada tänne ehdotuksia paremmasta keskustelupalstasta?