Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erotilanne ja porukka kyselee jo että ootko laittanut Tinderiin tietosi?!

Vierailija
22.11.2023 |

Tuntuu ihan älyttömältä nämä kyselijät. Olen ollut yli 30 vuotta saman ihmisen kanssa yhdessä. Ero astuu voimaan myöhään keväällä ja nyt jo pitäisi muka alkaa etsiä uutta kumppania taikka vain yhden illan suhteita?! Juu, ei kiitos! Eiköhän tässä pidä ensi toipua henkisesti ennen kuin aloittaa mitään virityksiä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrot tuon täällä, etkä suoraan niille kysyjille?!

Vierailija
2/32 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonutkin. Silti vain kommentointi jatkuu.  ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsitpäs pätemään ylivertaisella älylläsi.

Vai pääsitkö sittenkään..?

Vierailija
4/32 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on kyllä ajattelemattomia. Musta oli todella epäkunnioittavaa, kun mun isä kuoli syksyllä ja ennen vuodenvaihdetta jo ensimmäinen tuttava kysyi, että joko mun äiti on löytänyt uuden miehen. Siis 35 aviovuoden jälkeen toinen kuolee äkillisesti, niin joku olettaa, että se toinen heti etsii uuden?!

No, siitä on nyt jo 10 vuotta aikaa, eikä uutta ole vieläkään. Eikä varmastikaan tulekaan koskaan.

Sinuna sanoisin vaan painokkaasti, että pitäkää huoli omista asioistanne 🖕

Vierailija
5/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö osata olla yksin päivääkään? Eikö edellinen suhde pitäisi käydä rauhassa läpi omassa päässä ennen uutta suhdetta? Mikä ihmisiä vaivaa? Ei tulisi ikinä itselle mieleen alkaa tuollaisia kyselee.

Vierailija
6/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitääs nyt. Onko joku juuri vasta eroa hakenut edes ns. sitä kuuminta hottia?! Kuka lähtee edes sellaisen kanssa yrittämään mitään? Itselläni ei ole tuosta Tinderistä mitään tietoja. Uteliaisuuttani kysyisin että voikohan sieltä löytää pelkästään uusia ystäviä, keskustelukumppania ilmaan mitään muuta? Jos liian hiljaiseksi menisi vapaa-aika joku päivä. ap

Vierailija
7/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin 28 vuoden suhteen jälkeen. Meni melkein vuosi ennen kuin edes aloin ajatella deittailua. Ja mä ajattelin, että tää tapahtui nopeasti, kun olin itse se jätetty osapuoli ja jouduin vasta eropäätöksen jälkeen alkaa käsitellä eroasiaa henkisesti. Eksähän oli omassa päässään jo eron varmasti käsitellyt ennen kuin ilmoitti siitä minulle, ja hänellä olikin uusi jo muutaman kuukauden päästä, ties vaikka nopeamminkin.

Vierailija
8/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua! Erosin yli 20 vuotta kestäneestä liitosta kesäkuussa ja heti siitä asti muutama kaveri aina nähdessään kyselee, että oletko jo Tinderissä, onkos sulla joku mies jo, hih hih, no kyllä varmaan nyt sieltä jonkun miehen bongaat, kun menet uimahalliin / Helsinkiin / joulutorille... 

Mun liitto oli monella lailla vaikea ja varsinkin viimeiset viisi vuotta huonoja ja raskaita. En todellakaan ole millään lailla valmis uuteen parisuhteeseen tai ylipäätään yhtään minkäänlaiseen ihmissuhdesäätöön, yhden illan juttuihin tai mihinkään - Ajatuskin uudesta miehestä tuntuu ihan mahdottomalta ja vastenmieliseltä. 

Jotkut ihmiset ovat niin ymmärtämättömiä ja epäempaattisia, ja hakevat ehkä itselleen omaan tylsään arkielämäänsä jotakin jännitystä utelemalla. On myös paljon ihmisiä, joille on varmaan jollakin lailla käsittämätöntä, että joku oikeasti viihtyy yksin, haluaa asua yksin eikä kaipaa tai tarvitse parisuhdetta tai miestä.  

Vierailija
9/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on se käsitys, että ihminen on suorastaan odottanut pääsyä Tinderin maailmaan. Se on tavallaan "pakollinen steppi" ihmisen elämän polulla. Tinder on pesiytynyt kaikkein keskeisimmäksi osaksi parinmuodostusta, ja Tinder tietysti pyrkii siihen, että pareja ei muodostu.

Vierailija
10/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymaailma on sairas. Erosin yhdeksän vuoden suhteesta, niin kaverit sitten ravintolassa olivat heti, että mennäänpäs etsimään sinulle baarirönttöstä. Hyvää ne varmaan vain tarkoittivat, mutta luulisi heidän tuntevan minut paremmin, kun ei minua ole ikinä kiinnostanut mikään löyhä hetken hekuma.

Vierailija
11/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tervettä pitkän parisuhteen jälkeen hetki viettää itsekseen ja pohtia, mitä haluaa elämältään. Olen aina pitänyt todella outoina ja suoraan sanottuna epätasapainoisina aikuisia ihmisiä, jotka eivät hetkeäkään osaa olla itsekseen, vaan tarvitsevat koko ajan sen toisen siihen rinnalle.

