Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni suuttui kyläillessään luonani - syynä kahvi

Vierailija
23.11.2023 |

Olen köyhä, eikä minulla ole varaa ostaa laadukkaita tummapaahtoisia kahveja. Ystäväni sitten huomasi kun mittasin keittimeen Xtran kahvia (itse olen jo tottunut sen makuun, se on oikeastaan hyvää) ja alkoi samantien raivota, että eikö minua muka kiinnosta panostaa nautintoon?! Tämän jälkeen otti laukustaan jonkin energiajuoman, hörppi sitä vaan eikä puhunut minulle enää mitään. Itse olin ihan itku kurkussa kun kuitenkin pitkästä aikaa tavattiin. Sitten hän lähti ja nyt ilmeisesti estänyt minut Facebookissa. 😞

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sekin että mitä vieraalle tarjotaan kertoo siitä arvostatko häntä ja hänen vierailuaan. 

Jaa, itse en haluaisi vähäosaisen ystäväni tuhlaavan minun vierailuuni varojaan.

Vierailija
22/25 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Kauheita varmaan ne halpakahvit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ilmeisesti sai jo iltalääkkeensä tältä päivältä, vai vieläkö jaksat keksiä jotain typerää? 

Vierailija
24/25 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä valitettavasti minullekin entinen ystävä, jos yrittäisi juottaa minulle jotain X-tra-kahvia tai X-tra suodatinpussista. Ja olen itsekin pienituloinen. Elämä on liian lyhyt pahaan kahviin. En välttämättä raivoaisi, mutta heivaisin vähin äänin. Tai sitten toisin omat kahvit. Likainen, pinttynyt keitin on yksi asia, mistä en suostu juomaan.

Vierailija
25/25 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä sepittelet tänne aloituksia jotka eivät ole oikeasti totta?