Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytyisi kiva kylpytakki?

03.01.2007 |

Koko saisi olla n.3-4-vuotiaalle pojalle. Jotain kivaa yksityiskohtaa, kuten huppuun korvat tai palomiehen asu tms?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika sai joulupukilta Hemetxin kylpytakin, jossa korvat. Söpö on :) Hinnasta ei aavistusta, mutta nythän sielläkin on ale.

Vierailija
2/9 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kävin eilen hemtexissä, mutta ei ollut korvallisia kylpytakkeja. )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huppu ja solmittava vyö. Rinnassa mm. väristä riippuen joku yksikertainen brodeeraus. Loistavan värikkäät värit ja laatu on ollut hyvä.

Vierailija
4/9 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 10kk pikkusisko saivat joulupukilta Muumi -kylpytakit, ja tykkäävät kovasti. Pojan kylpytakki on väriltään vihreä, toinen pojille sopiva väri oli muistaakseni turkoosi. Vihreän rinnassa Muumipeikko vasaroimassa.

Joulupukki hankki nämä takit Prismasta =)

Vierailija
5/9 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin tosi kivan kylpytakin tytölle Seppälästä viikko sitten.

Siellä oli erilaisia. pupunkorvilla ja jotakin sammakoita vai olikohan lohikäärmeitä... Kannattaa käydä kattomassa!

Vierailija
6/9 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan mistä löytyisi kylpytakki vauvalle? Kaikki mitä oon löytäny on yli 1-vuotiaitten kokoja. Löytyykö pienempiä mistään vai pitääkö opetella ompelemaan?:D

Vierailija
7/9 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin ollut pieniä, pienin meillä ollut 68cm

disney kylpytakkiameillä nut 2v

Vierailija
8/9 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita Muumi -kyöpytakkeja oli mun mielestä koosta 70 lähtien, meidän 10kk:n ikäiselle on tuo 80 cm just passeli =)

Vierailija
9/9 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa oli syksyllä kampanja, jossa sai kylpytakin kaupanpäälle, kun osti 2 vaippapakettia. Ihana elefantti-kylpytakki.

H&M:llä olen nähnyt paljon kivoja kylpytakkeja. 80cm:n sammakko-prinssi -kylpytakin ostin Zarasta (tanskasta, mutta eiköhän suomessa ole myös).