Tuttavapiirissä on pari keski-ikäistä, useampaa kertaan eronnutta ihmistä, jotka eivät ole olleet sinkkuina koskaan elämässään! Siis jos nyt ei lasketa jotakin viikon tai parin pätkää, ja silloinkin oli koko ajan jotakin viestittelyä ja treffailua ja Tinderöintiä. Tuntuu niin epätoivoiselta ja oudolta tuollainen käytös! Mitä he pelkäävät? Itseään?

Vierailija
12/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihmisten elämä tuntuu pyörivän ainoastaan parisuhteiden ympärillä, omien tai muiden. Ja ei sillä, etteikö parisuhde olisi tärkeä asia olettaen, että sitä haluaa, mutta on elämässä muutakin.

Olen huomannut, että en ole joidenkin mielestä kovin kiinnostava ihminen, kun en edelleenkään etsi parisuhdetta.

Vierailija
13/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin tervettä pitkän parisuhteen jälkeen hetki viettää itsekseen ja pohtia, mitä haluaa elämältään. Olen aina pitänyt todella outoina ja suoraan sanottuna epätasapainoisina aikuisia ihmisiä, jotka eivät hetkeäkään osaa olla itsekseen, vaan tarvitsevat koko ajan sen toisen siihen rinnalle.

Tuttavapiirissä on pari keski-ikäistä, useampaa kertaan eronnutta ihmistä, jotka eivät ole olleet sinkkuina koskaan elämässään! Siis jos nyt ei lasketa jotakin viikon tai parin pätkää, ja silloinkin oli koko ajan jotakin viestittelyä ja treffailua ja Tinderöintiä. Tuntuu niin epätoivoiselta ja oudolta tuollainen käytös! Mitä he pelkäävät? Itseään?

Monille naisille yksinolo tarkoittaa kuitenkin "jännittävämpää sinkkusutinaa". Kaikki eivät tätä halua, mutta aivan varmasti kaikki olettavat tämän sinkkusutinan alkavan välittömästi eron jälkeen.

Vierailija
14/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ollut sinkku Olen Ap:ta nuorempi. Mutta kuitenkin sen ikäinen että suurin osa lkavereistani ja ystävistäni jne on tai on ollut parisuhteessa. Kukaan ei ole kysellyt minun liittymisestäni Tinderiin. Pitävät kai minua niin alaluokkaisena, etteivät usko, että saisin senkään kautta itselleni kumppanin. - Tai sitten niin hyvänä, että en tarvitse sitä löytääkseni kumppanin. Joskus tuntuu, että toivovatkin minun jatkavana ja pysyvän sinkkuna. Olen se oksennusämpäri jonka päälle voi rauhassa oksentaa ja kertoa luottamuksella kuinka kumppani p...ä. Tai sitten hehkuttaa yhdessä oloa ja kuinka nyt Joulu tai kuinka hiihta tai kesä lomalla sitä tai tätä. Ja sitten huokaista niin, ethän sä voi oikeasti tajuta kun oot sinkku. Niinpä.

Vierailija
15/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tässä mitään eroa sukupuolten välillä? Itse veikkaisin että miehet lähtee herkemmin hakemaan uutta kuin naiset? Ja naiset saattaa käsitellä eroa paljon pidempään ja syvällisemmin? Voin olla väärässäkin.

Vierailija
16/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tässä mitään eroa sukupuolten välillä? Itse veikkaisin että miehet lähtee herkemmin hakemaan uutta kuin naiset? Ja naiset saattaa käsitellä eroa paljon pidempään ja syvällisemmin? Voin olla väärässäkin.

Minun elämässäni tilanne on juuri päin vastoin. Miehet saattavat ehkä hakea, mutta löytäminen on hyvin hankalaa.

Vierailija
17/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskivertomiehet joutuvat etsimään uuden parisuhteen, jotta saavat seksiä. Naiset eivät tarvitse parisuhdetta saadakseen seksiä, joten naiset eivät välttämättä lähde "hakemaan" parisuhdetta samalla tavalla, kuin miehet.

Vierailija
18/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yhdestä pääsee, niin miksi ottaa toinen riesaksi?

Vierailija
19/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän päinvastaisia kokemuksia, osa koettanut vähän toppuutella. Erosin reilu vuosi sitten pitkästä parisuhteesta, joka oli mennyt jo pitkään huonosti. Eroa oli siis mietitty ja käsiteltykin jo pitkän aikaa ennen lopullisen päätöksen tekemistä.

Menin aika pian tinderiin ja nyt vuoden siellä roikkuneena, useilla kymmenillä treffeillä käyneenä ja joitain huonosti päättyneitä tapailuyritelmiä läpikäyneenä on tullut jo masennus ja olo, etten koskaan enää löydä ketään. Puhuttiin tästä yksi päivä ystävän kanssa ja hän totesi viisaasti, että onhan vuosi tosi lyhyt aika. Eli tavallaan ihan suotta itse kiirehdin ja asetan paineita uuden suhteen löytymiselle. Päätinkin nyt toistaiseksi laittaa treffailut jäihin ja olla ihan yksikseen. 

Vierailija
20/32 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on näitä ihmisten kertakäyttäjiä. Trendikästä kierrättää jatkuvasti uusia miehiä, kunnes on niin turta ettei enää edes osaa olla pitkässä suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän