Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin pois työelämästä 48 vuotiaana ja nautin vapaudesta

Vierailija
24.11.2023 |

Ainut mikä ärsyttää että muut eivät ymmärrä sitä että en enää käy töissä vaan kyselevät milloin menet töihin vaikka en ole enään menossa koskaan töihin ,vaan matkustelen ja nautiskelen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin kysytään koska menen töihin, vaikka olen ollut tk eläkkeellä yli 10 vuotta. 

Vierailija
2/10 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok jos talous kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kysellyt minulta, koska menen töihin, vaikka olin viimeksi työsuhteessa 14 vuotta sitten juuri ja juuri 40v iässä.

Vierailija
4/10 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 40 ja pois työelämästä 3 vuotta. Talous alkaa kaatua, mutta mihinkäs minut enää otettaisi.

Vierailija
5/10 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 47 ja vielä on yli 20 vuotta työelämää edessä - ehtii vielä vaikka mitä!

Vierailija
6/10 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 50 ja teen enää kesät töitä, talvisin olen työttömyyskassan päivärahoilla

Vierailija
7/10 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minultakin kysytään koska menen töihin, vaikka olen ollut tk eläkkeellä yli 10 vuotta. 

No aiheestahan he sitten kysyvät.

Vierailija
8/10 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 52-vuotias ja töissä tympii ensimmäistä kerran sitten vuoden 2008. Viimeksi vaihdoin työpaikkaa ja nyt en ole varma, mitä pitäisi tehdä. Kuka palkkaisi tässä iässä ja millaisiin töihin?

Eläkekertymä on vähän yli 2000€ ja omaisuutta vähän vaille 1M€. Laskin, ettei tästä enää elintaso laskisi, vaikka saisin potkut huomenna. Silti toivon, että työelämän kuviot selviäisivät ja jatkaisin töissä eläkeikään saakka.

Mikään kotoilu ja down-shiftaaminen ei kiinnosta vaan pitäisi edelleen olla varaa toteuttaa unelmia, vaikkei ne työelämään liitykään.

Vierailija
9/10 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jäi eläkkeelle myös joskus 46-47v. Itsellä todennäköisesti yli 20v vielä eläkekään. 

Vierailija
10/10 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aiheestahan he sitten kysyvät.

Onko sinullakin vaikeuksia ymmärtää mitä tarkoittaa työkyvyttömyys?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi