Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
YTK---mistä v....sta revin jäsennumeron, ku tullu uus kirjautuminen, kun tekee jatkohakemuksen???
02.01.2007 |
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ää viel..Pittää huomen soittaa sinne liittoon, mut sitte se taas siirtyy rahan saanti ku saan koneen vasta sitte ku mies tulee iltasel kotio..Voi sanonko mikä...mut kiitos avustanne teille =)täält löytää näköjään aina apua =)