Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 24-v. kahden lapsen äiti: toinen 5 ja toinen 2.

Vierailija
03.01.2007 |

En ole erityisen vauvakuumeinen nyt, mutta tulevaisuus mietityttää..en kestä ajatusta siitä, ettei minulla olisi enää koskaan vauvaa! Mutta kuinka monta vuotta minulla on enää " tekoaikaa" jäljellä, että vauvan tekeminen olisi vielä ns. järkevää? Kun mielestäni ei ole järkeä enää sitten tehdä kun nuorimmainenkin jo käy koulua...vai onko? Miten olette itse ratkaisseet, kokeneemmat?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhin on nyt tokalla, keskimmäinen täyttää keväällä 5 ja nuorin muutaman viikon päästä kaksi vuotta.

Haluan vielä lisää lapsia, ainakin yhden, mutta nyt aion pitää taukoa ja keskittyä työhön ja opiskeluun. Kyllähän sinulla on aikaa vielä kuinka jos haluat lapsen. Minä olen ajatellut, että seuraavaa voisi yrittää joskus neljän vuoden päästä. Koen rikkautena sen, että on eri-ikäisiä lapsia, tosin olen aina haaveillut isosta perheestä ja voisin kaksikin lasta hankkia jos ne minulle vielä suodaan, että olisi iltatähdilläkin sisarus pienellä ikäerolla.

Vierailija
2/2 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jessus, nykyäänhän naiset rupeavat SUUNNITTELEMAAN raskautta kun ovat 32-34 (idioottimaista sekin) mutta sä taidat nyt olla seilaamassa toisessa ääripäässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän