Mistä löytyisi kiva kylpytakki?
Koko saisi olla n.3-4-vuotiaalle pojalle. Jotain kivaa yksityiskohtaa, kuten huppuun korvat tai palomiehen asu tms?
Kommentit (9)
(kävin eilen hemtexissä, mutta ei ollut korvallisia kylpytakkeja. )
huppu ja solmittava vyö. Rinnassa mm. väristä riippuen joku yksikertainen brodeeraus. Loistavan värikkäät värit ja laatu on ollut hyvä.
että 10kk pikkusisko saivat joulupukilta Muumi -kylpytakit, ja tykkäävät kovasti. Pojan kylpytakki on väriltään vihreä, toinen pojille sopiva väri oli muistaakseni turkoosi. Vihreän rinnassa Muumipeikko vasaroimassa.
Joulupukki hankki nämä takit Prismasta =)
Itse löysin tosi kivan kylpytakin tytölle Seppälästä viikko sitten.
Siellä oli erilaisia. pupunkorvilla ja jotakin sammakoita vai olikohan lohikäärmeitä... Kannattaa käydä kattomassa!
Tietääkö kukaan mistä löytyisi kylpytakki vauvalle? Kaikki mitä oon löytäny on yli 1-vuotiaitten kokoja. Löytyykö pienempiä mistään vai pitääkö opetella ompelemaan?:D
on ainakin ollut pieniä, pienin meillä ollut 68cm
disney kylpytakkiameillä nut 2v
noita Muumi -kyöpytakkeja oli mun mielestä koosta 70 lähtien, meidän 10kk:n ikäiselle on tuo 80 cm just passeli =)
Cittarissa oli syksyllä kampanja, jossa sai kylpytakin kaupanpäälle, kun osti 2 vaippapakettia. Ihana elefantti-kylpytakki.
H&M:llä olen nähnyt paljon kivoja kylpytakkeja. 80cm:n sammakko-prinssi -kylpytakin ostin Zarasta (tanskasta, mutta eiköhän suomessa ole myös).
poika sai joulupukilta Hemetxin kylpytakin, jossa korvat. Söpö on :) Hinnasta ei aavistusta, mutta nythän sielläkin on ale.