Eilisen hirmusähköpäivän kulutustiedot julkaistu, paljonko kulutit sähköä?
Oma kulutus koko päivältä 1,44 kWh, ja maksettavaa tuli abottiarallaa 50cent.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Seuraako ihmiset oikeasti omaa sähkönkulutustaan? Itse en ole ikinä seurannut omaa sähkönkululutustani.
Minulle sähkö on asia mikä kuuluu ihan normaaliin elämään kuten vaikka vesi tai ruoka, käytän sähköä sen verran kuin haluan enkä ajattele koko kulutusta.
En edes tiedä yhtään paljon mulla menee päivittäin,kuukausittain tai vuosittain sähköä.
Ääliö, puhutaan tasan yhdestä päivästä, eilisestä. Eka kerran katoin eilisen kulutuksen, ihan ensimmäistä kertaa koko elämäni aikana.
Noin tyhmän on ihan parempi vaan ostaa ihan se sähköyhtiön myymä soppari, tuskin tajuat edes eri sopimusten eroja.
mitä väliä paljo meni tai maksaa kela sen sähkölaskun maksaa.
Kyllä sitä meni poikamiehen kerrostalokämpässä ainakin 40 sentin edestä! Kulutus on yleensä 2-3 kWh/vrk.
Vierailija kirjoitti:
Seuraako ihmiset oikeasti omaa sähkönkulutustaan? Itse en ole ikinä seurannut omaa sähkönkululutustani.
Minulle sähkö on asia mikä kuuluu ihan normaaliin elämään kuten vaikka vesi tai ruoka, käytän sähköä sen verran kuin haluan enkä ajattele koko kulutusta.
En edes tiedä yhtään paljon mulla menee päivittäin,kuukausittain tai vuosittain sähköä.
Seuraako joku oikeesti pörssisähköläisten keskustelua, ne joilla ei itellä pörssisähköä???
Näköjään se pörssisähkö kiinnostaa aivan hemmetin paljon vaikka muuta väität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään 24kWh, vaikka kämppä pimeänä ilman lämmitystä ja kaikki jääkaappia myöden oli vedetty pois seinästä. Jokin tuntuu nyt olevan pielessä...
Siitä päiväkäppyrästä näet meneekö,1kWh tunnissa vai missä kohtaa se kulutus on ollut.
Tasaisesti mennyt koko päivän. Sähkönkulutukseni on lähes identtinen minkä vain päivän kanssa, jolloin olen elänyt normaalisti.
Minkälainen asunto, omakotitalo, rivari, kerrostalo?
Oma boileri lämmittämässä vettä?
Oma iv kone ja tuloilman esilämmitys päällä?
Lattialämmitys jossain päällä?
Itsesäätyviä lämmityskaapeleita suojaamassa jotain putkia tai rännikaivoja?
Vierailija kirjoitti:
Näköjään 24kWh, vaikka kämppä pimeänä ilman lämmitystä ja kaikki jääkaappia myöden oli vedetty pois seinästä. Jokin tuntuu nyt olevan pielessä...
Musta välillä tuntuu siltä että sähköyhtiö nostaa kulutustamme vain sillä perusteellla että on talvi😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te näätte ton teidän kulutuksen?
Mulla Fortumin sivuilta omafortumista, näkee minkä päivän tahansa tai ajanjakson, pitää kirjautua oman sähköyhtiön sivuille ja katsoa se oma kulutus.
Jos oma sähköyhtiö ei tarjoa hintatietoa, voi kulutustiedot ladata Fingridin Datahubista: https://oma.datahub.fi/ Sieltä ladatun CSV:n kun lisää tänne, saa omat hintatiedot haluamaltaan ajalta: https://liukuri.fi/laskuri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5,91kWh 1,18euroa. Oli kyllä raikasta kämpässä ilman sähkölämmitystä, 15 astetta.
Miksi et laittanut kämppää lämpeämään yön halvoilla tunneilla pari kolme astetta lämpimämmäksi niin olisi tarjennut kalliin ajan?
Olin tyhmä, anteeksi..
Kolmio kaukolämpötalossa, työpäivän vietin toimistolla. Sähköä meni 3,04 kWh ja hinnaksi tuli 89 snt marginaalin kanssa, ilma veroja ja siirtoa. Perusmaksua ei mene kuin siirrosta.
Siinä menikin runsaat kaksi sekuntia, kun katsoin paljonko eilen meni sähköä.