Kiirus,auttakaa Reimatecien väreissä ja malleissa..
Löysin tuolta lehtikasasta tän talven Reiman kuvaston ja selailin sitä ja ainoa väritys tyttöjen vyötärömallisissa haalareissa joka miellytti oli tuo Liguerice haalari jossa oli tummanharmaa-vaaleanharmaa ja vaaleanpunainen väritys.
Onko kellään kokemusta tuosta haalarista, kuvassa näyttäsi että haalarissa on vyö, onko näin? Joten jos siinä on tuo vyö, se ei miellytä, niin osaatko sanoa että missä muussa vyötärömallissa olisi tuollaisia värejä. Tai toinen vaihtoehto olisi yksivärinen punainen tai punainen-vaal.punainen. Ruskeasta en tykkää.
Yritin katsella myäs Reiman sivuilta mutta sielläkään kun ei näy kaikki värit, niin ajatttelin kysäistä teiltä tietäviltä:)
Ja siksi kiirus olisi koska mulla varattuna torstaihin asti Remun haalari, sellainen tylsä tummansininen -vaaleanpunainen...
Ja jos joku olisi tuollaisia nähnyt kokoa 92 ja hyvässä halvennuksessa niin kaunis kiitos vinkistä!
Kommentit (2)
Vastauksesi selvensi, sillä mulla oli jotenkin sellainen mielikuva että olin nähnyt Jyväskylän Baby ozzissa tuolla värityksellä olevan haalarin mutta siinä ei ollut vyötä joten se oli varmaan tuo hazelnut haalari.
Totta tuokin mitä sanoit valikoimien suppeudesta, sillä minäkin olen törmännyt kokolailla vaan tuohon ruskea vaaleanpunainen versioon Reimateceissä ja Remussa on niitä tasasen tavallisia värejä.
no onneksi nämä haalarinväri " huolet" on vielä vaan äidin murhe, saas nähdä muutavan vuoden päästä kun neiti alkaa sanoa pontevan mielipiteensä väreistä:)
Liquirice (?) malli on lasketteluhaalariversio, suorat lahkeet vetoketjuilla yms, mutta siitä on myös perinteinen haalariversio, olikos se Hazelnut-nimellä?
Joka tapauksessa minusta näyttää, että Reiman kuvastoa (nettiversiota varsinkaan) ei kannata selailla, koska kaikki houkuttelevimmat tuotteet ovat ne, joita en ole kaupassa nähnyt. Yhden sellaisen kysymäsi haalarin olen nähnyt kaupungilla jonkun lapsen päällä (turkoosiversio, hyvän näköinen).
Reimatec+-malliston se ihana limevihreä-harmaa Gooseberryhaalarikin taitaa olla keräilyharvinaisuus, meidän kappale tuli suoraan tehtaalta, kuvannee hyvin saatavuutta???? Kertokaa, jos niitä on jossain kaupassa!
Olisin kaivannut ko. katalogista myös sitä yksiväristä Reimatec-haalaria turkoosina ja kokona 122-128, yhden kappaleen ko. väriä olen tainnut nähdä koko talvena myynnissä.
Samoin turkoosit ja limet takit (Blueberry, Vanilla yms) loistavat poissaololla, eli epäilen, että kaikki erikoinen on jäänyt valmistamatta kun ennakkotilauksia ei ole tullut. Kauppiailla on tosi tylsä maku... ja senhän voi todeta kun katsoo millaisia värejä on POP:n talvivaatteissa, Remuissa ja Jonathaneissa, niitä myydään varmaan suhteessa eniten, minä toivoisin paljon räväkämpää sävyskaalaa, edes muutamia malleja kirkkailla väreillä ilman vaaleanpunaista sävyä tai ilman vaaleaa alaosaa & hihansuita, PLEASE.
Onneksi lapset kasvavat ja voi siirtyä urheiluliikkeiden valikoimiin, siellä vaaleanpunainen/roosa ei ole pääväri tyttöjen vaatteissa.