Mitä olette ostaneet mustan perjantain myynnistä?
Kommentit (42)
Ei ole suunnitelmissa tänään ostaa mitään.
Eilen ostin otsalampun, pari kiloa porkkanoita, juustoa, sulatejuustoa ja suihkusaippuaa bw-tarjouksista. Makkara oli loppu.
Ostin neulepipon, tosin jo eilen bf- hinnalla.
Tänään on minulla ollut älä osta mitään -päivä. On se
No ruokakaupassa kun kävin, niin siitä nappasin proteiinipatukoita, joita muutenkin ostan. Ne olivat BF-tarjouksessa ja en toki palauta.
Sukkia, libressejä, lapselle joulukalenterin, seitä, käristemakkaraa ja jugurtteja.
Ostin kympillä kilo kotimaista kirjolohta. Hyvä hinta kotimaisesta.
Kodinkone mitä oli tarkoituskin hankkia pian ja säästöä noin 400€. Lisäksi tilasin saaren taikalta 70% alesta naamion mitä en kehtaa täyshintaisena ostaa ja alesta tarpeellisen kasvosaippuan.
Vierailija kirjoitti:
Sukkia, libressejä, lapselle joulukalenterin, seitä, käristemakkaraa ja jugurtteja.
Kävitkö halpahallissa? :D joo jäi kaivelemaan kun makkara oli loppu, ja seitin unohdin.
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt tänään kaupassa.
Ei sitä varten täydy kauppaan mennä.
En tainnut ostaa mitään tarjoustuotteita, ruokaa vaan. Käyn silloin kaupassa kun jotain tarvitsen ja ostan sen. En välitä mistään Black fridaysta tms.
Tietokoneeseen akun ja SSD-levyn, bluetooth-kaiuttimen, seksileluja
3 generaatiota vanhan käytetyn puhelimen. Kiertotalous kunniaan.
Kuulokkeet ja vähän kosmetiikkaa, yhden joululahjan. Kaikki harkittuja ostoksia tarpeeseen. Se on köyhänä aina kytättävä tarjouksia tähän aikaan vuodesta jos tarvitsee jotain. Ja osaan kyllä erottaa oikeasti hyvät tarjoukset kusetuksista.
En mitään. Ostan yleensä hullut päivät.
Repun, jota olen ollut ostamaisillani jo 2 vuotta. Nyt se oli -25% alessa niin kehtasin ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kodinkone mitä oli tarkoituskin hankkia pian ja säästöä noin 400€. Lisäksi tilasin saaren taikalta 70% alesta naamion mitä en kehtaa täyshintaisena ostaa ja alesta tarpeellisen kasvosaippuan.
Mä jouduin yllätyksenä lähtemään liesiostoksille kun yli 20 vuotta kestänyt vanha otti ja hajosi eilen.
vanhaa romua, ei kiitos. panostan laatuun enemmin
Yliopiston apteekista -25% suolaliuos tippoja pikku vekaralle. Meillä on flunssa kylässä.
Näin otsikon että joka 3. paketti palautetaan. Eli olikin heräteostos. En osta mitään silloin itse, en oikein tiedä edes mikä päivä se on.