Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut jaksaa vuodesta toiseen valittaa sisällä tupakoinnista?

Vierailija
22.11.2023 |

Miten jotkut jaksaa vuodesta toiseen valittaa sisällä tupakoinnista?

Minähän teen omassa asunnossa mitä haluan eikä se naapureille kuulu.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo sille toisen ihmisen tupakansavulle altistuminen on haitallista omalle terveydelle. Ei pätkän vertaa empatiaa niille ketkä polttaa toisten läheisyydessä sisällä tai ulkona. Raskaana oleva kun joutuu siihen savuun niin kaksi kärsii.

Pitäiskö sun hakeutua avun piiriin fobiasi kanssa? En tupakoi enää itsekään, mutta ei kyllä häiritse toisten tupakointi ulkona pätkääkään, jos ei sitten suoraan naamalle puhalla savuja. 

Tämänhetkinen terveydenhuolto varmaan mielellään ottaakin mut avun piiriin kun kerron heille että muiden tupakansavu ärsyttää :D Tiedän vakavempiakin tapauksia jotka ovat jääneet ilman apua.

Vierailija
22/35 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä katosiko teksti. Tupakka ja sikari on pahimman hajuiset, tupakoija ei itse sitä haista. Ei ole vieno puun tuoksahdus tai joku kiva. Osassa kerrostaloissa on rakoja, käytävät tai paikkoja joista kulkeutuu, tulee tunkkaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin parvekkeen tunkkaisuus ja tupsukka kulkeutuu naapurin ikkunanraoista ja tuuletusraoista sisään. Vähänkin kun lämpenee osa tuulettaa tai haluaa pitää auki parvekkeen ovea. Ei auta parvekelasit estämään tuloa.

Vierailija
24/35 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kodissaan saa tehdä mitä haluaa.

Vierailija
25/35 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen astmaatikko. Mitäs luulet?

Vierailija
26/35 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttas minunkin alapuolen naapuri sisällä. Mutta kus ketjupolttaa eukkonsa kanssa lasitetulla  parvekkeella niin savu nousee mun partsille kaiteiden raoista ja siitä sisälle, jos erehtyy ovea avaamaan.

Eli mun parveke on minulle käyttökelvoton.

Mitä tässä voi tehdä? Puheet on kokeiltu, heillä on oikeus omalla parvekkeellaan kuulemma polttaa niin paljon kuin huvittaa.

Vedänkö uretaanilla raot umpeen?

Vierailija
27/35 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaas kun kannabis laillistetaan, niin sitten parvekesauhuttelun ongelmat nousee nextille levelille kun asialle ei voi poliisikaan enää mitään...

Vierailija
28/35 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin parvekkeen tunkkaisuus ja tupsukka kulkeutuu naapurin ikkunanraoista ja tuuletusraoista sisään. Vähänkin kun lämpenee osa tuulettaa tai haluaa pitää auki parvekkeen ovea. Ei auta parvekelasit estämään tuloa.

Semmoista se rivitalo/kerrostalo elämä on, jos haluat hajuttoman asunnon niin muuta jonnekkin lappiin metsän keskelle omakotitaloon jossa lähin naapuri on 10km päässä.

Vierailija
29/35 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parveke on toisen asukkaan tupakoinnin vuoksi käyttökelvoton, niin tää käyttäjä sais hyvittää sen osuuden vuokrassa tai vastikkeissa.

Esim. tyttäreni ei voi nukuttaa vauvaa parvekkeella eikä tuulettaa vaatteita, kun alakerrasta nousee niin hirvittävä katku yötä päivää. Alakerrassa polttaa ainakin 3 henkilöä. Eläkkeellä ja työttöminä, joten haitta on jatkuva.

Tähän tarvittaisiin todellakin joku laki.

Vierailija
30/35 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos parveke on toisen asukkaan tupakoinnin vuoksi käyttökelvoton, niin tää käyttäjä sais hyvittää sen osuuden vuokrassa tai vastikkeissa.

Esim. tyttäreni ei voi nukuttaa vauvaa parvekkeella eikä tuulettaa vaatteita, kun alakerrasta nousee niin hirvittävä katku yötä päivää. Alakerrassa polttaa ainakin 3 henkilöä. Eläkkeellä ja työttöminä, joten haitta on jatkuva.

Tähän tarvittaisiin todellakin joku laki.

Korjaus: ...käryttäjä saisi hyvittää...

Vierailija
31/35 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vastaukset ei tule läpi. Näkyy vaan, että kommentti lähetetty. Uudenlainen sensuuri. 

Ompas harmi että ei tule läpi. Yritä vielä uudestaan.

:D

Vierailija
32/35 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa kodissaan saa tehdä mitä haluaa.

Senkö takia sormeilet pikkutyttösi pimpsukkaa vain kotioloissa?

Vierailija
33/35 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli. Nykypäivänä kukaan ei polta sisällä, paitsi ehkä Tampereen Pilvilinnassa. Ei muualla. 

Minä polta,. ihan helsingin keskusta asunnossa.

Vierailija
34/35 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/35 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla niin saatanan tyhmä että polttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi