Miksi lainaus näkyy samassa kommentissa, kuin lainattava teksti?
Kommentit (13)
Linjassa surkean moderoinnin kanssa.
Halusivat korjata ehjän rikkinäiseksi. Koodasivat arpomaan, katoaako lainaukset, tai osa niistä, tuleeko vastausteksti mihin(kään) kohtaan lainausta ja tuleeko vastaus koskaan näkyville.
Ihan sama mitä teet, pieleen menee. Ennen rikkinäiseksi korjattu on saatu viikon sisään toimivaksi. Nyt, kuinka pitkään tästä uudistuksesta jo on?
Lainaus ja lainattava teksti on sama asia...
Tarkoitat varmaan omaa kommenttia tiettyyn lainaukseen. Pitää osata mennä tarpeeksi lainauksen alapuolelle ennen omaa kommenttia. Itellä ei oo ollu ongelmaa saada niitä "erotettua".
Ihan sama, tehdään kaikki muukin lähtökohtaisesti päin persettä. Palsta uudistus kai kuitenkin on riesa sieltä pienimmästä päästä.
Vierailija kirjoitti:
Lainaus ja lainattava teksti on sama asia...
Tarkoitat varmaan omaa kommenttia tiettyyn lainaukseen. Pitää osata mennä tarpeeksi lainauksen alapuolelle ennen omaa kommenttia. Itellä ei oo ollu ongelmaa saada niitä "erotettua".
Oma teksti pitää saada alkamaan täysin vasemmasta reunasta. Joskus se ei ala siitä niin mitenkään, eli ei kannata edes kirjoittaa mitään.
Pitää klikata vasenta alakulmaa siten, että lähdet kirjoittamaan tekstin niin, että se lainaus on sisennettynä. Jos se ei ole sisennettynä, niin olet aloittanut kirjoittamaan väärästä kohti.
Ennen oli helpompaa, riitti, että katsoi, että oli hakasulku quoten perässä.
Ihmettelen myös sitä, että kun klikkaa tuossa ylhäällä olevaa UUSIMMAT- kohtaa, niin ei kyllä tule uusimmat, vaan, ihan mitä sattuu😈
Mä olen huomannut, että siinä kommentti-ruudussa pitää hoksata klikata riittävän alas, jotta se oma vastaus tulee vastaukseksi eikä sisällytettynä aiempaan kommenttiin. Tän huomaa siitä, jos osoitin / kursori jää sisennetyksi, jolloin pitää klikata alemmas. Oman tekstin pitäisi alkaa ihan tekstikentän vasemmasta laidasta, ei sisennettynä.
Huono uudistus on, kun tämäkin pitää itse tajuta klikkailla eikä lainatun tekstin loppukohtaa näe.
Itse laitan kursorin heti lainatun tekstin perään, painan enter:ä kahdesti ja alan kirjoittamaan, näin ohjeistettiin kun uudistus tuli.
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan kursorin heti lainatun tekstin perään, painan enter:ä kahdesti ja alan kirjoittamaan, näin ohjeistettiin kun uudistus tuli.
Kokeilenpa tätä ohjetta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, nyt onnistuu!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, nyt onnistuu!!
No ei sitten onnistunutkaan toisella kerralla
Joku sössi uudistuksessa lainaukset(kin). Halvalla ei saa hyvää. Ei olisi kannattanut laittaa TET-harjoittelussa olevaa peruskoululaista tekemään tätä muutosta.