Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani suutelee hampailla

Vierailija
24.11.2023 |

Suutelun aikana hampaat siis osuvat huuliini kokoajan. Ikään kuin huulet olisivat ne joilla suudellaan. Minulla menee heti fiilis esim. seksiin kun tämä tapahtuu.

Ollaan tästä keskusteltu, mutta hän ei tiedä miten korjata asiaa. Neuvoja? Ootteko törmännyt tämmöiseen? 

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa?

Teininä opeteltiin pussaamaan omaan käteen.

Vierailija
22/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Kyllä mulla hampaat osuu aika herkästikin suudellessa jos nyt ei lasketa mitään pikkupusuttelua. Kauheaa, saatan jopa näykkiäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Kyllä mulla hampaat osuu aika herkästikin suudellessa jos nyt ei lasketa mitään pikkupusuttelua. Kauheaa, saatan jopa näykkiäkin. 

Huulet on pussailuun ja hampaat on syömiseen.

Vierailija
24/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun koira tekee kanss nuin.

Toivottavasti koira nuolee pimppaasi hellemmin eikä hampailla :)

Koira on paras rakastaja, joka minulla on koskaan ollut. Nuolee ihanasti ja nussii pitkään minut tyydyttäen.

Aiempi kommentoija

Kiva kuulla, kukin tavallaan.

Vierailija
25/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Ihmiset osaa töröttää huuliaan suudellessa?

Vierailija
26/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huulet on pussailuun ja hampaat on syömiseen.

Hmm. No kai mä sitten tän tulkinnan perusteella syön sen pusuttelukumppanin. 

Terveisin rukoilijasirkka.

Vierailija
27/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain hevoshampaisilla voi ehkä olla ongelmia, sellaiset eteenpäin viuhkamaisesti leviävät jättilegot.

Vierailija
28/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Ihmiset osaa töröttää huuliaan suudellessa?

Jotkut törröttää ja tökkii kovilla huulilla kumppania, nice. Vaikea laji tosiaan.

Vierailija
29/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun koira tekee kanss nuin.

Toivottavasti koira nuolee pimppaasi hellemmin eikä hampailla :)

Koira on paras rakastaja, joka minulla on koskaan ollut. Nuolee ihanasti ja nussii pitkään minut tyydyttäen.

Aiempi kommentoija

Ei koira kovin kauan jaksa ny lk yt tää. Moni mies jaksaa pitempään.

Vierailija
30/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi. Kerran tapailin miestä joka ei tykännyt kuin pikkupusuista ja ei kieltä yhtään. Ei kiinnostanut pidemmän päälle.

Muutaman todella hyvän suutelijan tavannut. Tai niiden kanssa vain oli kiva suudella vaikka kuinka pitkään. Kielileikkiäkin,mutta ei liikaa tai liian kovakouraisesti.

Ihmiset tykkää eriasioista. Itselleni suutelutaito aika tärkeä. Ainakin alussa.

On se. Jos itse pitää suutelusta, mutta toinen vain pusuista, ainakin itselle tuli vuosienkin jälkeen joskus torjuttu olo. Suutelu on parhaimmillaan aivan ihanaa. Kuin olisi taas teini, jolloin kiehnättiin tuntikausia menemättä juurikaan pidemmälle, koska se ei ollut eri syistä mahdollista. 

Vierailija
31/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hampaaton suutelija jos hampaat ärsyttää.

Vierailija
32/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet huono suutelemaan.

Vierailija
33/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet huono suutelemaan.

Ei ole ainakaan kukaan valittanut, ihan ovat tarjoutuneet omatoimisesti uudellekin kierrokselle :D

Vierailija
34/64 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuoruudessa poikaystävä, joka näykki huulet supussa, kuolasi puoli naamaa ja hampaat kolisi yhteen. En vieläkään ymmärrä, miten hän siinä onnistui. Se oli yksi syy siihen, miksi halusin erota. Yritin ystävällisesti ja vähemmän ystävälisesti aina huomauttaa että "hampaat kolisee" ja vastaus oli aina "no ei voi mitään!"

Vierailija
35/64 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se auta kuin opettaa, tai lopettaa pusuttelu.

Sanot vaan, että ei noin, tuntuu ikävälle. Huulilla pussaillaan, ei hampailla. Onko hän muuten liikkeissään kömpelö.

Noita kielellä kaivelijoita on kans ollut, ja mä työnnän sen kielen vaan pois suustani omalla kielelläni, enkä lähde siihen hommaan ollenkaan.

Kielarit tietysti on oikeita suudelmia. Muut on pusuja.

Vierailija
36/64 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miesystäväni oli alussa liian kovakourainen suutelija. "Nokki" ikävästi, huulet tuntuivat kovilla, työnsi kovaa kieltä heti suuhun.

Ensin ajattelun, ettei tule mitään, mutta sitten tietoisesti "koulutin" hidastamaan tahtia ja tuomaan pehmeyttä. Ensin pieniä pusuja ja siitä pikkuhiljaa kiihkeämpää. Jos lähti vikaan, niin homma loppui. 

Nyt on ihana suutelija ja voidaan harrastaa sitä esileikkinä tai muuten vaan mielin määrin.

Vierailija
37/64 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvoni on, että ei kannata olla yhdessä, jos toinen ei nopeasti muutu hyväksi suutelijaksi. Ei tule muuttumaan sitten koskaan. Sitä joko on tai ei ole.

Aviomieheni ei tykkää suutelemisesta. Minulle se taas oli todellinen intohimo. Kaikkien entisten poikaystävien kanssa se oli erittäin ihanaa. 

Noh, olen osaani tottunut. Ollaan oltu yhdessä 30 vuotta ja ei suudella. 

Huomatkaa positiivinen puoli: sain vasta muutama vuosi sitten tietää, että mononukleoosi eli pusutauti on ikuinen ja siinä tulee oireettomia tartuttavia kausia. Enpä ole saanut sitä, vaikka miehelläni se on ollut. (Yritä ajatella tätä, kun harmittaa, ettei pussailla.)

Olin mielestäni hyvä suutelemaan tai ainakin miehet tykkäs suudella kanssani. Nyt mietin, osaanko edes enää. 30 vuotta ilman. 

Vierailija
38/64 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kyllä nuoruudesta niitä joiden kanssa hampaat vaan kalisi yhteen 😅 Vie kyllä suutelufiilikset. Onneksi näitä ei ole ollut montaa.

Aivan hlvetin kiva kuulla. Näin kävi viimeksi mulle (oli eka suutelointihetki ikinä, ei siis pelkästään tän miehen kanssa). Nyt on tilanne se että hävettää ihan hlvetisti enkä tiedä mitä tässä pitäisi tehdä. Ja ei, en oo mikään teini, ei vaan oo tullut harrasteltua tätä aiemmin. 

Vierailija
39/64 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb?

😬 😁😬😁😬

Vierailija
40/64 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39v. enkä ikinä ole tajunnut mitä hienoa suulle suutelussa on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan