Kumpi on pahempi vaihtoehto? Aiheena teini ja päihteet
A) Teini tulee kaameassa jurrissa kotiin. Oksentaa ja angstaa. Sammuu.
B) Teini tulee pilvessä kotiin. Silmät punoittaa, naurattaa. Syö jääkaapin tyhjäksi.
Kommentit (8)
Vaihda esimerkin tilalle aikuinen. Kyllä pitäisi saada valita kumpaa päihdettä käyttää. Alkoholi on sata kertaa haitallisempaa kuin kannabis.
Kännissä kotiin.
Oon niin monta kaveria menettänyt pilven polttelulle ja muille huumeille että omaa lastani en enää haluaisi samalla tavalla menettää. Ja kyllä, pilven polttelusta on helpompi siirtyä muihin huumeisiin. Itselläkin niin käynyt.
Paras ystäväni aloitti pilven polttelun ja pikku hiljaa jäi kotiinsa kun alkoi paniikkioireet. Sitten masentui ja lopulta teki itsarin. Psykoosiin on mennyt pari kaveria pilvestä. Silti pakko poltella ja sitten taas psykoosia pukkaa.
Itekin muutamia kertoja poltelleena voin sanoa että pysyttelen mieluummin alkossa. Pilvestä menee pää sekaisin jo parin henkäisyn jälkeen. Kerran olin tilaamassa itelleni jo ambulanssia. Mieluummin piriä kuin pilvee viihdekäytössä.
Vierailija kirjoitti:
Kännissä kotiin.
Oon niin monta kaveria menettänyt pilven polttelulle ja muille huumeille että omaa lastani en enää haluaisi samalla tavalla menettää. Ja kyllä, pilven polttelusta on helpompi siirtyä muihin huumeisiin. Itselläkin niin käynyt.
Paras ystäväni aloitti pilven polttelun ja pikku hiljaa jäi kotiinsa kun alkoi paniikkioireet. Sitten masentui ja lopulta teki itsarin. Psykoosiin on mennyt pari kaveria pilvestä. Silti pakko poltella ja sitten taas psykoosia pukkaa.
Itekin muutamia kertoja poltelleena voin sanoa että pysyttelen mieluummin alkossa. Pilvestä menee pää sekaisin jo parin henkäisyn jälkeen. Kerran olin tilaamassa itelleni jo ambulanssia. Mieluummin piriä kuin pilvee viihdekäytössä.
Kirjoituksesi vaikutti aluksi varsin järkevältä ja olin jo painamassa ylänuolta, mutta viimeinen lauseesi meni turhan trollaamisen piikkiin.
Molemmat pahat hyviä, kun raahautuu kotiin. Kertoo luottamuksesta.
Molemmat pitäisi laittaa eristettyyn laitokseen
Vierailija kirjoitti:
Kännissä kotiin.
Minä tiedän kymmeniä kannabiksen viihdekäyttäjiä ja ainoat haitat ovat johtuneet laista. Tarkemmin kannabiksen laittomuudesta. Yhtään psykoosia meistä ei ole nähnyt kukaan. Tuttuni ja minä olemme enimmäkseen yli viiskymppisiä ja satunnaista viihdekäyttöä yli 30 vuotta. Eikä se laillistuisi missään jos olisi erityisen haitallista. Koviin huumeisiin ei kannata sekaantua.
Molemmat pahoja. Miettisin vakavasti että mikä on mennyt pieleen kasvatuksessa. 😞