Miten jotkut jaksaa vuodesta toiseen valittaa sisällä tupakoinnista?
Miten jotkut jaksaa vuodesta toiseen valittaa sisällä tupakoinnista?
Minähän teen omassa asunnossa mitä haluan eikä se naapureille kuulu.
Kommentit (35)
En tiedä katosiko teksti. Tupakka ja sikari on pahimman hajuiset, tupakoija ei itse sitä haista. Ei ole vieno puun tuoksahdus tai joku kiva. Osassa kerrostaloissa on rakoja, käytävät tai paikkoja joista kulkeutuu, tulee tunkkaista.
Naapurin parvekkeen tunkkaisuus ja tupsukka kulkeutuu naapurin ikkunanraoista ja tuuletusraoista sisään. Vähänkin kun lämpenee osa tuulettaa tai haluaa pitää auki parvekkeen ovea. Ei auta parvekelasit estämään tuloa.
Omassa kodissaan saa tehdä mitä haluaa.
Polttas minunkin alapuolen naapuri sisällä. Mutta kus ketjupolttaa eukkonsa kanssa lasitetulla parvekkeella niin savu nousee mun partsille kaiteiden raoista ja siitä sisälle, jos erehtyy ovea avaamaan.
Eli mun parveke on minulle käyttökelvoton.
Mitä tässä voi tehdä? Puheet on kokeiltu, heillä on oikeus omalla parvekkeellaan kuulemma polttaa niin paljon kuin huvittaa.
Vedänkö uretaanilla raot umpeen?
Odottakaas kun kannabis laillistetaan, niin sitten parvekesauhuttelun ongelmat nousee nextille levelille kun asialle ei voi poliisikaan enää mitään...
Vierailija kirjoitti:
Naapurin parvekkeen tunkkaisuus ja tupsukka kulkeutuu naapurin ikkunanraoista ja tuuletusraoista sisään. Vähänkin kun lämpenee osa tuulettaa tai haluaa pitää auki parvekkeen ovea. Ei auta parvekelasit estämään tuloa.
Semmoista se rivitalo/kerrostalo elämä on, jos haluat hajuttoman asunnon niin muuta jonnekkin lappiin metsän keskelle omakotitaloon jossa lähin naapuri on 10km päässä.
Jos parveke on toisen asukkaan tupakoinnin vuoksi käyttökelvoton, niin tää käyttäjä sais hyvittää sen osuuden vuokrassa tai vastikkeissa.
Esim. tyttäreni ei voi nukuttaa vauvaa parvekkeella eikä tuulettaa vaatteita, kun alakerrasta nousee niin hirvittävä katku yötä päivää. Alakerrassa polttaa ainakin 3 henkilöä. Eläkkeellä ja työttöminä, joten haitta on jatkuva.
Tähän tarvittaisiin todellakin joku laki.
Vierailija kirjoitti:
Jos parveke on toisen asukkaan tupakoinnin vuoksi käyttökelvoton, niin tää käyttäjä sais hyvittää sen osuuden vuokrassa tai vastikkeissa.
Esim. tyttäreni ei voi nukuttaa vauvaa parvekkeella eikä tuulettaa vaatteita, kun alakerrasta nousee niin hirvittävä katku yötä päivää. Alakerrassa polttaa ainakin 3 henkilöä. Eläkkeellä ja työttöminä, joten haitta on jatkuva.
Tähän tarvittaisiin todellakin joku laki.
Korjaus: ...käryttäjä saisi hyvittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vastaukset ei tule läpi. Näkyy vaan, että kommentti lähetetty. Uudenlainen sensuuri.
Ompas harmi että ei tule läpi. Yritä vielä uudestaan.
:D
Vierailija kirjoitti:
Omassa kodissaan saa tehdä mitä haluaa.
Senkö takia sormeilet pikkutyttösi pimpsukkaa vain kotioloissa?
Vierailija kirjoitti:
Trolli. Nykypäivänä kukaan ei polta sisällä, paitsi ehkä Tampereen Pilvilinnassa. Ei muualla.
Minä polta,. ihan helsingin keskusta asunnossa.
Miten joku voi olla niin saatanan tyhmä että polttaa?
Tämänhetkinen terveydenhuolto varmaan mielellään ottaakin mut avun piiriin kun kerron heille että muiden tupakansavu ärsyttää :D Tiedän vakavempiakin tapauksia jotka ovat jääneet ilman apua.