EU: Putkirempat 3-5 vuoden välein pakolliseksi
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kohta on vuokralla asuja kuningas ja osakkeessa asuva köyhä kuin kirkon rotta. Kolmen vuoden välein kun kilahtaa remppaan muutama 10 tonni niin kirpaisee kovatuloisempaakin.
En nyt halua mitään salaliittoa tästä vetää, mutta eikös tämä johda siihen ettet omista mitään ja olet onnellinen?
No nyt kuule tulee lystiä, jos näin käy. Enpä tosin usko moista.
ihan aiheellista monessa EU maassa :D
Putkiremppa ei ole kallis jos putket on vedetty pintavetona. Putkiremppa eli käyttövesiputkien uusiminen. 2000-5000 euroa maksaa putkiremppa.
Mitähän sieniä ne siellä Brysselissä vetää kun harva se viikko tulee yhtä älyvapaita aivotöräyksiä tämä ehdotushan sotii kaikkia vihreitä arvoja vastaan joita eussa liputetaan, miettikää mikä jätevuori tuosta syntyisi😳 ja uusien putkien tekemisestä aiheutuvat päästöt.
Brysselissä mepit vetää paljolti viihdekäytöllä huumeita ja pöllyissä tulee sitten tällaisia avauksia...
Suojatyöpaikka, liikaa palkkaa ja liikaa vapaa-aikaa...
Italiassa nämäkin vissiin maksetaan kansalaisille valtion pussista ja valtio hankkii rahansa EU:lta, joka taas haluaa rahat tuohon sellaisilta jäsenmailta, jotka ovat tarpeeksi tyhmiä maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei tuollaisia tulla tekemään. Ihan naurettava yritys EU:lta.
Mitä hyvää EU tuonut?
kerro. Ei mitääm. Nytkin hyysätään rikollisia mukamuka turrvanhakijiuna passskat
Minä olen sitä mieltä että talojen anturat pitäisi vaihtaa joka toinen vuosi.
T: tippainssi
Mikäs Silakka itse olet?