Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani kieltää minua lähtemästä baariin kavereiden kanssa, vaikka hän itsekin käy

Vierailija
22.11.2023 |

Kaverini ottivat minuun yhteyttä pitkästä aikaa ja kysyivät yksille viikonloppuna. Tämä asia ei kumppanilleni jostain syystä käynyt. Haluaa kuulemma viettää viikonloppua minun kanssa. En ole koskaan pettänyt, enkä muutenkaan ole kavereiden kanssa hengaillut kuin muutaman kerran tämän neljän vuoden parisuhteen aikana.

Hän itse käy kavereidensa kanssa lähes joka toinen viikonloppu baareissa ja sillä reissulla ollaan aamuviiteen asti. En tiedä, vaikuttaako se, että minulla on kavereita myös vastakkaisesta sukupuolesta. Ei pitäisi olla ongelma, koska hänkin on hengannut baarissa vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa.

Mitä kannattaisi tehdä? Erota? Minä olen kumminkin sen verta sosiaalinen tapaus, että mielelläni haluaisin muitakin kontakteja kuin kumppanin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset kaksoisstandardit eivät lupaa suhteelle hyvää, joten helpoimmalla pääset kun eroat jo nyt, etkä vasta siinä vaiheessa kun olet henkisesti todella pahasti rikki.

Vierailija
2/7 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko kasvat aikuiseksi, joka asettaa itse omat rajansa ja pitää niistä kiinni myös parisuhteesta. Tai voit jatkaa oloa holhottavan vajaavaltaisen asemassa, jossa kumppanisi päättää kotinne säännöt ja ne ovat teillä keskenänne erit. Päätät itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisstandardit eivät kuulu mihinkään parisuhteeseen eikä niitä tarvitse hyväksyä. Jos sinä olet hyväksynyt nuo kumppanisi baarireissut, niin ei ole mitään syytä miksi sinä et voisi tehdä samoin.

Jos huomaat että asiasta aiheutuu katkeruutta niin kannattaa kysyä asiaa suoraan kumppanilta, onko takana pelkoa pettämisestä, läheisriippuvuutta jne.

Vierailija
4/7 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksille. Tuskin niin käy. 

Vierailija
5/7 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 trolli. Jätä se sika.

Vierailija
6/7 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanisi pettää sinua tai on pettänyt aikaisemmassa suhteessa. Siksi ei luota sinuun, kun tietää omasta kokemuksestaan miten helppo on lipsahtaa vieraaseen sänkyyn.

Vierailija
7/7 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi pelkää että pääset kärryille hänen ns baariretkistään. Lähde toki ja katso mitä tapahtuu, näet oletko tossun alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi