Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumiukon katsojat ovat samoja, jotka katsovat vain elämää ja ttk

Vierailija
24.11.2023 |

Niin se vain on.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen AP pohdiskelemassa normaalien perheiden arkea, osa 36782

Vierailija
2/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ttk mutten lumiukkoa, sorry siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan perheen kanssa Lumiukko joka vuosi, mutta ikinä ei ole kukaan meistä katsonut ttk:ta. Vain elämää oon katsonut 2-3 jaksoa, kun on ollut kiinnostava artisti. 

Vierailija
4/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole. Katsoin vain lumiukon. Muita en ole koskaan katsonut.

T: tuntematon 

Vierailija
5/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole niin paljoa lunta että saisi lumiukon tehtyä. 

Vierailija
6/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Miesystäväni perhe katsonut Lumiukon joka vuosi ja just näitä joilla on tekokukkia ja telkkari aina auki. Että näkee ttkt ja Vainelämäät ja muut.

Ite en ees tienny koko hvetin lumiukosta enmenku tavattiin. Itse oonkin lääkäri/pappissuvusta

Vierailija
7/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpä meni ap:lla metsään. Itse inhoan vain märinää narsistiartistien tekovinkunaa, enkä ole katsonut jaksokaan tuota tanssiohjelmaa. Lumiukon katsominen sen sijaan kuuluu jouluperinteisiini, ilman sitä ei tule aitoa joulutunnelmaa. Mulla on myös lohdullisia uutisia ap:lle: telkusta saa katsoa mitä haluaa ja sen voi myös laittaa kiinni! Eli ei ole pakko katsoa Lumiukkoa, eihän se tule kaikilta kanavilta yhtäaikaa tai edes uusintana kuin kerran vuodessa. Mikä on kyllä aika helkkaristi vähemmän uusintakertoja kuin mikä tahansa leffa saa nykyään näistä realityvirityksistä puhumattakaan. 

Vierailija
8/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Miesystäväni perhe katsonut Lumiukon joka vuosi ja just näitä joilla on tekokukkia ja telkkari aina auki. Että näkee ttkt ja Vainelämäät ja muut.

Ite en ees tienny koko hvetin lumiukosta enmenku tavattiin. Itse oonkin lääkäri/pappissuvusta

Ja sen kyllä huomaa kielenkäytöstä 😉😭😭

Vierailija
9/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiukko on joulun klassikko, nuo paskaa. Ei todellakaan verrattavissa.

Vierailija
10/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumiukko on joulun klassikko, nuo paskaa. Ei todellakaan verrattavissa.

Ruma piirrosjälki ja huono kappale. Ap

Vierailija
11/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Inhoan Vain elämää- ja Bumtsibum- puhumattakaan Tanssii tähtien kanssa-tyyppisiä ohjelmia. Lumiukko sen sijaan käy jouluna mainiosti.

Vierailija
12/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on  vapaa maa, jossa jokainen  voi  katsoa tv:sta sitä  ohjelmaa,  mitä itse haluaa.   En  ymmärrä,  miten se on  muilta  pois.

Vierailija
13/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaikeaa on ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia. Lumiukko ei liity noihin muihin ohjelmiin mitenkään. 

Yleistäminen ei yleensä johda oikeaan lopputulokseen. 

Vierailija
14/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiukko on ällöttävä. Vain elämää oon kattonut jokaisen kauden jokaisen jakson. TTK harvoin.

Vierailija
15/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te hienommat ihmiset katsotte niiden tilalla?

Vierailija
16/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sukujuuresi liittyvät noihin ohjelmiin?

Vierailija
17/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumiukko ei ole omaa lapsuuden joulua, joten itse en sitä katso (mulle SE ohjelma on Samu Sirkan joulutervehdys), mutta omille 2000-luvulla syntyneille lapsille se on iso osa joulua, he sen katsovat aina, vanhinkin, vaikka on jo 21v. Mutta eivät taida kyllä kukaan katsoa sen enempää Vain Elämää kuin TTK:takaan. Itsekkin katson niitä todella satunnaisesti..

Vierailija
18/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut Lumiukon joka toinen joulu ja joka toinen sitten Ihmeellinen on elämä. En katso koskaan tanssiohjelmia tai vastaavia.

Vierailija
19/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Lumiukko-animaatiosta, mutta inhoan Vain elämää ja Tanssii tähtien kanssa -ohjelmia, ja muita sen kaltaisia, mitä niitä nyt on, Maajussille morsian, Ensitreffit alttarilla, se joku pettämisohjelma, oliko se joku Love Island vai mikä paska. En katso Suomen TV-kanavien ohjelmia lainkaan, pelkästään suoratoistopalvelujen sarjoja, elokuvia, ja joitain YouTuben sisällöntuottajia.

Katson muuten sen Lumiukonkin YouTubesta haluamaani aikaan, en TV-kanavalta siihen aikaan, milloin TV-kanavalle sopii lähettää.

Vierailija
20/48 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoohan ihan pienet lapset Lumiukkoa, mutta tuskinpa ovat realityohjelmista kiinnostuneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi