Uskonnonopetus ei enää kuulu kouluun eikä myöskään kirkoille. Kristinusko ja kirkot ovat hirvittävässä kriisissä.
Uskonnonopetus ei enää kuulu kouluun eikä myöskään kirkoille. Olemme hirvittävässä murroksessa. Kukaan ei voi tietää mitä oppilaille / ihmisille opetetaan kristinuskosta. Kuka huolehtii kristinuskon opin 'levittämisestä' on kysymys koko kristitylle maailmalle. Kaikki itseään kristillisiksi kirkoiksi kutsuvat missäpäin vain maapallolla ovat kriisissä.
Religionsundervisnigen skall inte längre ges av skolan och inte heller av kyrkorna. Vi finns i enormt brytningsläge. Ingen kan veta vad som lärs ut till elever / människorna om kristendomen. Vem som tar hand om 'utlärningen' av den kristna läran är en fråga för hela den kristna världen. Alla som kallar sig kristna kyrkor var som helst på detta jordklot finns i kris.
idän filosofia on lempeää.
Vertaa tekstejä:
KR 1933/-38
2Moos. 20:5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
Ja tästä:
"Herralla, Jumalan Korkeimmalla Persoonallisuudella, joka tunnetaan nimellä Purushottama, suurin Persoonallisuus, on puhdas mieli. Hän on niin jalomielinen, että vaikka Hänen palvojansa tekisi suuren vääryyden, Hän ei ota sitä vakavasti. Mutta jos palvoja tekee Hänelle pienenkin palveluksen, se saa valtavat mittasuhteet Herran silmissä. Vaikka jumalanvihaaja herjaa Herraa, Herra ei koskaan osoita vihaa häntä kohtaan. Tällaisia ovat Hänen hyveensä.
CC Antya 1.108