Mistä hiutaleista tulee paras puuro? Kauraa, neljää viljaa, ohraa, pikahiutaletta?
Jos haluaa pehmeän ja täyteläisen puuron, mitä hiutaleita kannattaa valita?
Kommentit (13)
Itse tykkään Pajalan puurosta: esim. neljän viljan hiutaleita ja jotakin leseitä(vehnä- ruis tai kaura) , kuivattua luumua ja aprikoosia sekä pellavan siemeniä. Nam
Oman mummoni salaisuus oli, että kaurahiutaleet likosi vedessä ennen keittämistä. Ei siis laitettu hiutaleita kiehuvaan veteen . Mummun puuro oli parasta. <3
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään Pajalan puurosta: esim. neljän viljan hiutaleita ja jotakin leseitä(vehnä- ruis tai kaura) , kuivattua luumua ja aprikoosia sekä pellavan siemeniä. Nam
Paska lentää varmasti viikon tuon syömisen jälkeen.
Pitkään haudutettu kaurapuuro. Vieläkin parempaa saa, kun keittää sen täysmaitoon.
Neljän viljan puuro, suht paksuksi keitettynä, suolaa, sekaan kermaa, voita ja runsaasti sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatsan toimitukseen sitä vanhusten hoidossa käytetäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatsan toimitukseen sitä vanhusten hoidossa käytetäänkin.
Tiedän varsin hyvin, siksi sitä ei kukaan täyspäinen ja tervejärkinen vapaaehtoisesti syökään.
Pikahiutaleista tulee kirjaimellisesti sosepuuroa.