Voiko parisuhde loppua toisen ylipainoon?
Jos ennen oltu Max BMI 24 nyt mennään jo sairaanloisessa ylipainossa?
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdehan voi loppua mihin tahansa.
Asia erikseen on rakkaussuhde. Kysytään että voisiko loppua toisen ylipainoon kertoo että rakkautta ei ole ollutkaan, eli tässä varmaan tarkoitetaan jotain "kuhan ny hengaillaan"
Tekstisi perusteella vaikuttaa siltä että elät jossakin Disney todellisuudessa.
Eiköhän se ole päinvastoin. Disneyssä kun elivät yhdessä elämänsä onnellisina LOPPUUN saakka. Sitoutuneena. Ja rakastivat toisiaan. Ei nykyajan minäminä-ihmiset tähän kykene.
Ohis
Kykene? Ihan järkevää erota suhteesta jossa ei ole syystä tai toisesta enää onnellinen ja ihmiset muuttuu. En ymmärrä ihmisiä jotka väkisin roikkuvat toisessa ja ihannoivat jotain rappioromantiikkaa. Su
Ihmiset muuttuu, se on totta ja siihen kannattaa varautua parisuhteessa. Kuitenkin lienee paras olla lähtemättä parisuhteeseen lainkaan, jos toisen ulkonäön muuttuminen on se joka tekee suhteesta helvettiä. Siitähän tässä on kyse. Ulkonäkö muuttuu kaikilla ja lopulta se suunta on aina huonompaan. Jos sitä ei kestä niin rehellisistä olisi olla yksin.
Parisuhde voi loppua yllättävänkin nopeasti jos vaikka ylipainoinen nainen horjahtaa ja pahaa aavistamaton kumppani litistyy alle ja menehtyy.
Näin miehen näkökulmasta katsottuna ihmettelen ylipäätään sitä, että mitä mies tekee naisella jonka päälle ei voi kiivetä,alle ei uskalla mennä,eikä takaapäin yletä?
Ja toisaalta, onhan sellainen ihan stanan rumakin. Kyllä naisen pitäisi olla sellainen jonka kanssa voi kulkea samalla puolen katua häpeämättä taikka pelkäämättä että sen aviomies näkee.
Ei lopu minulla. Mieheni on minua 15 vuotta vanhempi, kun tavattiin, oli huomattavan ylipainoinen. Laidutti onnistuneesti ja nyt tietysti sitten vähän roikkuu ihoa. Ikäkin tekee tehtävänsä kudosten parantumisessa. Oli minun urokseni ylipainoisena, on minun urokseni muuttuneessa kehossaan ja olisi minun urokseni, jos lihoisi takaisin.
Kun katsoo näitä yyhhoo naisia niin vääjäämättä tulee ajatus, että hyvin useasti se varmasti siihen päättyykin . En viimeisen kymmenen vuoden aikana ole nähnyt yhtäkään normaalipainoista yksinhuoltaja naista, joten fakta lienee, että ylipaino on ainakin yksi hyvä syy eroihin.
Pläskin naisen kanssa oleminen on yhtä ihanaa kuin vaimoton avioliitto. Ihan tyhjän päiväistä sellaista ottaa ja ruokkia.
Ei itsessään, mutta jos kumppani ei suostu tekemään asialle mitään niin sitten homma on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdehan voi loppua mihin tahansa.
Asia erikseen on rakkaussuhde. Kysytään että voisiko loppua toisen ylipainoon kertoo että rakkautta ei ole ollutkaan, eli tässä varmaan tarkoitetaan jotain "kuhan ny hengaillaan"
Tekstisi perusteella vaikuttaa siltä että elät jossakin Disney todellisuudessa.
Eiköhän se ole päinvastoin. Disneyssä kun elivät yhdessä elämänsä onnellisina LOPPUUN saakka. Sitoutuneena. Ja rakastivat toisiaan. Ei nykyajan minäminä-ihmiset tähän kykene.
Ohis
Kykene? Ihan järkevää erota suhteesta jossa ei ole syystä tai toisesta enää onnellinen ja ihmiset muuttuu. En ymmärrä ihmisiä jotka väkisin roikkuvat
Toisaalta ulkonäkö on ihan hyvä syy erota, jos toisen ulkonäkö etoo miksi pitäisi jäädä? Jos joku ulkonäöltä vastenmielinen, niin ei voi mitään, ei se sisäinen kauneus löydy vaikka kuinka hakisi.
Itse olen sen verran vaativa estetiikan suhteen makuuhuoneessa, että lihava kumppani ei innosta (sukupuolesta riippumatta).
Eli ei välttämättä parisuhde siihen kariudu minun puoleltani, mutta sitten mieheni pitäisi ymmärtää miksi en halua seksiä hänen kanssaan, joten luulen että miehelle se seksitön parisuhde on vaikeampi sulattaa ja sitä kautta tulee ero.
Vierailija kirjoitti:
Tokihan se voi loppua. Itsellä ei kyllä loppuisi, meidän suhde kun on ytimeltään henkinen rakkaussuhde, ulkonäkö on siinä ihan sivuasia. Seksikin sujuu, vaikka ollaan jo sen verran vanhoja, ettei meidän kummankaan ulkonäöstä varmaan mitään himotusta herää. Mutta se herää läheisyydestä, mukavien tuntemusten odotuksista, rakkaudesta.
Sitä vähän mietin näille jotka sanoo että jos lihoo niin ei enää halut herää ja sitten ero, että miten kun vanhetaan? Silloin ei välttämättä liho, mutta ulkonäkö kyllä muuttuu vähemmän viehättäväksi. Jos seksuaalisuus on niin kiinni ulkonäössä, niin voi olla vaikea paikka.
Kumppanihan vanhenee myös, ja jossain vaiheessa seksi ei enää muutenkaan ole kaiken aikaa ensimmäisenä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Tokihan se voi loppua. Itsellä ei kyllä loppuisi, meidän suhde kun on ytimeltään henkinen rakkaussuhde, ulkonäkö on siinä ihan sivuasia. Seksikin sujuu, vaikka ollaan jo sen verran vanhoja, ettei meidän kummankaan ulkonäöstä varmaan mitään himotusta herää. Mutta se herää läheisyydestä, mukavien tuntemusten odotuksista, rakkaudesta.
Sitä vähän mietin näille jotka sanoo että jos lihoo niin ei enää halut herää ja sitten ero, että miten kun vanhetaan? Silloin ei välttämättä liho, mutta ulkonäkö kyllä muuttuu vähemmän viehättäväksi. Jos seksuaalisuus on niin kiinni ulkonäössä, niin voi olla vaikea paikka.
No toiset nyt vaan on visuaalisempia. Itsellä tilanne että olen tapaillut todella hyvää miestä, mutta hän on nyt sitten lihonut viimeisen vuoden aikana paljon. Sellainen perinteinen pallomaha mikä miehille tulee. Niin suuri, että kävelee takakenossa kuin raskaana oleva nainen. En vaan pysty. En minä halua nelikymppisenä alkaa harrastamaan seksiä pimeässä silmät kiinni kuvitellen että olen jonkun toisen näköisen kanssa ja tuota kroppaa nyt vaan en pysty pitämään viehättävänä vaikka olen yrittänyt. Ei hän todennäköisesti itsekään minusta välittäisi jos olisin samaa kaliiperia kuin hän. Harmittaa tosi paljon kun muuten aivan ihana ihminen.
Joo loppui. En viitsinyt enää kuunnella läskiksi haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Sairaalloinen ylipaino on lääketieteellinen määritelmä merkittävälle ylipainolle. Sairaalloisen ylipainon BMI on 40 tai yli. Esimerkiksi liikapainoa yli 45 kiloa.
Eli tässä suhteessa ylipainoisen BMI on 41
AP
Voihan liitto loppua, jos ylipainoinen kuolee. Teillä ei sitten syödä kovin terveellisesti. Eikä liikuta lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin sairaanloinen? BMI 24 ei ole vielä sairaalloinen, paitsi jonkun ääliön mielestä.
Mutta tosi kova lihominen voi varmaankin aiheuttaa parisuhteen lopun.
Opettele lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Voihan liitto loppua, jos ylipainoinen kuolee. Teillä ei sitten syödä kovin terveellisesti. Eikä liikuta lainkaan?
Alkoholilla.lihonut. nyt se on vaihtunut suklaaseen, pari levyä päivittäin
Ap
Todennäköisesti se lihomisen taustasyy on se eron syy. Esim. elämäntavan muuttuminen laiskaksi sohvaperunaksi
Ihan normaalia palstameininkiä. Mies lihoo 30 kg, on siis vastenmielinen sika, naisella on suorastaan velvollisuus erota. Nainen lihoo 30 kg, mies jättää kun ei kestä katsella sitä siiderivalasta enää, mies on siis vastenmielinen sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholilla.lihonut. nyt se on vaihtunut suklaaseen, pari levyä päivittäin
Ap
Apua, no sitten tosiaan liittonne voi päättyä hänen kuolemaan nopeastikin. Onko mitannut verensokeria? 2-tyypin diabeteskin uhkana, joka lyhentää eliniän odotusta.
Jos muuttuu laiskaks läskiks kotinorsuks niin tottakai. Kuka ny jotain läskikasaa jaksaa kattella? Saati si kiihottua sen selluliiteistä..