Ystäväni suuttui kyläillessään luonani - syynä kahvi
Olen köyhä, eikä minulla ole varaa ostaa laadukkaita tummapaahtoisia kahveja. Ystäväni sitten huomasi kun mittasin keittimeen Xtran kahvia (itse olen jo tottunut sen makuun, se on oikeastaan hyvää) ja alkoi samantien raivota, että eikö minua muka kiinnosta panostaa nautintoon?! Tämän jälkeen otti laukustaan jonkin energiajuoman, hörppi sitä vaan eikä puhunut minulle enää mitään. Itse olin ihan itku kurkussa kun kuitenkin pitkästä aikaa tavattiin. Sitten hän lähti ja nyt ilmeisesti estänyt minut Facebookissa. 😞
Kommentit (25)
Kahvi on monien riitojen aihe. Meilläkin käy yksi vieras, joka haukkuu kahvin aina ihan lyttyy, kun ei ole valmistettu hänen makunsa mukaan. Sanoinkin sitten hänelle että ei sitä kahvia ole pakko juoda, juo kotonasi.
Vierailija kirjoitti:
No tuollaisesta "kaverista" oli jo aikakin päästä eroon. Mihin häntä tarvitset?
Lähes kaikesta olen joutunut luopumaan köyhäläisyyteni vuoksi, nyt näköjään myös ystävistä
😓
No, olipa "ystävä". Olisit heittänyt ulos sen kiukuttelijan.
Höpsis. Sillä on itellään jotain mt-ongelmia.
Kyllä sekin että mitä vieraalle tarjotaan kertoo siitä arvostatko häntä ja hänen vierailuaan.
Ei se kunnon kahvi niin paljon maksa ettei sitä voi ostaa. Jätät kaljat sitten väliin.
Ehkä sinun kannattaa kutsua kylään vihamiehiä, jos ystävä on tuollainen.
AP jatkaa vielä:
Lisäksi minua vaivaa korttelin suurimmat peräpukamat ja peräsuolen laskeuma.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ei se kunnon kahvi niin paljon maksa ettei sitä voi ostaa. Jätät kaljat sitten väliin.
No katos kun kunnon kahvi on makuasia. Vaikka teen kuinka laadukasta ja omasta mielestäni hyvän makuista kahvia niin jonkun hifistelijän mielestä se on väärin tehty ja väränlaisella laitteella valmistettu. Kerta kaikkiaan pilalla ja juomakelvotonta.
Tollaset tyypit voi kahvitella keskenään.
Tuo edellinen ei ollut minä. Nyt olen liian juovuksissa.
Ap
Niin no, xtra kahvi on poikkeuksellisen pahaa.
Onhan se pahaa kahvia, mutta se ei ole syy suuttua.
Kohtelias juo kahvit eikä rutise.
olsit alkanu jeesustelee siitä kuin pahaks energia juomat on etkä itse koskaa laittas semmosia kehoos :D ihme rapuämpäri tuntuu olevan monen elämä.
No se Xtran kahvi on kyllä ihan luokatonta kuraa. Lidlin käytännössä yhtä edullinen kahvi on parempaa. Kohteliaisuudesta joisin puoli mukillista ja muistaisin seuraavan kerran kylään mennessäni viedä tuliaisiksi paketillisen parempaa kahvia.
Siitä huolimatta tuollaisella "ystävällä" et tee mitään. Ajattele siis että väistit luodin. Eivät normaalit ihmiset ala raivoamaan jostain kahvista kavereilleen. Jos tämä on tosijuttu, niin ihan käsittämättömän huonokäytöksinen "ystävä" kyseessä.
- 1h + kissa
Eikö vieras tuonut tuliaiseksi kahvipakettia !?
Törkee ystävä, toivottavasti entinen nyt.
No tuollaisesta "kaverista" oli jo aikakin päästä eroon. Mihin häntä tarvitset?